quote:
Op vrijdag 23 september 2011 13:21 schreef DuBecky het volgende:Zijn er trouwens dames die gewoon roken tijdens de zwangerschap ?
Ik rookte wel, tot ik er achter kwam dat ik zwanger ben, ben ik gestopt maar heb er nog wel heel veel moeite mee.
Ik rookte ook totdat ik erachter kwam dat ik zwanger was.De eerste 2 weken waren hel hier op aarde, mijn arme vriend moest het allemaal ontgelden, en iedereen die in mijn buurt kwam.
Nog steeds heb ik af en toe dat ik zin heb in een sigaret, heel dom zeg ik tegen mezelf dat zodra die geboren is ik ga "genieten" van een sigaret en een bak koffie.
Maar ja als ik zolang al gestopt ben is het ook weer zonde om te beginnen hé...
In het begin droomde ik zelfs dat ik gerookt had, ik werd dan verschrikt wakker van huh nee toch ik heb toch niet gerookt
Kyara leuk

straks kan je al genieten van het nieuwe kamertje
MissJones een hele fijne tijd in Mexico met MisterJones en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten
Zeg ik ben nu 31 weken of morgen 32 (anders krijg ik weer op mijn kop van bitterend)
Maar de gyneacoloog zei dat ik nu wel een ritme in de baby moest ontdekken wanneer hij bewoog, dat zou dan op gezette tijden een beetje zijn.
Maar ik heb dat helemaal niet
Nu ben ik chaotisch en mijn partner ook, dus misschien houdt de gemaakte beeb zich er ook niet aan.
Maar ik voel af en toe wat vaags en bv 2x daags een schop maar 2 dagen geleden leek hij binnenin wel te gymnastieken.
Is dat normaal? of voelen jullie hem elke dag gewoon heel erg veel?
Misschien ligt het er ook aan dat ik eigenolijk nu weinig doen, geen baan , dus ik zit veel en aangezien alles schoongemaakt en opgeruimd is doe ik ook niet veel inspannende dingen.
Verder na het tandartsbezoek al 3 keer een pijnaanval gehad
Ik hoop dat het een beetje mee gaat vallen de komende 3 dagen en dat die wortelkanaalbehandeling goed gaat komen zonder antibiotica.