abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102310934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
Wat trekt Nick weer een gestoord hoofd op het eind :7
Nick is weer iets van plan }) :7
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:40:18 #79
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102311009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja hartstikke leuk, maar vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je kan ook rekening houden met andere mensen.
Je hebt geen idee.
Ik zwak heel veel dingen al af, want als ik zou posten wat ik werkelijk vind van Nick, staan mijn berichten echt vol met minstens 100 kotsssmileys en zou ik minstens 2x zoveel negatieve berichten over Nick plaatsen.
Maar ik krijg stank voor dank, want het is nog niet goed.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Moet jij weten. Maar ik zie ook aan de reacties van andere users hier op jouw posts dat ze zich storen aan jouw overduidelijke voorkeuren.
En ik weet dat er ook meerdere users zijn die zich aan andere dingen storen, maar die blijven daar ook niet steeds commentaar op leveren.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102311150
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Je hebt geen idee.
Ik zwak heel veel dingen al af, want als ik zou posten wat ik werkelijk vind van Nick, staan mijn berichten echt vol met minstens 100 kotsssmileys en zou ik minstens 2x zoveel negatieve berichten over Nick plaatsen.
Maar ik krijg stank voor dank, want het is nog niet goed.
Ah gossie :') :') :')

quote:
[..]

En ik weet dat er ook meerdere users zijn die zich aan andere dingen storen, maar die blijven daar ook niet steeds commentaar op leveren.
Leuk voor jou dat jij dat weet :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:47:21 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102311335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ah gossie :') :') :')

[..]

Leuk voor jou dat jij dat weet :)
Hoog niveau.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:10:28 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102312517
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hoog niveau.
Stop met happen. En de rest met uitlokken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:14:03 #83
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102312669
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_102313070
Ik vraag me af hoe de verpleegkundige aan een ingelijste foto van Jef komt.
pi_102313104
Ik zou eigenlijk deze weekend Seizoen 4 bekijken... :'(
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:39:31 #86
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102313922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:23 schreef Lucas15 het volgende:
Ik zou eigenlijk deze weekend Seizoen 4 bekijken... :'(
Ik zou nu halverwege zijn. :{w

Aan de andere kant: straks zit je te genieten terwijl het al voorbij had kunnen zijn. :9
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:24:44 #87
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_102316174
Guusje die doodwaant doordat hij door Marieke's toedoen waspoeder heeft gegeten! Dat zat ergens in m'n geheugen en door de GTST roman is het weer wat verser, en door de box het verst. Haha. :)
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:41:00 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102317077
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken... :{
Hij was weer tof vanavond. Ik vraag me af waar het heen gaat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102317188
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken... :{
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het is nu wel weer genoeg.
Misschien moeten jullie eens even verder lezen dan jullie neus lang is. Er wordt namelijk in dit topic ook nog gezegd dat Nick een gestoord hoofd trekt. Maar nee daar zeggen jullie niets van :') Echt treurig dat Madame_Paon altijd degene is die afgezeken wordt om haar mening maar als iemand anders iets zegt..nee dan is het goed. Altijd dat gedoe van kutkliekjesvorming. En altijd 1 iemand als enige afzeiken. Ik hoop echt dat jullie erg trots op jezelf zijn :)
Het is namelijk niet de eerste x hier dat Madame_Paon het weer te verduren krijgt. Ze zeikt niemand hier af, ze geeft haar mening over personages in GTST. En toch doen jullie elke keer zo belachelijk. Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Zit hier vaak mee te lezen, en zie gewoon keer op keer dat ZIJ op haar flikker krijgt terwijl ze NIETS fout doet. Het is te treurig voor woorden. Nu zal ik ook wel afgezeken worden omdat ik haar verdedig maar dat doet me vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik kan simpelweg gewoon niet tegen dit soort bullshit. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Dit is wat ik erover te zeggen heb. Ik hoop dat sommige mensen hier inzien waar ze mee bezig zijn :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:52:08 #90
268260 Dr.Mikey
pi_102317636
Een vriendinnetje er bij roepen gaat echt niet helpen...
R.I.P DTS.
pi_102317671
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vriendinnetje er bij roepen gaat echt niet helpen...
Ik ben er niet bijgeroepen hoor, ben hier geheel op eigen initiatief :) Misschien zie ik wel hoe zij elke keer gekleineerd wordt hier. Continue haar afzeiken, en als iemand anders hetzelfde zegt wordt er niets gezegd :') Gaat een beetje opvallen op den duur denk je ook niet?
Ik zie meer dan jij denkt :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:58:35 #92
268260 Dr.Mikey
pi_102317983
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik ben er niet bijgeroepen hoor, ben hier geheel op eigen initiatief :) Misschien zie ik wel hoe zij elke keer gekleineerd wordt hier. Continue haar afzeiken, en als iemand anders hetzelfde zegt wordt er niets gezegd :') Gaat een beetje opvallen op den duur denk je ook niet?
Ik zie meer dan jij denkt :)
Ieder zijn of haar menning.
Persoonlijk vind ik dat het mee valt.
Als je elke keer hetzelfde roept is dat vervelend.
En daar word ze dan op aangesproken .
Niet meer niet minder.
R.I.P DTS.
pi_102318634
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ieder zijn of haar menning.
Persoonlijk vind ik dat het mee valt.
Als je elke keer hetzelfde roept is dat vervelend.
En daar word ze dan op aangesproken .
Niet meer niet minder.
Hou ajb op zeg met dat moralistische geneuzel...je moet toch zelf ook wel door hebben dat hier sprake is van flinke kliekjesvorming en dat het heel vaak zoveel tegen 1 is :') En in dit geval jullie tegen Madame_Paon. Ga dus niet doen alsof je blind bent.
Jullie zitten maar een beetje iemand af te kraken achter jullie pc'tje, veilig thuis. Maar jullie hebben niet eens door dat jullie in feite bezig zijn iemand compleet de grond in te trappen _O- Net zolang tot iemand zich gaat afvragen waar ze dat aan verdiend heeft. En ja, dan help ik haar. Want dan is er tenminste iemand die begrijpt hoe zij zich nou echt voelt.
Je zou eens moeten weten wat het met een mens kan doen ;) Ik kan alleen maar hopen dat het allemaal een x terug naar jullie zelf komt ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door DjinN op 23-09-2011 23:40:19 ]
pi_102319287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

[..]

Misschien moeten jullie eens even verder lezen dan jullie neus lang is. Er wordt namelijk in dit topic ook nog gezegd dat Nick een gestoord hoofd trekt. Maar nee daar zeggen jullie niets van :') Echt treurig dat Madame_Paon altijd degene is die afgezeken wordt om haar mening maar als iemand anders iets zegt..nee dan is het goed. Altijd dat gedoe van kutkliekjesvorming. En altijd 1 iemand als enige afzeiken. Ik hoop echt dat jullie erg trots op jezelf zijn :)
Het is namelijk niet de eerste x hier dat Madame_Paon het weer te verduren krijgt. Ze zeikt niemand hier af, ze geeft haar mening over personages in GTST. En toch doen jullie elke keer zo belachelijk. Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Zit hier vaak mee te lezen, en zie gewoon keer op keer dat ZIJ op haar flikker krijgt terwijl ze NIETS fout doet. Het is te treurig voor woorden. Nu zal ik ook wel afgezeken worden omdat ik haar verdedig maar dat doet me vrij weinig om eerlijk te zijn. Ik kan simpelweg gewoon niet tegen dit soort bullshit. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Dit is wat ik erover te zeggen heb. Ik hoop dat sommige mensen hier inzien waar ze mee bezig zijn :)
Je spreekt jezelf tegen! Het doet je kennelijk wel wat.. :')
pi_102319299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:35 schreef DeLuna het volgende:
Wat een kut actie van Lorena. Je kan boos zijn maar met glas gooien gaat me te ver. :{w
Tja, ze is woedend en haar moeder is dood. In een opwelling kan je zoiets doen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_102319425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:14 schreef Frey het volgende:
Shortie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het niet te extreem wordt. Waarom hoef ik niet te zeggen denk ik.

SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:

[..]

[..]

Idd... (Ben het niet eens met haar over Nick trouwens, maar dat ter zijde. :p)
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:29:36 #97
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102319613
Is het volle maan ofzo?

Iedereen heeft het recht hier te posten, zijn of haar mening te ventileren en dat te doen binnen de policy. Het is uit den boze om iemand de tent uit te jagen omdat het je niet bevalt. Sterker nog, dat werkt avarechts.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:34:45 #98
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_102319886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Ik hoop dat het niet te extreem wordt. Waarom hoef ik niet te zeggen denk ik.
Ik heb ook echt geen idee wat hij nu echt van plan is.
pi_102320097
Ik zat een beetje te gniffelen om het uitgestreken smoelwerk van Nick. Ik weet niet wat hij van plan is, maar het belooft heel wat :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:47:43 #100
268260 Dr.Mikey
pi_102320410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef static het volgende:
Is het volle maan ofzo?

Iedereen heeft het recht hier te posten, zijn of haar mening te ventileren en dat te doen binnen de policy. Het is uit den boze om iemand de tent uit te jagen omdat het je niet bevalt. Sterker nog, dat werkt avarechts.
Gebeurt ook helemaal niet.
Mensen trekken het aan als ze wat kritiek krijgen.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')