abonnement Unibet Coolblue
pi_102470184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wimpers staan ook naar voren maar ik kan gewoon niet wennen aan die poppenogenlook bij mezelf, ik zal er wel te oud voor zijn ofzo :')

ik gebruik van maybelline de one by one volume express en van chanel de inimitable intense. Beiden klontvrij!
Die van Chanel heb ik ook gehad, opzich best fijn alleen weinig product voor een hoge prijs..

Ik zal eens kijken, die one by one leek me al wel wat
pi_102470209
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
Al eens Bourjois geprobeerd? Het goedkopere zusje van Chanel :). Ik vind het hele fijne mascara's.
Welke heb je dan? Ik zal eens kijken!
  woensdag 28 september 2011 @ 11:06:00 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_102470843
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:44 schreef Assiej het volgende:

[..]

Welke heb je dan? Ik zal eens kijken!
Oh, dat weet ik niet uit m'n hoofd... Het is een mascaraflesje met een rondere vorm en een koperkleurige of blauwe (waterproof) dop :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 28 september 2011 @ 11:09:55 #204
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102470968
Lash architect 4D. Ik heb stomme aziatenwimpers die heel kort zijn en recht aar voren staan, maar met deze mascara lijkt het nog ergens naar :P
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 28 september 2011 @ 11:21:14 #205
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102471314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ze volgt ook een nti cursus ofzo over visagie met die ene man met de Lange Haren :P Die man heeft ook een facebook en daar heeft ze echt op bijna iedere foto gereageerd :') Arme man.
Ahaha ja klopt, Tom Sebastian. En dan zegt ze dat ze visagie 'studeert' :D Ik moet altijd zo om haar lachen.
Ze denkt ook dat ze vriendinnen is met Dutchdivalaura ofzoiets omdat ze terug tweet uit beleefdheid. Blijft geweldig vermaak xD
My hovercraft is full of eel.
pi_102473164
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lash architect 4D. Ik heb stomme aziatenwimpers die heel kort zijn en recht aar voren staan, maar met deze mascara lijkt het nog ergens naar :P
Dat vind ik dus 3x niks.. dikke smurrie
  FOK!fossiel woensdag 28 september 2011 @ 13:26:18 #207
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102475248
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:


Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
Ondanks dat je geen Sephora in de buurt hebt toch een keer 'They're real' van Benefit proberen? Volgens de verkoopster (niet de betrouwbaarste bron... maar a la) zou het effect vergelijkbaar of beter zijn met Chanel Immitable.

Ik vond zelf de separatie iets minder, maar daar was de verkoopster het niet mee eens ;)
Chick on a mission
  woensdag 28 september 2011 @ 18:28:04 #208
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102484441
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:19 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dat vind ik dus 3x niks.. dikke smurrie
ik ook niet, klonterde meteen en was 100% kak.
Vandaag nog even naar V&D Maastricht geweest. Na alle lovende kritieken van jullie ook maar They're real van Benefit gekocht en nog 3 sephoralakjes: Midnight crawl, my favorite jeans en Moody woman. Nog een vel met 4x 25% kortingstickers op sephora voor 3 t/m 16 okt. gekregen...denk niet dat ik voor die tijd weer bij een Sephora in de buurt kom, dus als iemand interesse heeft?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_102485363
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:
Menn,.. ik 'suck' wat betreft mascara's

Vroeger lancome hypnose gehad. Geen idee meer hoe hij mijn wimpers maakte maar wat ik mij nog kan herinneren is dat hij prijzig was en dun borsteltje met een formule die je wimpers zacht bleef houden...

Daarna maybeline gehad, maar omdat het een drugstore mascara is vermoed ik, kreeg ik allemaal afgebrokkelde stukjes mascara steeds in mijn oog...

Loreal 4D geprobeerd, mascara borsteltje + formule allebei niks voor mij..

MAC plushlash 10x niks voor mij! Die mascaraborstel is net een grote tampon

Toen Chanel gebruikt, veel geld, weinig product... Ik schrok er gewoon van dat hij zo snel al op was! 28 euro is hij me niet nog een keer waard ..

Nu een goedkope van Catrice gekocht, borstel en formule zagen er goed uit maar mijn wimpers zakken helemaal naar beneden nadat ik ze net mooi gekruld heb ;(

Weet iemand een aanrader?
Één van clinique werkte ook niet voor mij ..

Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
Wat voor mascara zoek je precies'? Een normale look of je een beetje een overdreven look?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102485409
Weet iemand of de sephora in Den Bosch de moeite waard is voor de 3 voor 10 actie?
Want dan ga ik morgen middag eventjes langs.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102485716
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:
Menn,.. ik 'suck' wat betreft mascara's

Vroeger lancome hypnose gehad. Geen idee meer hoe hij mijn wimpers maakte maar wat ik mij nog kan herinneren is dat hij prijzig was en dun borsteltje met een formule die je wimpers zacht bleef houden...

Daarna maybeline gehad, maar omdat het een drugstore mascara is vermoed ik, kreeg ik allemaal afgebrokkelde stukjes mascara steeds in mijn oog...

Loreal 4D geprobeerd, mascara borsteltje + formule allebei niks voor mij..

MAC plushlash 10x niks voor mij! Die mascaraborstel is net een grote tampon

Toen Chanel gebruikt, veel geld, weinig product... Ik schrok er gewoon van dat hij zo snel al op was! 28 euro is hij me niet nog een keer waard ..

Nu een goedkope van Catrice gekocht, borstel en formule zagen er goed uit maar mijn wimpers zakken helemaal naar beneden nadat ik ze net mooi gekruld heb ;(

Weet iemand een aanrader?
Één van clinique werkte ook niet voor mij ..

Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
laat iemand voor je 3 verschillende mascaras halen bij de sephora, voor die 10 euro kun je niet echt mis grijpen ofzo :Y
  woensdag 28 september 2011 @ 19:20:03 #212
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_102486103
Ik heb hier ook nog 2 van die kortingsvellen van Sephora liggen. Iedereen hier heeft ze vast al, maar mocht er iemand geinteresseerd zijn dan wil ik ze morgen wel opsturen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 28 september 2011 @ 19:35:26 #213
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102486751
Oh, zo tof O+ Ik wilde het even delen hoor! Heb voor iets van 20 euro leuke make upjes gekocht bij de Kruidvat & hema voor mijn nichtje, en een leuk toilettasje (van die actie van 85 jaar hema) om alles in te doen, en het is zo gaaf geworden! :D Had ook nog veel dingen 'over' die ik zelf niet gebruikte (kwasten e.d.) dus die heb ik er ook bij gedaan :D Zaterdag is ze jarig, ben benieuwd wat ze ervan vindt *O*

Ohja, on a side note; ik heb welgeteld 5 dagen mijn nieuwe pil volgehouden, toen was ik zo erg in crazy bitch mode dat ik maar gekapt ben :') Weg met de anticonceptie! :D oO<
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_102487940
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef Assiej het volgende:

[..]

;(

Welke gebruik je van Maybelline en Chanel dan?

Haha :D .. ik 'moet' wel.. mijn wimpers zijn opzich wel middellang alleen staan ze naar voren, als ik ze krul krijg ik meer een open blik, alleen als ik dan een bagger mascara heb, trekt hij mijn wimpers net zo hard weer naar beneden ;( ..
ik heb hetzelfde probleem.
ik moet ze zelfs krullen als ik helemaal geen mascara opheb anders schrapen ze soms langs mn bril :{ zo'n vervelend gevoel!
ik gebruik altijd max factor aqua lash (waterproof,krijgt een harder laagje)
maar aangezien die er alleen af gaat met olie-remover gebruik ik tegenwoordig dagelijks masterpiece max, en die andere alleen als ik uit ga ofzo.
die heeft een dun plastic borsteltje en werkt fijn. ik schraap hem wel altijd even langs de zijkant als ik het borsteltje eruit haal wanneer de mascara nieuw is.. want als ik er in 1x teveel op smeer zakken ze ook weer naar beneden :P
  woensdag 28 september 2011 @ 20:04:30 #215
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102488030
Zijn die kortingsstickers alleen op het sephora merk? Of ook op de rest in de sephora? In dat geval heb ik wel interesse :P
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_102489331
ze hadden die stickers dit keer ook? ik had vorige keer wel gekregen maar dit keer bij de 3 voor 10 niet :o
pi_102489376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hadden die stickers dit keer ook? ik had vorige keer wel gekregen maar dit keer bij de 3 voor 10 niet :o
Ik heb ze wel in ieder geval. :)

En die dingen zijn overal voor toch? Ik zie in ieder geval niets wat zegt van die en die merken zijn uitgesloten ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 september 2011 @ 23:36:59 #218
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102498187
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:

Weet iemand een aanrader?
Één van clinique werkte ook niet voor mij ..

Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
Zelf heb ik een aantal jaar de masterpiece van Max Factor gehad. Wel altijd tevreden maar ook rechte wimpers en had geen zin om ze te krullen. Nu gebruik ik de They're Real van Benefit en die is wel echt heel fijn vind ik! Stap niet meer terug, mijn wimpers hebben nu een krul door de mascara die de gehele dag blijft zitten. Sinds kort is Benefit volgens mij ook bij de Douglas te koop dus dit zou een optie kunnen zijn :)

quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb ze wel in ieder geval. :)

En die dingen zijn overal voor toch? Ik zie in ieder geval niets wat zegt van die en die merken zijn uitgesloten ofzo.
Voor alles ja, de vorige keer heb ik het voor het Naked palette gebruikt :D

quote:
10s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, on a side note; ik heb welgeteld 5 dagen mijn nieuwe pil volgehouden, toen was ik zo erg in crazy bitch mode dat ik maar gekapt ben :') Weg met de anticonceptie! :D oO<
Zelf begin ik vandaag weer met de Minerva :') Ik werd helemaal gek van de jeuk op mijn rug en mijn huid/haar was ook weer zo vettig bah ik voelde mij echt vaak vies! Als ik toch weer last krijg van migraine in de stopweek krijg of pijnlijke borsten (beide kreeg ik pas na 6 jaar slikken van deze pil) ga ik waarschijnlijk gewoon steeds wisselen van pil.
De laatste tijd had ik ook vaak last van mijn lage bloeddruk, dat ik steeds bijna flauwviel. Heb het idee dat dit ook komt door het veranderen van de pil.
吴 曼 迪
pi_102498553
Ik heb ook nog 3 velletjes liggen voor de liefhebbert :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 29 september 2011 @ 00:08:48 #220
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102499470
Heeft de Sephora ook cadeaubonnen? Bij mij op het werk vroegen ze wat ik wilde voor mijn verjaardag. Denk dat ik daar het meeste aan heb :P Twijfelde tussen MAC of Sephora, maar ik weet even niet wat ik van de MAC wil en ik zou o.a. graag de rode lippenstift van Chanel hebben uit de Rouge Allure Velvet collectie.
Om zelf te betalen vind ik die te duur :P Maar met de kortingstickers is het wel te betalen en als ik dan ook nog een cadeaubon zou hebben kan ik misschien ook nog iets van Benefit kopen >:)

edit: de onderste kleur wil ik O+
吴 曼 迪
  donderdag 29 september 2011 @ 00:09:27 #221
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102499502
Ik heb wel interesse in een stickervel dan ja als iemand er vanaf wil :@
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_102502096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
Heeft de Sephora ook cadeaubonnen? Bij mij op het werk vroegen ze wat ik wilde voor mijn verjaardag. Denk dat ik daar het meeste aan heb :P Twijfelde tussen MAC of Sephora, maar ik weet even niet wat ik van de MAC wil en ik zou o.a. graag de rode lippenstift van Chanel hebben uit de Rouge Allure Velvet collectie.
Om zelf te betalen vind ik die te duur :P Maar met de kortingstickers is het wel te betalen en als ik dan ook nog een cadeaubon zou hebben kan ik misschien ook nog iets van Benefit kopen >:)

edit: de onderste kleur wil ik O+
[ afbeelding ]
Ik vind de bovenste kleur echt gaaf!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102502580
quote:
17s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook nog 3 velletjes liggen voor de liefhebbert :P
is het weer die 25% korting op makeup artikel? anders wil ik em wel :9
pi_102502880
Whoooww! Die site van Klau... Nooit gedacht dat er zulke blogs waren.
Ik zocht meer FOTD maar kon er niet meer vinden. ( die reacties ook... 'wat zal ik ervan zeggen...' )
Vandaag komt mijn Sleek palette! :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Petteflet op 29-09-2011 08:44:20 ]
pi_102503196
Die make-up setting mist van Sephora is echt een rot product. Het was al gewoon spray, ipv mist, maar nu is het echt een spuit! :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')