Mag jij op je werk niet naar vrouwen kijkenquote:
Arme jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:14 schreef FredvZ het volgende:
Dat wel, maar dan met iets meer kleren aan
Ach, als ik straks met lente- en zomerweer buiten sta, dan komt dan weer helemaal goed.quote:
Als je toch al stroom- en andere kabels hebt, dan kan een netwerkkabel er ook wel bij lijkt me.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom niet, tenzij je met meer als 60 mb wil downen kan dat perfect
Dat dus. Plus storingen mogelijk door andere draadloze netwerken, magnetrons, betonnen muren enz enz. Kabel geeft gewoon gegarandeerde verbindingen tegen de maximale snelheid en de laagste ping. Ik haal per definitie 1Gb/s over mijn 1Gb/s-kabel die door twee betonnen vloeren gaat. Haal jij 300Mb/s over je 300Mb/s wifi-verbinding? Je mag blij zijn als je de 3Mb/s haalt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je toch al stroom- en andere kabels hebt, dan kan een netwerkkabel er ook wel bij lijkt me.
En daarnaast is mijn ervaring dat de antenne bij een desktop totaal aande verkeerde kant zit, namelijk aan de achterzijde. Daardoor staat de computer meestal zichzelf in de weg voor een goed ontvangst van het draadloze signaal.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:56 schreef Bart het volgende:
Dat dus. Plus storingen mogelijk door andere draadloze netwerken, magnetrons, betonnen muren enz enz. Kabel geeft gewoon gegarandeerde verbindingen tegen de maximale snelheid en de laagste ping. Ik haal per definitie 1Gb/s over mijn 1Gb/s-kabel die door twee betonnen vloeren gaat. Haal jij 300Mb/s over je 300Mb/s wifi-verbinding? Je mag blij zijn als je de 3Mb/s haalt.
ik ben blij dat ik met m'n kabel +80MB/s haalquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik haal wireless 6 mb .. Kan nie verder testen want mb download is gelimit op 6 mb
Dus als je geen zwaar netwerk vereist is een kabel overbodig
ik ben bereid ruim tijd te besteden aan goeie verbindingen.. heb je later uiteindelijk profijt van..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap het wel, maar soms kan het niet anders. Ik heb bv in de slaapkamer een een media player en het is gewoon echt VEEL werk om een kabel NETJES weg te werken.. Dus werkt die over 300n .. Niks te klagen. Alleen 1080p doettie niet maar verder alles ..
Soms is het gewoon echt teveel werk zon kabel..
ik download niet zo heel veel meer..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
En zeker als je dus al niet eens veel download of films streamt.. Dan is het zonde vd moeite een kabel trekken
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap het wel, maar soms kan het niet anders. Ik heb bv in de slaapkamer een een media player en het is gewoon echt VEEL werk om een kabel NETJES weg te werken.. Dus werkt die over 300n .. Niks te klagen. Alleen 1080p doettie niet maar verder alles ..
Soms is het gewoon echt teveel werk zon kabel..
Of als je gamet en geen enorme ping wil. Of als je een thuisservertje/nas hebt voor al je documenten. Of als je ook snelheid wil blijven behouden als je met meerdere pc's tegelijk online bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
En zeker als je dus al niet eens veel download of films streamt.. Dan is het zonde vd moeite een kabel trekken
Mja .. Ik heb wel geleerd hiervan hahaha zit net in een nieuw huisje .. Dus alles is al gedaan maar int volgende huis als eerst kabels trekken :pquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bereid ruim tijd te besteden aan goeie verbindingen.. heb je later uiteindelijk profijt van..
Geultje maken in ondervloer, kabels dus gewoon op het beton leggen. Laminaat daar dan overheen leggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kabels onder laminaat :|
Hoe dan ..
Mijn ondervloer is 3 mm dik .. Hoe leg je daar kabels onder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |