SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
dat was de Sjuul uitspraakquote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef zoem het volgende:
Typfout in TT: het is tagliatelle/tagliatellietje
een sticker van de jufquote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef Cateye2011 het volgende:
yes, het is me gelukt een vervolgtopic te maken haha!
Ze mogen die van onze voetbal wel doen, is nu geschilderd in kleuren van de club uit t buurdorpquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef zoem het volgende:
Kutreclame ook met die verf voor je clubhuis
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze mogen die van onze voetbal wel doen, is nu geschilderd in kleuren van de club uit t buurdorp
Beeldvulling.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Wat weet een gastvrouw ervan eigenlijk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer dan genoeg.....quote:Op donderdag 22 september 2011 19:49 schreef Burner82 het volgende:
Wat weet een gastvrouw ervan eigenlijk?![]()
die had ito met bijles knippen en plakkenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:52 schreef Djokotron het volgende:
Marissa heeft der vmbo niet eens afgemaakt. Onmogelijk. Onmogelijk.
iemand met een 'leerprobleem' zou nog wel een goede kok kunnen zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
die had ito met bijles knippen en plakken
dat is zeker zoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
iemand met een 'leerprobleem' zou nog wel een goede kok kunnen zijn
maandag weer vrees ikquote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef Cateye2011 het volgende:
nou mensen, tot misschien morgen, anders maandag.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef ScottTracy het volgende:
Jacob Jan BoermaMorgen niet kijken
Ik heb me de vorige keer zó aan hem zitten ergeren, dat ga ik niet weer doorstaanquote:
Ik heb er toen zo om gelachenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:58 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb me de vorige keer zó aan hem zitten ergeren, dat ga ik niet weer doorstaan
tot maandag, ben er morgen nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:56 schreef Cateye2011 het volgende:
nou mensen, tot misschien morgen, anders maandag.
Ach zelfs loser lars was een pro kok, bij de Turk op de hoek ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:59 schreef SiGNe het volgende:
Jah, morgen Jacob-Jan, dat wordt weer Trollen met de Chefs![]()
Wel verbazingwekkend dat er al 2 koks uitliggen en er nog 3 amateurs in zitten.
Vroeger altijd wel. Donderdag=Prisquote:Op donderdag 22 september 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Wel echt vreselijk beroerd niveau, en tevens vind ik de Donderdag geen goede dag in het hele topchef programma.
Die donderdag vind ik zo slecht nog nietquote:Op donderdag 22 september 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Wel echt vreselijk beroerd niveau, en tevens vind ik de Donderdag geen goede dag in het hele topchef programma.
Gasten hebben geen stem, en tevens vind ik het 1 tegen 1 koken (voorgerecht,hoofdgerecht, nagerecht) onzin. Gewoon de 3 slechtste moeten niet door.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die donderdag vind ik zo slecht nog niet
Jep, ik vond Luuk veruit de beste. De rest mist gewoon professionaliteit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef golfer het volgende:
Wat een zwakke provincie is Gelderland eigenlijk toch.
Ben benieuwd hoe ze het morgen bij J-J gaan doen.
Thanx.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
off : Mooie recensie site/blog heb je trouwens.![]()
Was het zo obviousquote:Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt hem googlen als lekker hapje?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef Dekatria het volgende:
ZOMG ik ben nèt op tijd terug
Dag iedereen
JJquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Erg leuk edoch vermoeiend
Tijd voor combinaties en verbindingen!
[ afbeelding ]
Die kerel moet zijn eigen show krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Jaap zit er nog steeds inwat een baas
Hij moet door!
"Mag ik eens jouw zuurtje proevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kraan heeft z'n eerste meisje hier gescoord
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Mag ik eens jouw zuurtje proeven"
Zoals een eckte baas betaamtquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Jaap moet door. Puur al op vernieuwing en lol hebben in de keuken.
Niet haten op de sjaaltjes van Jaspersquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij (even met chaseplay het eerste deel gekeken). Ik lig nog dubbel om het meidensjaaltje van Julius.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet haten op de sjaaltjes van Jaspers
Doe ik niet, het is pure jaloezie!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Niet haten op de sjaaltjes van Jaspers
Mark en Jaap zouden een leuk duo zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Cee het volgende:
Zie Jaap eens chill wezen in de achtergrond.
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef tweesterrentent het volgende:
staat een leuk meisje achter in de keuken
ik dacht ergens een leuke jongen te zien in de keukenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:26 schreef tweesterrentent het volgende:
staat een leuk meisje achter in de keuken
quote:
JJ doet niet aan verkleinwoordjesquote:
Mond houden, de reconstructie is bezigquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef tweesterrentent het volgende:
Jacob-Jan praat een beetje als Peter R. de Vries
hebben we in ieder geval een alibiquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mond houden, de reconstructie is bezig
Mij lijkt het niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe lekker zo'n microkookgerechtje nou echt is.
Twee keer kauwen en het is weg. Niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe lekker zo'n microkookgerechtje nou echt is.
dan moet je al wel minstens 5 flinke gangen gehad hebben, anders kun je daarna alsnog naar de friettentquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twee keer kauwen en het is weg. Niks voor mij.
Vrees het ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef tweesterrentent het volgende:
Dit is zo geen gerechtje voor Jaap denk ik
Dit dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet je al wel minstens 5 flinke gangen gehad hebben, anders kun je daarna alsnog naar de friettent
Erg rustigquote:
Jaquote:
En hij is al niet zo dikquote:
En hij is al zo smal....quote:
Je zal maar in zijn restaurant etenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef Cateye2011 het volgende:
bij Guus zit vast een extra zoutje in het eten.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je zal maar in zijn restaurant eten
Die blokjes snijden lijkt me sowieso al een hel...quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:49 schreef tweesterrentent het volgende:
lijkt me al een hel om die blokjes allemaal zo strak te snijden
Ik hoop hetquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:53 schreef Burner82 het volgende:
pffff, die kerel is net een Quooker
dat vraag ik me ook steeds af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zal er ooit iemand struikelen als ie zijn bord inlevert? Zou echt lachen zijn.
QFTquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor...
!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor
Jaapdoor...
Oh Cateye.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
misschien ben ik er maandag niet, ligt een beetje aan de uitslag die mijn moeder in het ziekenhuis krijgt (ws. 2e keer borstkanker...)
Dank jequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh Cateye.Sterkte, ik ga hopen voor goed nieuws.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh Cateye.Sterkte, ik ga hopen voor goed nieuws.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:02 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ga eens kijken of ik Paul aan het werk kan zetten
Sterkte iig. Hopen dat je gewoon kun kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
misschien ben ik er maandag niet, ligt een beetje aan de uitslag die mijn moeder in het ziekenhuis krijgt (ws. 2e keer borstkanker...)
Kun je zien, dat het toch weer wat kouder wordt.quote:
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk een goede uitslag maandag!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Met handicaps kan je in een keuken geen rekening houden. Een blinde of dove chef hoort ook niet in een keuken thuis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk hadden de Chefs ook wel een beetje rekening kunnen houden met de handicap van Jaap bij de beoordeling van het gerecht.
Damn, veel sterktequote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
wat een naar bericht CE... veel sterkte!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Cateye2011 het volgende:
Nou, dat valt wel mee hoor...quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef roos85 het volgende:
Was trouwens een leuke aflevering.. JJ trollde wel wat minder dan vorig jaar
Die mozaïek opdracht is trouwens best een hel opdracht, maar wat kan JJ toch mooi snijden zeg.. echt bizar..
Jammer dat Jaap moest afvallen, wat een leuk en kleurrijk figuur.. die Bob daarentegen is zo kleurloos
Het is dan ook een kookwedstrijd en geen caberetafettequote:Op maandag 26 september 2011 02:13 schreef ScottTracy het volgende:
De chefs maken er wel een sport van om de leukste kandidaten naar huis te sturen. Want een kansloos saaie boel zal die halve finale worden
Nee da's waar. Maar ik vind het nu ook gewoon onterecht dat Jaap naar huis moest, hij was bijna de hele week, behalve de laatste opdracht, de bestequote:Op maandag 26 september 2011 06:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Het is dan ook een kookwedstrijd en geen caberetafette
Afgrijselijk leven, sterkte.quote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef franklop het volgende:
Ik ga de komende vijf weken missen vanwege vakantie
Save the best for lastquote:Op maandag 26 september 2011 11:42 schreef utrecht1970 het volgende:
Had op Utrecht gehoopt deze week.......
Thanks, helemaal naar Nieuw-Zeeland vliegenquote:
Neem wat wasabi voor me mee: http://wasabi.co.nzquote:Op maandag 26 september 2011 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Thanks, helemaal naar Nieuw-Zeeland vliegen
Hoeveel sterren?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
Volgende week Zuid-Holland. Zat goede restaurants in die provincie, dus hoge verwachtingen.
En zelfs twee 2-sterren restaurants: Zwethheul en Parkheuvel.
Nee, helaas niet gewonnen, maar hij heeft wel de 5 dagen gehad. Supergozer is het!quote:Op maandag 26 september 2011 18:51 schreef tong80 het volgende:
Heb toen het einde gemist maar heeft die grappige homo Mark 2 weken geleden nog gewonnen. Die vent was zo leuk.
Hoi Bobbiequote:Op maandag 26 september 2011 18:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor
Hey Cateyequote:
Goeie vraag...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |