Hij vond het geen toffe proef denk ik. Elke man zou denken: ze stemmen toch eerst vrouwen weg, dus kan ik ze bij de haren de grot in slepen! Maar die oude Belg, nee, die hangt liever aan een tak.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef psychosomatic het volgende:
Wijven en homo's gaan gewoon naar de grot, maar de uber alfa man gaf al bij voorbaat op.
Duct tape, opgelost.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:26 schreef jpjedi het volgende:
Niet dus! Afstotelijk wijf. Als ze haar bek open trekt heb ik al gegeten en gedronken.
Nou dat is ook een gekleurde mening wan Lauretta had dezelfde reactie als Nicolas toen ze alleen als Nederlandse in het gele kamp zat. Sascha en Patrick zou je ook kunnen noemen als anti Belg stemmers.quote:Op vrijdag 23 september 2011 07:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die Belgen, godskolere, die denken echt alleen maar in termen als Nederlanders en Belgen? Vreselijk irritant.
[..]
Duct tape, opgelost.
Die laatste twee zeker niet. Dat was eerder omdat ze in hem een grote kanshebber zien, dus concurrent. Niet omdat hij Belg is. Lauretta had die reactie omdat het elk jaar weer zo is met die Belgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou dat is ook een gekleurde mening wan Lauretta had dezelfde reactie als Nicolas toen ze alleen als Nederlandse in het gele kamp zat. Sascha en Patrick zou je ook kunnen noemen als anti Belg stemmers.
Ik heb ook nog nooit een Belg horen zeggen dat ze een Nederlander eruit willen stemmen. Dat is ook altijd ingepakt door een reden natuurlijk. Beide zijden vallen terug op onderbuik gevoel en als Belg zie je anti-Belgische complotten en als Nederlander zie je anti-Nederlandse complotten. De discussie hier in België is exact hetzelfde maar vervang "Belgen" door "Ollaanders"quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die laatste twee zeker niet. Dat was eerder omdat ze in hem een grote kanshebber zien, dus concurrent. Niet omdat hij Belg is. Lauretta had die reactie omdat het elk jaar weer zo is met die BelgenDat was niet om te bekonkelen, dat was omdat ze al wist dat de Belgen Nederlanders gingen ruimen in hun kamp
En zie, zonder reden vliegt SJ eruit en flikkert van een trap. Het is een complot zeg ik je!
En als ze opgelet hadden dan konden ze zien hoe Anne het gedaan heeft. Al zat dat in het spiegelend wateroppervlak waarschijnlijk lastig zijn geweest. Maar je kan in ieder geval opmaken dat ze iets verzonnen heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:51 schreef Roces18 het volgende:
Echt wat een domme mensen met die opdracht. Iedereen kan toch verzinnen dat je die kist moet optillen ipv slepenJe hebt het zelf in duizend surf films kunnen zien alleen zag je daar een steen ipv een kist.
van twintig meter afstand? Knap, met die kijkhoek die zij hadden. Plus troebel water door al dat gesleept ervoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En als ze opgelet hadden dan konden ze zien hoe Anne het gedaan heeft. Al zat dat in het spiegelend wateroppervlak waarschijnlijk lastig zijn geweest. Maar je kan in ieder geval opmaken dat ze iets verzonnen heeft natuurlijk.
Dat zie je niet, al zit je met je neus erboven op. Ik geef ook duikles onder water, boven water zie je niet wat ze doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:00 schreef Greys het volgende:
Nee volgens mij kon je dat inderdaad niet zien van bovenaf.
Je zag alleen die drijver bewegen, je zag amper/niet wat er onder water gebeurde door alle beweging idd.
Die dankzij de voice-over al halverwege bekend was. Wat een triest niveau. Hou dan gewoon je smoel en verraad de uitslag niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke twist.
Dat ook ja... ik had halverwege al door dat Team Geel uiteindelijk toch zou winnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die dankzij de voice-over al halverwege bekend was. Wat een triest niveau. Hou dan gewoon je smoel en verraad de uitslag niet.
Dat is 1. En die stukjes die ze net voor een reclameblok doen doe ook maar niet, kthnxbye. Spoileren is zo 2010.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die dankzij de voice-over al halverwege bekend was. Wat een triest niveau. Hou dan gewoon je smoel en verraad de uitslag niet.
Inderdaad en al die kandidaten die blij zaten te vertellen dat ze toen wel dachten dat het nooit meer ging lukken!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja precies, die kon je op je klompen aanvoelen toen het derde teamlid op rij ging vertellen dat ze dáchten dat het dan natuurlijk wel voorbij zou zijn... maarrrrr.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, die kon je op je klompen aanvoelen toen het derde teamlid op rij ging vertellen dat ze dáchten dat het dan natuurlijk wel voorbij zou zijn... maarrrrr.....
Ja, vind ik eigenlijk ook.. Wacht eigenlijk op het moment dat Do gaat instorten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
Ik had zelf Do eruit gestemd. Ondanks dat ze wel vet aardig enzo zal zijn, moet je toch kijken naar wat het sterkste voor je team is. En ik denk dat Sylvia wel wat harder is. Naar mijn mening zijn allebei de grotdames een stuk sterker
Denk ik ook. Taaier in elk geval dan Do.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef Roces18 het volgende:
Ik had zelf Do eruit gestemd. Ondanks dat ze wel vet aardig enzo zal zijn, moet je toch kijken naar wat het sterkste voor je team is. En ik denk dat Sylvia wel wat harder is. Naar mijn mening zijn allebei de grotdames een stuk sterker
homoquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:26 schreef jpjedi het volgende:
Niet dus! Afstotelijk wijf. Als ze haar bek open trekt heb ik al gegeten en gedronken.
Heb het idee dat het fysieke sterke rode team gewoon afgetroefd is door team geel puur op basis van hogere gemiddelde intelligentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |