Oh Cateye.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
misschien ben ik er maandag niet, ligt een beetje aan de uitslag die mijn moeder in het ziekenhuis krijgt (ws. 2e keer borstkanker...)
Dank jequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh Cateye.Sterkte, ik ga hopen voor goed nieuws.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh Cateye.Sterkte, ik ga hopen voor goed nieuws.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ga eens kijken of ik Paul aan het werk kan zetten
Sterkte iig. Hopen dat je gewoon kun kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
misschien ben ik er maandag niet, ligt een beetje aan de uitslag die mijn moeder in het ziekenhuis krijgt (ws. 2e keer borstkanker...)
Kun je zien, dat het toch weer wat kouder wordt.quote:
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk een goede uitslag maandag!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Met handicaps kan je in een keuken geen rekening houden. Een blinde of dove chef hoort ook niet in een keuken thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk hadden de Chefs ook wel een beetje rekening kunnen houden met de handicap van Jaap bij de beoordeling van het gerecht.
Damn, veel sterktequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
wat een naar bericht CE... veel sterkte!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Nou, dat valt wel mee hoor...quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef roos85 het volgende:
Was trouwens een leuke aflevering.. JJ trollde wel wat minder dan vorig jaar
Die mozaïek opdracht is trouwens best een hel opdracht, maar wat kan JJ toch mooi snijden zeg.. echt bizar..
Jammer dat Jaap moest afvallen, wat een leuk en kleurrijk figuur.. die Bob daarentegen is zo kleurloos
Het is dan ook een kookwedstrijd en geen caberetafettequote:Op maandag 26 september 2011 02:13 schreef ScottTracy het volgende:
De chefs maken er wel een sport van om de leukste kandidaten naar huis te sturen. Want een kansloos saaie boel zal die halve finale worden
Nee da's waar. Maar ik vind het nu ook gewoon onterecht dat Jaap naar huis moest, hij was bijna de hele week, behalve de laatste opdracht, de bestequote:Op maandag 26 september 2011 06:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is dan ook een kookwedstrijd en geen caberetafette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |