Rechts (klikken) op je startbalk, taskmanager.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Hoe krijg ik de taskmanager zonder ctrl-alt-del?
start > uitvoerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
Hoe krijg ik de taskmanager zonder ctrl-alt-del?
En nu nog steeds, je vindt het nu nog steeds leuk! Geef maar toe!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
Heb van huis uit wat cd's meegenomen van vroeger (jaja geinspireerd door the 90s request), ook zelf samengevoegde cd's. Men wat een bagger vond ik toen leuk
That must be it. En mijn piemel is ook maar 39 cm.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vingers zijn niet lenig genoeg.
Misschien ben je daarom single
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schietenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nu nog steeds, je vindt het nu nog steeds leuk! Geef maar toe!
Daarom zijn 80's en 90's parties ook altijd heel druk
Die van mij is 18cmquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
That must be it. En mijn piemel is ook maar 39 cm..
m&m & avril niks mis meequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schieten![]()
x 10
Wat is niet schieten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou het is opzich best oke soms. Maar ik heb een cd gemaakt met Creed / Robbie Williams / Kinderen voor Kinderen / Avril Lavigne / Grease Megamix / Eminem / Jenifer Lopez / Niet Schieten![]()
x 10
Ik denk dat dat het probleem is ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat die van Q te groot is voor een vriendin?
Verschillende nummers van Kvk.. Niet Schieten is een cabaretgroep met 'grappige' nummersquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
Wat is niet schieten?
Welk nummer van KvK
Jennifer Lopez is verkeerd, de rest best ok
Ah right.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verschillende nummers van Kvk.. Niet Schieten is een cabaretgroep met 'grappige' nummers
Tegen mij zei hij wat anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan ang3l nog handelen zei hij.
Acda en de munnikquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:05 schreef rival het volgende:
ik heb cd's waar acda en de munnik samen met 50 cent op staan
je zei lullig hihihiquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
da's wel een nette afwijzing op zich.
lullig dat je hier nu achter komt alleen....
Ja, lullig wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:06 schreef rival het volgende:
[..]
da's wel een nette afwijzing op zich.
lullig dat je hier nu achter komt alleen....
Het is ruimschoots onder het FOK!-gemiddelde hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat die van Q te groot is voor een vriendin?
Ik kan leven met mijn mirco-penis gelukkig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is ruimschoots onder het FOK!-gemiddelde hoor.
Waar mogelijk gebruik ik ook het toetsenbord.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
Er zijn 100 handige snelkoppelingen. Zou de pc makkelijk en bijna net zo snel zonder muis kunnen gebruiken. Scheelt ook RSI..
Windowstoets-E -> Explorer.
Windowstoets-M -> Minimize all.
Echt wel. Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst explorer heb geopend, zonder Win-E.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:12 schreef Kreator het volgende:
Er zijn 100 handige snelkoppelingen. Zou de pc makkelijk en bijna net zo snel zonder muis kunnen gebruiken. Scheelt ook RSI..
Windowstoets-E -> Explorer.
Windowstoets-M -> Minimize all.
Ja erg is dat hè. Of mensen die met de muis precies op het pijltje naar beneden gaan klikken om te scrollen terwijl er gewoon een scrollwiel aanwezig is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor het laatst explorer heb geopend, zonder Win-E.
Heb hier trouwens nog wel collega's die selecteren met de muis, dan in het menu - edit - copy kiezen, cursor verplaatsen (met de muis) en wederom menu - edit en dan paste kiezen.
Ik raak daardoor best gefrustreerd als ik ze met iets probeer te helpen.
Irritant ja. Of rechts in een explorer iets oppakken en dan met de linkermuisknop gaan verslepen naar een andere map in de boomstructuur links. Want dat gaat gelukkig niet 10 miljard keer fout.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Heb hier trouwens nog wel collega's die selecteren met de muis, dan in het menu - edit - copy kiezen, cursor verplaatsen (met de muis) en wederom menu - edit en dan paste kiezen.
Hoi, kunnen jullie een backup terugzetten er zijn "ineens" bestanden verdwenenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Irritant ja. Of rechts in een explorer iets oppakken en dan met de linkermuisknop gaan verslepen naar een andere map in de boomstructuur links. Want dat gaat gelukkig niet 10 miljard keer fout.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vind ik nog de mensen die bellen omdat "er iets vast is gelopen" of "we krijgen een foutmelding"
Elke keer wordt ze gezegd het programma af te sluiten.. of beter, herstart die hele computer.
Maar dat ze dat nu uit zichzelf eerst doen
Als ik de helpdesk bel, moet ik door dat soort mensen, nog wel eens precies de dingen herhalen die ik al heb gedaan voor ik de helpdesk belde.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vind ik nog de mensen die bellen omdat "er iets vast is gelopen" of "we krijgen een foutmelding"
Elke keer wordt ze gezegd het programma af te sluiten.. of beter, herstart die hele computer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Ja klopt, omdat ze dan zeker weten dat je het gedaan hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Als ik de helpdesk bel, moet ik door dat soort mensen, nog wel eens precies de dingen herhalen die ik al heb gedaan voor ik de helpdesk belde.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja klopt, omdat ze dan zeker weten dat je het gedaan hebt.
