Zoooooooooooooo Vlindur dat herhaal ik ook effequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef innepin het volgende:
Ahum. Lieve Vlindur, je bent tweeëndertig weken zwanger en je hebt last van je bekken.
Dan moet je geen meubels gaan verhuizen, mafkees!![]()
Ja had ik dan ook gedaan. Nou als je in de buurt van Bergen op Zoom woonde was ik je komen helpen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef Vlindur het volgende:
En nu huil ik weer. Jullie zijn allemaal zo lief![]()
![]()
![]()
Maar het klote is dat we geen hulp hebben en ik mijn man niet alles alleen kan laten doen. Dat kan gewoon niet. En ik kan hem dan gewoon niet laten aankloten en ga dan toch helpen
Joehoeeeequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:24 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij voelde ik net wat bewegen
Ik vergeet dat soort dingen mee te slepen, werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar je blijft toch niet de hele dag boven?
Hier voor het eerste begin ging het boven in een gewone vuilnisbak. Tegenwoordig gaan de luiers meteen de container in die achter in de tuin staat. Als ik boven verschoon, dan leg ik de luier bij de trap. Zodra ik naar beneden ga, neem ik de luier mee.
En ik weet even niet meer wie het schreef, maar ik kan me niet herinneren dat er een patroon zat in het bewegen van Harry
Ooh Scorpio, wat vervelend! Nou ja, 1 ding is zeker. Binnen heel korte tijd hebben jullie je kindje vast
Nee niet eens! Maar het ging dan ook heel snel. Daar heeft ze geen tijd voor gehad!quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Spewey het volgende:
Oh! Hij is prachtig, geweldige naam ook.Van harte gefeliciteerd!
(Kd nog langsgeweest met spandoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |