Ja met het enige verschil (tenzij het teveel onstoken is maar dat hoop ik niet) dat de verdoving zeker van het begin tot het eind en lang daarna werkt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op een of andere manier lijkt me zo'n wortelkanaalbehandeling veel erger en pijnlijker dan bevallen....
Als eerste pakje heb ik toch maat 56 genomen. En sommige 50/56 (maar ik zie het verschil niet zo). Mocht het toch iets te groot zijn dan groeit hij er snel in (hoop ik)quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben de kast aan het inpakken. Wat heeft dat kind al veel kleertjes![]()
Maar wel in 4 verschillende maten dus ik zal uiteindelijk toch nog wel iets bij moeten kopen. Maar het is wel handiger als ik weet in welke maat ie heeft als ie er uit komt.![]()
Welke maat hebben jullie voor het 1e pakje? 50?
Dat lijkt mij ook... al heb ik geen van beide ooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op een of andere manier lijkt me zo'n wortelkanaalbehandeling veel erger en pijnlijker dan bevallen....
Heb je ook al een voorraad luiers gekocht?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben de kast aan het inpakken. Wat heeft dat kind al veel kleertjes![]()
Maar wel in 4 verschillende maten dus ik zal uiteindelijk toch nog wel iets bij moeten kopen. Maar het is wel handiger als ik weet in welke maat ie heeft als ie er uit komt.![]()
Welke maat hebben jullie voor het 1e pakje? 50?
Daarom dat ik het nog even niet doe...anders sta ik daar uren alles op te ruimen en in te richten elke dag...en ik moet nog 9 wekenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:
Enne leuk he kast inruimen, Ik kijk er haast elke dag effe in
Nice! Is het die fleece in het paars met wit en roze van binnen? (want dan heb ik die ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:12 schreef bitterend het volgende:
Kyara, ja eerste pakje een maat 50 hier!
Heb vandaag de blije doos gehaald en dezelfde boxkleed als Isisook nog een fleece deken in paars en een muziek paardje
Prenatal zaandam is best leuk
![]()
nu ben ik wel kapot..pf wat een hitte...even bij lezen!
jaaaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:35 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Nice! Is het die fleece in het paars met wit en roze van binnen? (want dan heb ik die ook)
kennemerduinenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Susie het volgende:
Ah nee, Amsterdam Noord is wat uit de richting. Ik woon in "Kennemerland", om hier mijn woonplaats te plaatsen gaat iets te ver, dit zegt redelijk genoeg
Ik heb zoooooóóóóóó lang gewacht tot ik uiteindelijk zwanger was, dus ik wilde het weten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:32 schreef DuBecky het volgende:
Ik zit nog zo te twijfelen of ik wel wil weten of het een jongentje of meisje is.
Aan ene kant wil ik het weten zodat ik lekker gericht kan gaan shoppen, maar andere kant denk ik een als het een verrassing blijft heeft ook wel weer wat, ene dag denk ik zeker te weten dat ik het wil weten en dag erna denk ik, nee toch niet.
Snap dat mijn man me best vermoeiend vind soms dan
Doe het nou maar eens binnenkort.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef bitterend het volgende:
[..]
Daarom dat ik het nog even niet doe...anders sta ik daar uren alles op te ruimen en in te richten elke dag...en ik moet nog 9 weken
Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kyara, ik had geen maat 50 gekocht omdat ik een lange baby verwachtte. Dat was hij ook met 53cm maar door zijn gewicht, 3 kilo, heeft hij toch best lang maat 50 aangekund en hebben we dit dus bij gekocht direct na de geboorte.
Tenzij je een hele dikke baby hebt passen ze het meestal in ieder geval de eerste dagen wel in mt50 en een passend eerste pakje staat net wat leuker dan eentje waar ze in verzuipen vind ik dan.
Ik heb het bedje ook al opgemaakt hoor, gewoon omdat het leuk isquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik dat bed maar gewoon opmaak. T is toch alleen maar voor de sier.
Iemand trouwens ervaring met een elektrische kruik?
Zo ver ik begrepen heb is een elektrische kruik vooral geschikt om het bedje voor te verwarmen maar niet om er bij in te stoppen om je kindje op temperatuur te houden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik dat bed maar gewoon opmaak. T is toch alleen maar voor de sier.
Iemand trouwens ervaring met een elektrische kruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |