Omdat RTL dan meer reclameinkomsten kan binnenhalen, waar GTST qua budget ook van kan profiterenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:05 schreef Frey het volgende:
Ze moeten doen met die talentenjachten wat ze willen, maar waarom moeten de GTST kijkers dan door een extra reclameblok?
Het is nu wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is wel duidelijk waar de prioriteiten van Nick liggen. Nog niet eens bij Janine op bezoek geweest.
Ik heb nog geen andere talentenjacht gezien met draaiende stoelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.
Met Martijn Krabbé.
Wat is wel weer genoeg?quote:
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...quote:
Nick is níet heilig. Over andere personages mag ook in elke post gezeurd worden, dus over Nick ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...
Niet zo vaak achter elkaar door jou. Bedankt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nick is níet heilig. Over andere personages mag ook in elke post gezeurd worden, dus over Nick ook.
Wie wil je dan voor de presentatie? Marjolein Keuning?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.
Met Martijn Krabbé.
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie wil je dan voor de presentatie? Marjolein Keuning?
Zie je mij beweren van niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.
En ik heb nog altijd vrijheid van meningsuiting.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zie je mij beweren van niet?
Ik heb ook genoeg dingen in andermans postgedrag waar ik me aan stoor, maar daar ga ik toch ook niet telkens commentaar op leveren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gezeur over Nick. Dat je het personage niet mag is één ding, maar om dat nu in vrijwel iedere post te laten blijken...
Ja hartstikke leuk, maar vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Je kan ook rekening houden met andere mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen Martijn Krabbé in ieder geval.
En ik heb nog altijd vrijheid van meningsuiting.
Moet jij weten. Maar ik zie ook aan de reacties van andere users hier op jouw posts dat ze zich storen aan jouw overduidelijke voorkeuren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook genoeg dingen in andermans postgedrag waar ik me aan stoor, maar daar ga ik toch ook niet telkens commentaar op leveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |