quote:Op zondag 25 september 2011 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
Karakterbeschrijving Jim Gottschalk:
Jim is leraar wiskunde op het Lorentz College.
Het was toch andersom?quote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwe
En zijn karakter lijkt me biseksueel want hij gaat ook achter Lorena aan!
Marieke.quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Marieke.Dit waren pas seizoenen!
Geen idee, en eerlijk gezegd hoef ik het niet te zien ook. Anders krijg je dadelijk weer zo'n schoolmusical-verhaallijntjequote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Rikki wel naar school
En sjoerd en Edwin je hoort ze er we over maar ze gaan nooit.
En later met Harmsen als conciërge.quote:Op zondag 25 september 2011 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ten tijde met Kim Helmink en Hedwig was het wel leuk.
Bijzonder hoe Nina eigenlijk best wel op Marieke lijkt, al is Marieke een stuk knapper.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu je het zegtMarieke, waar was zij de afgelopen weken toen d'r zus in levensgevaar verkeerde?
Van je familie moet je het hebben
Zeker, al was Marieke qua acteren in het begin echt vre-se-lijkquote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzonder hoe Nina eigenlijk best wel op Marieke lijkt, al is Marieke een stuk knapper.
Ik heb altijd het idee dat elke jonge actrice in het begin vreselijk is. Behalve Rikki, die vond ik gelijk al goed.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker, al was Marieke qua acteren in het begin echt vre-se-lijk
ja daar dacht ik laatst ook al over naquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Rikki wel naar school
En sjoerd en Edwin je hoort ze er we over maar ze gaan nooit.
Nee, die examens van Edwin waren niet genoeg?quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
ja daar dacht ik laatst ook al over nanooit dat ze thuiskomen van school of in de schoolboeken zitten..
toen keek ik nauwelijksquote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, die examens van Edwin waren niet genoeg?
In het begin een keer en dat was het.quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niets van meegekregen maar we hebben ze nog nooit op school gezien toch
Hij is zelfs voor zijn examens gezakt en wou Lucas daar de schuld van gevenquote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niets van meegekregen maar we hebben ze nog nooit op school gezien toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |