abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102327849
Ik ben de kast aan het inpakken. Wat heeft dat kind al veel kleertjes :')
Maar wel in 4 verschillende maten dus ik zal uiteindelijk toch nog wel iets bij moeten kopen. Maar het is wel handiger als ik weet in welke maat ie heeft als ie er uit komt. :+

Welke maat hebben jullie voor het 1e pakje? 50?
pi_102327986
Kaar en Scorpionsworld; gefeliciteerd met de geboorte van beide een zoon! wat leuk!!!
ik wens jullie een fijne kraamweek/tijd toe :*

he KD; het schiet ook niet op zo bij jou he? nog steeds bloed.. :* arme jij.... ennuh Polle blijft nog wel ff zitten?

@kyara; Liene past nog best wat dingen in mt 50 en is al ruim 5 weken, en echt niet klein.. (schat inmiddels ruim 4.5 kg).
dus 50/56 is redelijk veilig voor de eerste weken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102328565
Kaarrr en Scorpio gefeliciteerd met jullie zoontjes *O* *O*

Sten grote broer. Doe je snel een foto posten van hen samen Kaarr? O+

KD, nog steeds bloed :{ :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:27:11 #254
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102328588
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Op een of andere manier lijkt me zo'n wortelkanaalbehandeling veel erger en pijnlijker dan bevallen....
Ja met het enige verschil (tenzij het teveel onstoken is maar dat hoop ik niet) dat de verdoving zeker van het begin tot het eind en lang daarna werkt.
En bij een bevalling moet je het maar afwachten, als bv. de weeën terugzakken dan gaat de ruggeprik uit, zit je nog in de ellende :+ :@ :Y
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Kyara het volgende:
Maar wel in 4 verschillende maten dus ik zal uiteindelijk toch nog wel iets bij moeten kopen. Maar het is wel handiger als ik weet in welke maat ie heeft als ie er uit komt. :+

Als eerste pakje heb ik toch maat 56 genomen. En sommige 50/56 (maar ik zie het verschil niet zo). Mocht het toch iets te groot zijn dan groeit hij er snel in (hoop ik)
Ik heb eigenlijk tot nu toe alleen maat 56 en 62 gekocht.
Heb geen idee wanneer hij in 68 zou zitten en of ik dan nog warme of meer luchtiger dingen kan kopen. Dus daar wacht ik nog effe mee.

Enne leuk he kast inruimen, Ik kijk er haast elke dag effe in O+
Rayen 2½ jaar!
pi_102328606
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Op een of andere manier lijkt me zo'n wortelkanaalbehandeling veel erger en pijnlijker dan bevallen....
Dat lijkt mij ook... al heb ik geen van beide ooit meegemaakt.
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:28:53 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102328628
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Kyara het volgende:

Heb je ook al een voorraad luiers gekocht?
Ik wil ook niet teveel kopen, straks komt tie snel aan en zit je nog met 4 pakken van die newborn.
Dus hierin heb ik ook maar 2 verschillende maten gekocht
Rayen 2½ jaar!
pi_102328697
Ik zit nog zo te twijfelen of ik wel wil weten of het een jongentje of meisje is.
Aan ene kant wil ik het weten zodat ik lekker gericht kan gaan shoppen, maar andere kant denk ik een als het een verrassing blijft heeft ook wel weer wat, ene dag denk ik zeker te weten dat ik het wil weten en dag erna denk ik, nee toch niet.
Snap dat mijn man me best vermoeiend vind soms dan :Z
pi_102329618
Kyara, ja eerste pakje een maat 50 hier!

Heb vandaag de blije doos gehaald en dezelfde boxkleed als Isis O+ ook nog een fleece deken in paars en een muziek paardje O+ Prenatal zaandam is best leuk O+

nu ben ik wel kapot..pf wat een hitte...even bij lezen!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:19:29 #259
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102329759
Jij woont hier aardig bij mij in de omgeving Bitterend... laatst las ik al Beverwijk en nu weer Zaandam!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102329818
Susie ja ik woon in Amsterdam noord! en ga vaak naar Zaandam voor diervoeding/bouwmarkt!
Als mijn eigen zh vol zit dan is Zaans medisch centrum het dichtstbij volgens de vk voor ons :Y

Woon jij ook hier ergens?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102329867
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:27 schreef TimeJumper het volgende:

Enne leuk he kast inruimen, Ik kijk er haast elke dag effe in O+
Daarom dat ik het nog even niet doe...anders sta ik daar uren alles op te ruimen en in te richten elke dag...en ik moet nog 9 weken :')
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:26:22 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102329899
Ah nee, Amsterdam Noord is wat uit de richting. Ik woon in "Kennemerland", om hier mijn woonplaats te plaatsen gaat iets te ver, dit zegt redelijk genoeg ;)
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:35:28 #263
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_102330105
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:12 schreef bitterend het volgende:
Kyara, ja eerste pakje een maat 50 hier!

Heb vandaag de blije doos gehaald en dezelfde boxkleed als Isis O+ ook nog een fleece deken in paars en een muziek paardje O+ Prenatal zaandam is best leuk O+

nu ben ik wel kapot..pf wat een hitte...even bij lezen!
Nice! Is het die fleece in het paars met wit en roze van binnen? (want dan heb ik die ook :9 )
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_102330125
Mijn moeder heeft heel veel in maat 62 en 68 gekocht. Heb echt heel erg veel in die maten. Heb dat dus nu maar even afgeremd want voordat je het weet is het voorjaar....

Twijfel ook tussen 50 en 56 voor 1e pakje. maar goed, ik heb nog even.

DuBecky, ik vond het superleuk om te weten wat het wordt. Shoppen gaat veel gerichter en is veel leuker vind ik. Ik werd een beetje treurig van al het neutrale spul (in de wat goedkopere winkels heb je meestal maar 3 kleuren babyspul: roze, blauw en wit....).
pi_102330149
Ik kwam net ook mijn boxkleed weer tegen. O+

Ben nu aan het stoeien om het bedje op te maken. Lukt voor geen meter dus maar even googlen voor een stappenplan.....
pi_102330173
Kyara, ik had geen maat 50 gekocht omdat ik een lange baby verwachtte. Dat was hij ook met 53cm maar door zijn gewicht, 3 kilo, heeft hij toch best lang maat 50 aangekund en hebben we dit dus bij gekocht direct na de geboorte.
Tenzij je een hele dikke baby hebt passen ze het meestal in ieder geval de eerste dagen wel in mt50 en een passend eerste pakje staat net wat leuker dan eentje waar ze in verzuipen vind ik dan.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 24 september 2011 @ 13:41:29 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102330239
Ik heb vanalles wat eigenlijk, maar niet veel. Bijkopen kan daarna gemakkelijk nog!
pi_102330249
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:35 schreef __Isis__ het volgende:

[..]

Nice! Is het die fleece in het paars met wit en roze van binnen? (want dan heb ik die ook :9 )
jaaaa O+
je hebt goede smaak :9 O+
pi_102330305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:26 schreef Susie het volgende:
Ah nee, Amsterdam Noord is wat uit de richting. Ik woon in "Kennemerland", om hier mijn woonplaats te plaatsen gaat iets te ver, dit zegt redelijk genoeg ;)
kennemerduinen O+
pi_102330430
Ik denk dat ik dat bed maar gewoon opmaak. T is toch alleen maar voor de sier.

Iemand trouwens ervaring met een elektrische kruik?
pi_102330471
Kyara doe een matrozen bedje! O+
pi_102330556
Ja, dat gaat het uiteindelijk ook wel worden hoor.

Maar de kleine gaat de 1e weken toch lekker in zijn wieg. Maar die kan ik nog niet opmaken want die is nog niet gemonteerd (en het lijkt me niet verstandig om het hele pakket in mijn uppie naar boven te zeulen).
  zaterdag 24 september 2011 @ 14:14:44 #273
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102330862
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:32 schreef DuBecky het volgende:
Ik zit nog zo te twijfelen of ik wel wil weten of het een jongentje of meisje is.
Aan ene kant wil ik het weten zodat ik lekker gericht kan gaan shoppen, maar andere kant denk ik een als het een verrassing blijft heeft ook wel weer wat, ene dag denk ik zeker te weten dat ik het wil weten en dag erna denk ik, nee toch niet.
Snap dat mijn man me best vermoeiend vind soms dan :Z
Ik heb zoooooóóóóóó lang gewacht tot ik uiteindelijk zwanger was, dus ik wilde het weten.
En ook omdat ik het leuker vond, kan je lekker gericht dingen kopen.
Lekker gericht een naam bedenken.
Ook makkelijk om aankleding bedje/kamertje te kopen.
Het maakt het leven gewoon makkelijker *O* :9
Al kan ik me voorstellen dat als het een verrassing blijft dit ook wel wat heeft, maar het enige wat je dan kan kopen is in de onbestemde kleur wit :{ en ik hou niet van wit.
Maar je hebt nog effe om erover na te denken :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef bitterend het volgende:

[..]

Daarom dat ik het nog even niet doe...anders sta ik daar uren alles op te ruimen en in te richten elke dag...en ik moet nog 9 weken :')
Doe het nou maar eens binnenkort.
Straks is die kleine er en heb je geen tijd meer om op je gemakje voor de kast te staan :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kyara, ik had geen maat 50 gekocht omdat ik een lange baby verwachtte. Dat was hij ook met 53cm maar door zijn gewicht, 3 kilo, heeft hij toch best lang maat 50 aangekund en hebben we dit dus bij gekocht direct na de geboorte.
Tenzij je een hele dikke baby hebt passen ze het meestal in ieder geval de eerste dagen wel in mt50 en een passend eerste pakje staat net wat leuker dan eentje waar ze in verzuipen vind ik dan.
Je hebt me overtuigd ;) Ik ga nu ook een setje maat 50 kopen

quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Kyara het volgende:

Ik heb het bedje ook al opgemaakt hoor, gewoon omdat het leuk is *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_102330943
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 13:52 schreef Kyara het volgende:

Zo ver ik begrepen heb is een elektrische kruik vooral geschikt om het bedje voor te verwarmen maar niet om er bij in te stoppen om je kindje op temperatuur te houden.
Ook mag niet elke kraamverzorgster er mee werken vanuit de organisatie. Ik zou dus sowieso zorgen dat je ook één aluminium kruik in huis hebt.
The way you rock'n'roll
pi_102330957
:D :D :D

Ik wou ook perse weten wat het wordt! ik wou het over mijn dochter/zoon kunnen hebben ipv over "de baby"
misschien dat ik bij de eventueel een tweede of derde uk de sekse niet ga vragen van te voren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')