Als je meedoet, hoop ik dat ik jou heb!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef klumsy het volgende:
Lijkt me leuk om mee te doen... maar denk er nog even over na
Meimeltje, doe je niet mee?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:20 schreef Meimeltje het volgende:
Jeutje wat een lijst![]()
Ik vind het ook leuk om te volgen, dus spiek ook zo af en toe mee
Nouja niet durven is een beetje een groot woord. Ik ken de meesten niet zo goed denk ik en jullie mij ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Elmo76 het volgende:
Maar waarom dan?! Durf je niet?
Als dat het is, dan join the club, ik vind het ook doodeng, maar ik ga de uitdaging aan!
Ah ok. Ik 'ken' de meesten ook niet, maar een beetje snuffelen in de posts en evt via andere kanalenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nouja niet durven is een beetje een groot woord. Ik ken de meesten niet zo goed denk ik en jullie mij ook nietIs moeilijker om iets heel pakkends en leuks te bedenken dan. Er worden zulke creatieve dingen gedaan zoals ik vorig jaar zag! Wie weet doe ik volgend jaar een poging
Ja hoor, dan heb ik op mijn verjaardag een extra kadootjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:16 schreef Keshet het volgende:
Oh my, ik heb er weer zin in!
Is het trouwens een idee om de uitpakdatum 1 dag naar voren te halen? Uitpakken op de vrijdag voor kerst komt denk ik voor veel mensen niet zo goed uit?
Dealquote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef flugeltje het volgende:
Als jij KD hebt neem ik 'r van je over Vlindur
Dan moet jij niet net Vlindur hebben getrokkenquote:Op woensdag 28 september 2011 10:09 schreef flugeltje het volgende:
Als jij KD hebt neem ik 'r van je over Vlindur
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:40 schreef Lijnloos het volgende:
Komt allemaal goed TM, het is echt retesimpel... je geeft straks (in oktober of zo) een keer je emailadres door en dan krijg je vanzelf een uitnodiging voor (bv) lootjestrekken.nl om je lootje in te dienen. Daarbij maak je een verlanglijstje aan waarin je aangeeft wat je leuk vind, graag zou willen krijgen en bijvoorbeeld nog iets korts over jezelf. Oh en je adres, anders wordt het wat lastig... Dan komt er een moment dat iedereen zijn lootje heeft ingeleverd en dan worden ze "getrokken"... dan krijg je weer een mailtje met de link naar het verlanglijstje van degene voor wie jij iets leuks mag kopen/verzinnen/versturen... lekker shoppen, knutselen, dichten en sturen maar... en dan op 22 of 23 december zou alles binnen moeten zijn en kunnen we gaan uitpakken!
Gewoon al bijna 50 mensne die meedoen!!
In dat geval doe ik wel mee met de ruilhandel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan moet jij niet net Vlindur hebben getrokken
Dit!! Ik twijfelde ook zo vorig jaar, toch de stoute schoenen aangetrokken en meegedaan.. en 't was zo leuk! Idem met het kloonaccount en alvast wat gedichtjes/raadseltjes postenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:40 schreef Lijnloos het volgende:
Komt allemaal goed TM, het is echt retesimpel... je geeft straks (in oktober of zo) een keer je emailadres door en dan krijg je vanzelf een uitnodiging voor (bv) lootjestrekken.nl om je lootje in te dienen. Daarbij maak je een verlanglijstje aan waarin je aangeeft wat je leuk vind, graag zou willen krijgen en bijvoorbeeld nog iets korts over jezelf. Oh en je adres, anders wordt het wat lastig... Dan komt er een moment dat iedereen zijn lootje heeft ingeleverd en dan worden ze "getrokken"... dan krijg je weer een mailtje met de link naar het verlanglijstje van degene voor wie jij iets leuks mag kopen/verzinnen/versturen... lekker shoppen, knutselen, dichten en sturen maar... en dan op 22 of 23 december zou alles binnen moeten zijn en kunnen we gaan uitpakken!
Gewoon al bijna 50 mensne die meedoen!!
dat kan niet.. die heb ik al!!quote:
Yeah baby!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil jou niet.. Want jou wil ik binnenkort cadeautjes bréngen
Zo spannend!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Yeah baby!![]()
Nog een paar weekjes!
Zo leuk om voor haar te shoppenquote:
ik ben altijd blij met zelffreubelspulquote:Op donderdag 29 september 2011 16:09 schreef trui het volgende:
simmu, dus wie jou heeft moet iets knulligs in elkaar freubelen?
Dat is het enige dat ik vroeg. Een hele simpele vraag met vlgs mij een heel simpel antwoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:35 schreef YPPY het volgende:
Wat een toestand! Het was een klein gedoetje vorig jaar, maar keurig opgelost verder vind ik. Niet ideaal nee, maar ook niet dramatisch. Ik weet ook dat de situatie van Troel nu totaal anders is dan toen. Maar jullie zoeken het verder zelf maar uit.
Ik heb zin om te gaan shoppen.
Niks mis met je geheugen hoor! [OUD] Secret Santa 2010 - Waar de pakjes open mogen!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh shit, dan zal dat het zijn.Nogmaals mijn excuses daarvoor dan Troel.
Ja man! Ik moet dingen uit arren moede zelfs personlijk afhalen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Nee man. Tegen de tijd dat ik een keer wat verstuur zijn we een jaar verder. Vraag maar aan Taart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |