Jij hebt alle bouwplaatsen in die tijd geinspecteerd? Of denk je dat als Pietje het niet gebruikt, Jantje dat ook niet doet?!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:57 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ik heb die tijd nog meegemaakt en asbest werd toen echt al niet meer gebruikt.
In 1895 (!) was al bekend dat asbest schadelijk is. Het was echter ook zo'n verdomd handig goedje dat men het toch maar bleef gebruiken. En alleen al dankzij de brandwerendheid heeft het ongetwijfeld heel veel levens gered.quote:Toen was het ook al bekend dat gevaarlijk was.
Het is nogal dom om een hele generatie over een kam te scheren, vooral als met bronvermelding aangetoond is dat jij (in dit geval "een oudje", niet "de oudjes") het bij het verkeerde eind hebt.quote:Jeugd van tegenwoordig die denkt dat ze alles beter weten , pffff.
... waarbij opgemerkt dient te worden dat ergens in 2007 funda andere websites ging spideren. Dus de rit vanaf 140k naar 250k is "echt", voor de sprong in 2007 zou je moeten corrigeren eigenlijk door alles ervoor met een factortje 1.x of zo naar boven te trekken (Phil Jones zou trots zijn). :-)quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef Hanoying het volgende:
Even ter volledigheid een grafiekje 2003-nu:
[ afbeelding ]
Eind volgende maand 500k! Dan moeten we het logaritmisch gaan weergevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:33 schreef meth77 het volgende:
[..]
zo nu gaat het gelijk snel verder ook
Er staat wel meer op wikipedia wat niet klopt, de praktijk is dus dat asbest in 1978 niet meer gebruikt werd in de bouw.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[offtopic asbest discussie]
Het is nogal dom om een hele generatie over een kam te scheren, vooral als met bronvermelding aangetoond is dat jij (in dit geval "een oudje", niet "de oudjes") het bij het verkeerde eind hebt.
[/offtopic asbest discussie]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef machtpen het volgende:
[..]
Er staat wel meer op wikipedia wat niet klopt
quote:de praktijk is dus dat asbest in 1978 niet meer gebruikt werd in de bouw.
Je spreekt jezelf zelfs tegenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:56 schreef machtpen het volgende:
In 1974 werd er allang geen asbest meer gebruikt.
nee maar 300.000 eind december is mogelijk, tenzij de brutolonen fors gaan stijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eind volgende maand 500k! Dan moeten we het logaritmisch gaan weergeven
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
tenzij de brutolonen fors gaan stijgen
Nederlandse wiki's zijn regelmatig niet goed, in de Engelse pagina's ben ik niet vaak fouten tegengekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...
Ik verwacht ongeveer hetzelfde verloop als eerdere jaren (zie grafiek in de OP): vanaf nu in ruim 2 maanden een stijging van 6-7000, dan tot december weer een paar duizend daling, in januari nog wat daling, en vervolgens een veel verdere stijging. Misschien 20% meer dan vorig jaar, omdat de absolute aantallen nu ook 20% hoger liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef meth77 het volgende:
[..]
nee maar 300.000 eind december is mogelijk, tenzij de brutolonen fors gaan stijgen
Dat klopt, de economie gaat ook onderuit en banken worden extra voorzichtigquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Een stijging van 50.000 de rest van dit jaar zou een serieuze trendbreuk inhouden.
ik heb al mijn best gedaan, zit aan het max voor mijn functie als Minister Presidentquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:29 schreef antfukker het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn best doen... Kom er begin volgend jaar op terug
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Toon dat eens aan! Geef mij maar 3 Wiki-pagina's met daarna het bewijs dat het fout is. Ik kan je garanderen dat je daar een hele zware kluif aan hebt...
[..]
[..]
Je spreekt jezelf zelfs tegen
waarom gaat het nu weer zo enorm hard,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |