Rechts (klikken) op je startbalk, taskmanager.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Hoe krijg ik de taskmanager zonder ctrl-alt-del?
start > uitvoerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Hoe krijg ik de taskmanager zonder ctrl-alt-del?
En nu nog steeds, je vindt het nu nog steeds leuk! Geef maar toe!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Heb van huis uit wat cd's meegenomen van vroeger (jaja geinspireerd door the 90s request), ook zelf samengevoegde cd's. Men wat een bagger vond ik toen leuk
That must be it. En mijn piemel is ook maar 39 cm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vingers zijn niet lenig genoeg.
Misschien ben je daarom single
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu nog steeds, je vindt het nu nog steeds leuk! Geef maar toe!
Daarom zijn 80's en 90's parties ook altijd heel druk
Die van mij is 18cmquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
That must be it. En mijn piemel is ook maar 39 cm..
m&m & avril niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schieten![]()
x 10
Wat is niet schieten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schieten![]()
x 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |