Dat dacht ik wel. Als ik meer weet dan zijn jullie de eerste die het horen.quote:
Weken wachten op de uitslag is niet aan de ordequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hey, er gaat een deurbel, twee keer zelfs!
Voor de rest: leuk voor de mensen die denken een kansje te wagen, maar ik hou niet zo van die "je kunt dit of dat winnen als je hieraan meedoet"-dingen waar je eerst nog dagen/weken moet wachten op de uitslag
Ik vind het zeker leuk dat het geregeld is, alleen jammer dat ik hem al een paar weken geleden besteld hebquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Als ik meer weet dan zijn jullie de eerste die het horen.
Maar toch leuk dat PR dat geregeld heeft? Je hoéft niet mee te doen hoor![]()
Kijk, dat vind ik nou een goede zaak. Bij andere prijsvragen kan het wel eens weken duren totdat de uitslag bekend is, terwijl je de prijs - in dit geval de box van seizoen 4 - allang hebt kunnen kopen in de winkelquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Weken wachten op de uitslag is niet aan de orde
Het gaat vanaf a.s. maandag of dinsdag een weekje lopen en aan het einde van die week horen jullie direct wie de winnaars zijn.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
Een lekker muziekje om alvast in de sfeer te komen.
Dank jequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou een goede zaak. Bij andere prijsvragen kan het wel eens weken duren totdat de uitslag bekend is, terwijl je de prijs - in dit geval de box van seizoen 4 - allang hebt kunnen kopen in de winkel
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
En zelfs voor de mensen die hem al gekocht/besteld hebben is het wellicht toch leuk, want dan kan je hem kado doen aan een mede-GTST fan als je wint.
Och, seizoen 1 heb ik ook dubbel (weliswaar in andere boxvorm en om de reden dat bij de schoenendoos afleveringen het niet deden) dus denk ik dat ik de kans waagquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
FOK! doet altijd haar best om de uitslag binnen 48 uur na het verlopen van de prijsvraag bekend te maken. Dus dan weet je vrij snel of je de box alsnog zelf moet kopen of niet
En zelfs voor de mensen die hem al gekocht/besteld hebben is het wellicht toch leuk, want dan kan je hem kado doen aan een mede-GTST fan als je wint.
Haten op the voicequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Frey het volgende:
Is de ene talentenjacht voorbij, begint de volgende weer.![]()
![]()
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Voice is precies hetzelfde als al die andere talentenjachten.
Met Martijn Krabbé.
Martijn Krabbé.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |