dit dus.quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef BertusG het volgende:
We kunnen één ding concluderen ten aanzien van dit topic: geflipt zijn zit duidelijk in de familie!
hij gaat 'binnenkort een keer' , niet vandaag.quote:Op maandag 26 september 2011 06:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
dit dus.
Ben benieuwd wat je vandaag kunt regelen.
dat zei ik ook al. Maar schijnbaar heeft hij er geen haast mee, als die wel een keer langs gaatquote:
Niet zo achterdochtig........ Of zit je in een psychose?quote:
Ja of ze gaat gewoon werken met der kut.quote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef sanger het volgende:
Om op de initiele vraag terug te komen....
De beste uitkering is een WAZO uitkering. Deze is namelijk 100% van het laatst verdiende inkomen
Voor een WAZO uitkering moet ze eerst werken met die kut (is namelijk een zwangerschapsuitkeringquote:Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ja of ze gaat gewoon werken met der kut.
Ik hoop dat ze je keihard uitlachen bij het UWV luie uitvreter.quote:
Ja, want iemand die geestelijk niet stabiel is en ook nog eens je familie/vriend etc. laat je op straat terecht komen? Makkelijk lullen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef _Flash_ het volgende:
Sommige mensen leren pas als ze een keer goed op hun bek gaan.
Ze moet zelf initiatief tonen, anders zal ze zich nooit verantwoordelijk voelen voor haar situatie en blijf je als familie bezig. Als ze nu jouw advies niet opvolgt en zich zelf in haar situatie en mogelijkheden verdiept, trek je handen er eventjes vanaf. Laat haar maar ervaren hoe de wereld werkt.
Geen inkomsten = geen eten en geen dak boven het hoofd. Zodra ze uit haar huis gezet is en huilend bij je aanklopt, dan heb je een kans dat ze wel naar je advies zal luisteren. Lullig maar nodig.
Houdt je in dat stappenplan ook rekening met bepalingen en termijnen van zeg het UWV, of verwacht je dat die zich daar wel naar zullen schikken?quote:
Wie is 'hij'?quote:Op maandag 26 september 2011 08:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij gaat 'binnenkort een keer' , niet vandaag.
jammer dat ie er niet wat meer druk achter zet, want het duurt echt een behoolijke tijd voordat je zo'n uitkering hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:12 schreef gekki het volgende:
[..]
Wie is 'hij'?
En waarom zulke hatelijke reacties, en dit over n zieke meid, zegt veel over jullie.![]()
Waar heb je t over? Als dat zo was zou ik toch geen info vragen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef Catbert het volgende:
De reacties komen niet op het "kan niet" deel, maar op het "wil niet" deel. En jij met je familie faciliteren het allemaal maar omdat ze zo zielig is. Nou sorry, maar zo werkt dat niet in de grote boze wereld, als ze een studie kan volgen kan ze ook werken.
Ga gewoon naar het UWV. Die zijn daarvoor. Hier mekkeren over reacties die je niet aanstaan schiet je niks mee op.quote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef gekki het volgende:
Waar heb je t over? Als dat zo was zou ik toch geen info vragen.
Komt allemaal goed!quote:Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het UWV. Die zijn daarvoor. Hier mekkeren over reacties die je niet aanstaan schiet je niks mee op.
je moet het wel zo snel mogelijk doen, dus liefst deze week nog. anders loop je het risico dat het te lang duurt voor ze geld heeft.quote:
Ja, dat wil ik ook. Alleen weet ik niet of ik nog even moet wachten. Want ze is maar 1x langs de psychiater geweest?quote:Op maandag 26 september 2011 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet het wel zo snel mogelijk doen, dus liefst deze week nog. anders loop je het risico dat het te lang duurt voor ze geld heeft.
en sorry ik ging er vanuit dat jij een hij was.
hoe eerder je het doet hoe beter. want je weet wel hoe dat gaat, dan stel je het 2 weken uit wat weer 2 maanden wordt, en voor je het weet is de aanvraag verjaard (ze moet het afgelopen jaar minstens 6 maanden gestudeerd hebben) en heeft ze nergens meer recht op.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Alleen weet ik niet of ik nog even moet wachten. Want ze is maar 1x langs de psychiater geweest?
Nee, ben gewoon n zij.
Vraag het in ieder geval aan (zie linken in dit topic) en ga weer bij de psychiater langs (= bellen om een afspraak te maken) om een diagnose op papier te krijgen en zet zelf ook dingen op papier als de beperkingen die ondervonden worden in het dagelijks leven, liefst vanaf opstaan tot slapengaan en bij elke handeling die je (moet) doen. Het duurt echt een behoorlijke tijd voordat de boel geregeld is dus hoe sneller je in actie komt hoe beter.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef gekki het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook. Alleen weet ik niet of ik nog even moet wachten. Want ze is maar 1x langs de psychiater geweest?
Nee, ben gewoon n zij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |