Ja, toevallig wel!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Op een donderdag om 2 uur s'nachts, koekewaus?.. man oh man wat moet jij het zwaar hebben.
Ben je vrij morgen ofzo?
Moet je ook niet doen joh, zo belangrijk ben ik weer niet!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is geen obsessie, maak jezelf niet belangrijker dan dat je bent.
Daar gaat deze topic toch ook over? Je doet alsof ik dat niet wil, vroeg alleen info hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb idd een behoorlijke diagnoselijst, vandaar ook de uitkering en de ervaring. Ik gaf slechts een tip als ervaringsdeskundige. Blijkbaar is dat voor iemand met een goed en gezond verstand erg moeilijk allemaal. Ik zal het nogmaals proberen uit te leggen zonder Google...
Als je bij een psychiater loopt en ernstige problemen hebt etc dan kan je bij het UWV een uitkering aanvragen, dat is geen probleem. Als dat te moeilijk blijkt te zijn dan ligt dat toch echt aan jezelf.
Ik zit in de 80-100% groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:03 schreef gekki het volgende:
[..]
Daar gaat deze topic toch ook over? Je doet alsof ik dat niet wil, vroeg alleen info hier.
En hoeveel procent ben jij afgekeurd?
Hmm ok, sterkte.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ik heb daar geen zicht op
In NL helaas wel. Op onze kosten.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ga je ver mee komen in het leven
Je kunt nooit lekker op vakantie, de buurt kijkt je met de nek aan, vrouwen willen je niet en als een vrouw je wel wil is dat zo'n tokkie. Je kunt beter werken dan krijg je gewoon respect van de maatschappij en een goed gevoel over jezelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In NL helaas wel. Op onze kosten.
Hier ben ik popcorn gaan halen (ja om 08:37 uur al popcorn!)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Krassen, dat is wel een beetje macaber als je een zusje hebt met een potentiele doodswens.
Toen was de lol er al aardig afquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:40 schreef Lips het volgende:
[..]
Hier ben ik popcorn gaan halen (ja om 08:37 uur al popcorn!)
De rest van het topic kende ik al, dus hoefde enkel het nieuwe bij te lezenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |