laat iemand voor je 3 verschillende mascaras halen bij de sephora, voor die 10 euro kun je niet echt mis grijpen ofzoquote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:
Menn,.. ik 'suck' wat betreft mascara's
Vroeger lancome hypnose gehad. Geen idee meer hoe hij mijn wimpers maakte maar wat ik mij nog kan herinneren is dat hij prijzig was en dun borsteltje met een formule die je wimpers zacht bleef houden...
Daarna maybeline gehad, maar omdat het een drugstore mascara is vermoed ik, kreeg ik allemaal afgebrokkelde stukjes mascara steeds in mijn oog...
Loreal 4D geprobeerd, mascara borsteltje + formule allebei niks voor mij..
MAC plushlash 10x niks voor mij! Die mascaraborstel is net een grote tampon
Toen Chanel gebruikt, veel geld, weinig product... Ik schrok er gewoon van dat hij zo snel al op was! 28 euro is hij me niet nog een keer waard ..
Nu een goedkope van Catrice gekocht, borstel en formule zagen er goed uit maar mijn wimpers zakken helemaal naar beneden nadat ik ze net mooi gekruld heb
Weet iemand een aanrader?
Één van clinique werkte ook niet voor mij ..
Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
ik heb hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 28 september 2011 10:21 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Welke gebruik je van Maybelline en Chanel dan?
Haha.. ik 'moet' wel.. mijn wimpers zijn opzich wel middellang alleen staan ze naar voren, als ik ze krul krijg ik meer een open blik, alleen als ik dan een bagger mascara heb, trekt hij mijn wimpers net zo hard weer naar beneden
..
Ik heb ze wel in ieder geval.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hadden die stickers dit keer ook? ik had vorige keer wel gekregen maar dit keer bij de 3 voor 10 niet
Zelf heb ik een aantal jaar de masterpiece van Max Factor gehad. Wel altijd tevreden maar ook rechte wimpers en had geen zin om ze te krullen. Nu gebruik ik de They're Real van Benefit en die is wel echt heel fijn vind ik! Stap niet meer terug, mijn wimpers hebben nu een krul door de mascara die de gehele dag blijft zitten. Sinds kort is Benefit volgens mij ook bij de Douglas te koop dus dit zou een optie kunnen zijnquote:Op woensdag 28 september 2011 09:53 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand een aanrader?
Één van clinique werkte ook niet voor mij ..
Ik heb geen sephora of inglot in mijn buurt.. alleen ici Paris, Etos, Douglas en Kruidvat
Voor alles ja, de vorige keer heb ik het voor het Naked palette gebruiktquote:Op woensdag 28 september 2011 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in ieder geval.
En die dingen zijn overal voor toch? Ik zie in ieder geval niets wat zegt van die en die merken zijn uitgesloten ofzo.
Zelf begin ik vandaag weer met de Minervaquote:Op woensdag 28 september 2011 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, on a side note; ik heb welgeteld 5 dagen mijn nieuwe pil volgehouden, toen was ik zo erg in crazy bitch mode dat ik maar gekapt benWeg met de anticonceptie!
![]()
![]()
Ik vind de bovenste kleur echt gaaf!quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
Heeft de Sephora ook cadeaubonnen? Bij mij op het werk vroegen ze wat ik wilde voor mijn verjaardag. Denk dat ik daar het meeste aan hebTwijfelde tussen MAC of Sephora, maar ik weet even niet wat ik van de MAC wil en ik zou o.a. graag de rode lippenstift van Chanel hebben uit de Rouge Allure Velvet collectie.
Om zelf te betalen vind ik die te duurMaar met de kortingstickers is het wel te betalen en als ik dan ook nog een cadeaubon zou hebben kan ik misschien ook nog iets van Benefit kopen
edit: de onderste kleur wil ik![]()
[ afbeelding ]
is het weer die 25% korting op makeup artikel? anders wil ik em welquote:Op woensdag 28 september 2011 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook nog 3 velletjes liggen voor de liefhebbert
Stuur maar een pm met je adres en dan stuur ik het morgen naar je opquote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb wel interesse in een stickervel dan ja als iemand er vanaf wil
Ik nu ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef megamandy het volgende:
edit: de onderste kleur wil ik![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 september 2011 08:35 schreef Petteflet het volgende:
Whoooww! Die site van Klau... Nooit gedacht dat er zulke blogs waren.
Ik zocht meer FOTD maar kon er niet meer vinden. ( die reacties ook... 'wat zal ik ervan zeggen...' )
Vandaag komt mijn Sleek palette!
Er zijn er meer, ik heb ze laatst allemaal opgezochtquote:Op donderdag 29 september 2011 08:35 schreef Petteflet het volgende:
Whoooww! Die site van Klau... Nooit gedacht dat er zulke blogs waren.
Ik zocht meer FOTD maar kon er niet meer vinden. ( die reacties ook... 'wat zal ik ervan zeggen...' )
Vandaag komt mijn Sleek palette!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ja je hebt wel gelijk.
* BGTes hushesMy hovercraft is full of eel.
Als ze anoniem wil blijven, moet ze geen blog online gooien.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef tliciouz het volgende:
Nu is het wel weer genoeg over haar is het niet? Vind het nu een beetje te ver gaan.
Daar heb ik het ook niet over want dat is inderdaad haar eigen schuld. Maar jullie gaan nu wel gewoon erg ver in het belachelijk maken van iemand.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ze anoniem wil blijven, moet ze geen blog online gooien.
Dan verschillen daarover onze meningenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over want dat is inderdaad haar eigen schuld. Maar jullie gaan nu wel gewoon erg ver in het belachelijk maken van iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |