abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102304722
Fijn Nirak.

Kamer is mooi hoor. Ze zijn 2 uur bezig geweest om alles in elkaar te zetten (wieg en box mogen we zelf doen en kinderwagen, isofix en maxicosi zitten ook nog in de verpakking). Maar alles nog wel heel kaal hoor (en ik moet ook nodig eerst schoonmaken).

Maar wel ineens zo raar dat er een bedje voor hem klaar staat en een maxicosi en zo O+ O+
pi_102304959
Leuk Kyara! O+. Lijkt me ook heel leuk als het kamertje eenmaal staat. Wij gaan wel zelf aan de montage trouwens. We willen ons huwelijk testen denk ik :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102305051
Hier moeten nog een wieg en een box in elkaar hoor..... Babykamer werd gemonteerd geleverd dus dat scheelde (ook met soft close laden en deuren en zo).

(en we hebben in totaal 6 billy boekenkasten met bovendelen overleefd dus wat dat betreft kunnen we alles aan.....)
pi_102305122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:40 schreef covie het volgende:
En mag ik nu ook in de OP met 18 mei?
NIRAK???? kan ie nog????
pi_102305205
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Kyara het volgende:
Hier moeten nog een wieg en een box in elkaar hoor..... Babykamer werd gemonteerd geleverd dus dat scheelde (ook met soft close laden en deuren en zo).

(en we hebben in totaal 6 billy boekenkasten met bovendelen overleefd dus wat dat betreft kunnen we alles aan.....)
Ooohh vandaar! :).
Maar leuk, post je een foto in het kinderkamertopic?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102305290
Als het af is en manlief het er mee eens is wel.
pi_102305340
baby-dump heeft het dus zelf gemonteerd? wat een service!

wat leuk dat alles er al is! 11 november krijgen wij ook een kamer *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102305368
Kan een modje covie op 18 mei in de OP zetten?
Ik kan er al niks meer in..
pi_102305383
Babydump monteert vanaf een bepaald bedrag.... Duurdere babykamers worden gemonteerd geleverd, met de goedkopere mag je zelf aan de bak (wiegje is van een goedkope variant en die wordt dus ongemonteerd geleverd).

11 november duurt nog best wel lang.....
Edit: dat is dan best wel krap als je de 26e bent uitgerekend toch :o
pi_102305460
Aha! ben zo benieuwd naar jullie ukkie zijn paleisje O+

11 November is nog even ja! maar ik wil niet dat de spullen stof verzamelen en dat de kat erop gaat zitten met zijn vieze kont :P (of ja, mama en papa komen dan pas en die willen de spullen kopen ;) )
Haha ja klein beetje krap maar moet wel lukken!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102305513
Ja, dat is ook weer leuk om dat samen te doen. Zolang je maar geen rekening hoeft te houden met levertijden of zo.

Voor de katten is de babykamer verboden terein. Box laten we ook maar zo lang mogelijk in de verpakking staan....
pi_102305628
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef Kyara het volgende:

Voor de katten is de babykamer verboden terein. Box laten we ook maar zo lang mogelijk in de verpakking staan....
Box wel op tijd neerzetten, dan kun je ze leren dat ze er niet in mogen door er bv aluminiumfolie of balonnen in te leggen als ze erin willen.
En voor babykamer moeten we nog iets van haakje op de deur hebben zodat we t voor de katten dicht genoeg kunnen houden maar het toch open is.. Volg je me nog :')
pi_102305724
ja, maar moet dat wel een klein haakje zijn want een beetje kat weet zich door een heel klein kiertje te proppen en mijn katten krijgen heus wel eten

Ja, is ook wel zo maar ik moet ook de halve huiskamer verbouwen voor de box en er moet dan ook een megagrote palmplant weg dus ik stel het nog even uit......
pi_102305796
Zou wel willen dat het hier ging werken, de kamer op een kiertje...
Als onze kat ergens in wil dan gaat het hem ook lukken of hij krast en piept uren lang :N irritant monstertje :P

Morgen naar de prenatal voor de blije doos en box kleed!
pi_102305847
Hopelijk snel verse babies, Kaarr en Scorpionsworld! En dat Polle nog een tijdje blijft zitten! En gefeli KD!

Ik heb pas rond 35 weken weer een echo. Pretecho doen we niet, wil absoluut niet per ongeluk niet per ongeluk zelf zien of het een jongetje of meisje is!

Onze meubeltjes gaan we morgen in elkaar zetten O+ . Het behang is héél erg mooi geworden dus ik ben heel benieuwd hoe het staat! Ik verheug me onwijs op het inpakken van mn commode! Woensdag komt dan de kast, die hadden we ergens anders besteld, dus hopelijk volgend weekend alle grote dingen, ook plankjes aan de muur enzo af!!

Met de beeb gaat het heel goed, trappelt vandaag weer 'fijn' aan de onderkant, heb het idee dat m'n bekkenbodem als trampoline wordt gebruikt ofzo.

Oh, en had ik al verteld datGaviscon te goor voor woorden is? En dat ik nu nasi met babi pangang, tonic en warme melk lust? Zo grappig dat al die dingen waar blijken te zijn!! gelukkig zat ik in ons oude autootje toen ik de handrem vergat en zo hoepla tegen het hekje schoof! *)
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:22:31 #141
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102305911
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:16 schreef Kyara het volgende:
ja, maar moet dat wel een klein haakje zijn want een beetje kat weet zich door een heel klein kiertje te proppen en mijn katten krijgen heus wel eten

Ja, is ook wel zo maar ik moet ook de halve huiskamer verbouwen voor de box en er moet dan ook een megagrote palmplant weg dus ik stel het nog even uit......
Hier nog een Kentia-palm welke een nieuw baasje zoekt vanwege box-crisis!
pi_102306161
Zonde van de planten dames :'( ik hou van planten en kan geen afscheid nemen.. Maar de huiskamer is gelukkig groot genoeg dus er hoeft niks weg hier *O*

En wij hebben 2 grote katers, die passen niet door kiertjes :') dan blijven ze steken :')
pi_102306201
_O-
Onze kater is enorm...maar hij denkt dat hij heel dun is en probeert zich overal in te wurmen :')
pi_102306336
Wie kan mij trouwens alles over luieremmers vertellen? O-)

DML heb je tips O+
pi_102306826
Gewoon een vuilnisbakje kopen bitterend. Is stuk goedkoper en net zo handig :) heb zelf de nappy wrapper gehad maar weer verkocht op mp en nu gewoon een vuilnisemmertje. Poepluiers gaan in plastic zakje en dan gelijk in container
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:50:55 #146
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102306830
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:36 schreef bitterend het volgende:

DML heb je tips O+
Je hebt witte, roze, groene, gele, blauwe, ronde, ovale, hoge, lage :+ .

* NotTheSame heeft een vreselijk melige bui maar heeft geen bal verstand van luieremmers...Sorry!
pi_102306974
@Bitterend, niet de Sangenic nemen, wat een onding is dat, daar moet je steeds belachelijk dure 'cassettes' voor kopen. Schiet niet op. Dan kun je beter een Diaper Champ nemen, als je zo'n speciale geurloze wil.
Of je neemt gewoon een wilekeurige kleine emmer al dan niet met deksel. Dat kan ook.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:18:15 #148
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102307638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:21 schreef DuBecky het volgende:
Zijn er trouwens dames die gewoon roken tijdens de zwangerschap ?
Ik rookte wel, tot ik er achter kwam dat ik zwanger ben, ben ik gestopt maar heb er nog wel heel veel moeite mee.
Ik rookte ook totdat ik erachter kwam dat ik zwanger was.De eerste 2 weken waren hel hier op aarde, mijn arme vriend moest het allemaal ontgelden, en iedereen die in mijn buurt kwam.
Nog steeds heb ik af en toe dat ik zin heb in een sigaret, heel dom zeg ik tegen mezelf dat zodra die geboren is ik ga "genieten" van een sigaret en een bak koffie.
Maar ja als ik zolang al gestopt ben is het ook weer zonde om te beginnen hé...

In het begin droomde ik zelfs dat ik gerookt had, ik werd dan verschrikt wakker van huh nee toch ik heb toch niet gerookt :@

Kyara leuk *O* straks kan je al genieten van het nieuwe kamertje O+

MissJones een hele fijne tijd in Mexico met MisterJones en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten *;

Zeg ik ben nu 31 weken of morgen 32 (anders krijg ik weer op mijn kop van bitterend)
Maar de gyneacoloog zei dat ik nu wel een ritme in de baby moest ontdekken wanneer hij bewoog, dat zou dan op gezette tijden een beetje zijn.
Maar ik heb dat helemaal niet :N
Nu ben ik chaotisch en mijn partner ook, dus misschien houdt de gemaakte beeb zich er ook niet aan.
Maar ik voel af en toe wat vaags en bv 2x daags een schop maar 2 dagen geleden leek hij binnenin wel te gymnastieken.
Is dat normaal? of voelen jullie hem elke dag gewoon heel erg veel?
Misschien ligt het er ook aan dat ik eigenolijk nu weinig doen, geen baan , dus ik zit veel en aangezien alles schoongemaakt en opgeruimd is doe ik ook niet veel inspannende dingen.

Verder na het tandartsbezoek al 3 keer een pijnaanval gehad :'(
Ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen de komende 3 dagen en dat die wortelkanaalbehandeling goed gaat komen zonder antibiotica.
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:20:52 #149
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102307711
quote:

DML heb je tips O+
Woon je in een kasteel? :P dat je ver moet llopen :+
Want anders is het toch simpeler of makkelijker om die gewoon in de vuilnisbak te gooien.
Ik zie er nog niet de handigheid van in, maar wie weet word ik hier nog eens overtuigd :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102307738
quote:

DML heb je tips O+
:D Nee helaas. Wij wonen zo klein dat ik het met de vuilnisbak af kan.
TJ, ik geef je gelijk in deze. Maar wij wonen beiden erg klein geloof ik ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')