Hoe vaak mensen wel neit zeggen dat ze iets gedaan hebben zonder dat daadwerkelijk gedaan te hebben
Maar ik blijf nooit hangen als ze herstarten om dat te controleren. Maar verbazingwekkend werkt het altijd. En werkt het niet, dan doe ik het zelf voor ze en werkt het ineens wel
Gelukkig is het zo dat de meeste keren dat ik de helpdesk bel, ik weet wat zij moeten doen, en ik bel alleen maar omdat ik het zelf niet kan doen. Vaak zijn de helpdeskers (met hun simpele zieltjes) dan heel blij dat ze eindelijk een non-n00b aan de lijn hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja klopt, omdat ze dan zeker weten dat je het gedaan hebt.
Hoe vaak mensen wel neit zeggen dat ze iets gedaan hebben zonder dat daadwerkelijk gedaan te hebben
Maar ik blijf nooit hangen als ze herstarten om dat te controleren. Maar verbazingwekkend werkt het altijd. En werkt het niet, dan doe ik het zelf voor ze en werkt het ineens wel
Idd ja, kan soms erg prettig zijn als je op zo'n callcenterhelpdesk werkt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig is het zo dat de meeste keren dat ik de helpdesk bel, ik weet wat zij moeten doen, en ik bel alleen maar omdat ik het zelf niet kan doen. Vaak zijn de helpdeskers (met hun simpele zieltjes) dan heel blij dat ze eindelijk een non-n00b aan de lijn hebben.
De computer thuis bestaat nu meer dan 20 jaar. Je zou toch zeggen dat mensen, zeker die op het werk met computers werken, het zo langzamerhand eens door zouden moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
Er zit inderdaad een hoop onverwerkt leed merk ik.. arme jongens.
Het is bizar hoe weinig sommige mensen kunnen leren, zelfs de meest basic dingen hebben ze nog niet door.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De computer thuis bestaat nu meer dan 20 jaar. Je zou toch zeggen dat mensen, zeker die op het werk met computers werken, het zo langzamerhand eens door zouden moeten hebben.
Zijn genoeg mensen die een mobiele telefoon nog niet eens aan krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De computer thuis bestaat nu meer dan 20 jaar. Je zou toch zeggen dat mensen, zeker die op het werk met computers werken, het zo langzamerhand eens door zouden moeten hebben.
Dat heb ik altijd bij van die basic d/t-fouten die mensen maken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huuuuu!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij van die basic d/t-fouten die mensen maken.
Ik heb een keer gezien: hij loopd.
[ afbeelding ]
...en opleiding doet er ook niet toe. Sommige artsen hier snappen zo weinig van pc's dat je niet snapt hoe ze hun veters wel gestrikt krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is bizar hoe weinig sommige mensen kunnen leren, zelfs de meest basic dingen hebben ze nog niet door..
Zelfs sommige van mijn ICT-collega's snappen er echt geen hol van.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en opleiding doet er ook niet toe. Sommige artsen hier snappen zo weinig van pc's dat je niet snapt hoe ze hun veters wel gestrikt krijgen.
Ik heb ooit een collega-programmeur gehad die überhaupt het hele concept CTRL-C/CTRL-V niet kende.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs sommige van mijn ICT-collega's snappen er echt geen hol van..
Hij gebruikte Ctrl+Ins en Shift+Ins?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega-programmeur gehad die überhaupt het hele concept CTRL-C/CTRL-V niet kende.
truequote:Op vrijdag 23 september 2011 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs sommige van mijn ICT-collega's snappen er echt geen hol van..
via csv tussenstap gok ik zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:59 schreef Cue_ het volgende:
Nu we toch nog bezig zijn... hoe gooi ik output naar een excel bestand in de command prompt?
menu - edit - copy/paste met de muis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij gebruikte Ctrl+Ins en Shift+Ins?
Shift-F7quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
"hoe print ik in word? Shift-f7 werkt niet meer"
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is bizar hoe weinig sommige mensen kunnen leren, zelfs de meest basic dingen hebben ze nog niet door..
Als ik oorlog heb met Word denk ik vaak met weemoed terug aan mijn F11-toets.quote:
Vind ik ook best. Maar wil wel dat ie er aparte kolommen worden gemaakt. Dus niet alles in 1 regel zoals wat je krijgt als je er een txt file van maakt.quote:
Een programmeur nog wel! DE Ctrl-C / Ctrl-V doelgroep!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega-programmeur gehad die überhaupt het hele concept CTRL-C/CTRL-V niet kende.
iets, iets, iets, iets;quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik ook best. Maar wil wel dat ie er aparte kolommen worden gemaakt. Dus niet alles in 1 regel zoals wat je krijgt als je er een txt file van maakt.
Sja, is dat niet tabgespatieerd? Dan kan het wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik ook best. Maar wil wel dat ie er aparte kolommen worden gemaakt. Dus niet alles in 1 regel zoals wat je krijgt als je er een txt file van maakt.
precies dat is de essentie van csv.. csv= comma separated values.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
WordPerfect staat nog steeds op mijn pc. Versie 14 inmiddels.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik oorlog heb met Word denk ik vaak met weemoed terug aan mijn F11-toets.
OO-programmeur nog wel, misschien niet de uitvinders van het kopiëren van andermans werk, maar kom er heel dicht bij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Een programmeur nog wel! DE Ctrl-C / Ctrl-V doelgroep!
Maar werkt de F11-toets nog of moet je hem daarvoor op Word 5.2 zetten qua toetsen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
WordPerfect staat nog steeds op mijn pc. Versie 14 inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |