quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk alleen maar omdat anders de TT niet klopt.
dankje patje is echt een engel in noodquote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk alleen maar omdat anders de TT niet klopt.
Dan is nog steeds de vraag wie is iedereen? Iedereen uit udowu? iedereen op fok? iedereen in Nederland? Iedereen uit de wereld?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou kijken dan. Dan klopt die TT
Dat kan niet, Buddy Holly is dood.quote:
Trendvolgerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kijk demonstratief niet, zodat die TT niet klopt
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de vraag wie is iedereen? Iedereen uit udowu? iedereen op fok? iedereen in Nederland? Iedereen uit de wereld?
Iedereen in dit topic. Het is immers de TT van dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de vraag wie is iedereen? Iedereen uit udowu? iedereen op fok? iedereen in Nederland? Iedereen uit de wereld?
jij begrijpt t weer eens t bestequote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic. Het is immers de TT van dit topic.
Maar ik volg dan juist niet de trendquote:
Check:quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef speedking het volgende:
[..]met de vorige tt had je geen problemen.
quote:
Vooruit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic. Het is immers de TT van dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |