quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
Dit geheel heeft dus behoorlijk in het nadeel van Sparta Nijkerk gewerkt. Ik hoop dat de KNVB blij is.
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beschermde status m'n reet. Als de KNJB het goed wil doen, laten ze voortaan maar Ajax in de finale instromen.
GOEIE KANT VAN DE RIVIERENquote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen jullie zo ver voor lopen?
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou niet meer dan terecht zijn. We spelen immers CL en zijn huidig landskampioen.
Heini kan dit toch beter hequote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
R'dam: S-P-A-R-T-A!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Sparta -sparta nijkerk.
Hup sparta
quote:
Ik krijg nu pas FEyenoord te horen bijv.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou is Hans Kraay Verbeek aan het interviewen?
Mooie sfeer idd 200 opa's langs de reclame borden...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben trouwens voor " alle amateurclubs etc spelen altijd thuis"
Veel leukere sfeer dan een half lege ArenA/kuip etc.
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon op Veronica hoor
Ik zit toch niet meer in de woonkamer man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,
Dat deed jij dus niet op school waar jouw ouders voor betaalden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
al je er voor betaald moet je het wel kijken he,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |