abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102334798
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Eens. En al heb je hem wél eerlijk gehaald, dan nog kan een MBO'er meer succes in z'n leven behalen dan een WO'er. Carierre is maar 1 van de vele dingetjes in het leven die belangrijk zijn.
Met een wo-certificaat heb je dus meer kans op carrière hè. :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:21:38 #206
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_102335285

Ik vind deze wel redelijk toepasselijk voor dit topic.

Iemand als dom beschouwen is uitermate 'dom'.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_102335351
Beter een goed metselaar dan een waardeloze chirurg.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_102335364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:21 schreef Bartcoah het volgende:
[ afbeelding ]

Economics en Business Studies vind ik geen low tier. Met een Msc Business Administration, bijvoorbeeld, kun je ontzettend hoge functies bekleden in bedrijven. De kassa rinkelt trouwens hard als je d'r terechtkomt. :) En IT is ook geen low tier. Weet je wel niet hoeveel een systeembeheerder verdient. :D
pi_102335393
quote:
[ afbeelding ]

Bizar hoe archeologie in de shit tier staat terwijl het feitelijk een combinatie geologie, geo-informatiekunde en biologie is. Tenzij een Amerikaan het heeft geschreven, waar het meer culturele antropologie is. Mijn vriend heeft het gedaan en verdient letterlijk tonnen in de mijnbouw. Het is hier niet de alfa studie die het daar is.

Wel leuk dat natuurkunde in de God-tier staat. Erg jammer en bedenkelijk dat ik die plek moet delen met geneeskunde studenten, en rechten slechts een plek onder ons staat. Conclusie, de tabel dient zwaar aangepast te worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door netflanders op 24-09-2011 17:31:21 ]
pi_102335568
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:25 schreef netflanders het volgende:

[..]

Bizar hoe archeologie in de shit tier staat terwijl het feitelijk een combinatie geologie, geo-informatiekunde en biologie is. Tenzij een Amerikaan het heeft geschreven, waar het meer culturele antropologie is. Mijn vriend heeft het gedaan en verdient letterlijk tonnen in de mijnbouw. Het is hier niet de alfa studie die het daar is.

Wel leuk dat natuurkunde in de God-tier staat. Erg jammer en bedenkelijk dat ik die plek moet delen met geneeskunde studenten, en rechten slechts een plek onder ons staat. Conclusie, de tabel dient zwaar aangepast te worden.
De tabel is gemaakt door een over het paard getilde bèta-freak. Filosofie bij Shit Tier indelen. :') Hij zou eens moeten weten hoe de wetenschap is ontstaan.
pi_102335632
quote:
[ afbeelding ]

engineering _O_ _O_
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:46:27 #212
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_102335875
En dit gaat onze kinderen lesgeven. :').
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
  Forum Admin zaterdag 24 september 2011 @ 17:48:48 #213
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_102335944
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:46 schreef ecktebaas het volgende:
En dit gaat onze kinderen lesgeven. :').
Ik laat mijn kinderen onderwijzen door Jahr00n, Michelos en mijzelf. In deze tijden van economische instabileit en xenofobisme, is het belangrijk dat mijn kinderen weerbaar zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_102336098
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik laat mijn kinderen onderwijzen door Jahr00n, Michelos en mijzelf. In deze tijden van economische instabileit en xenofobisme, is het belangrijk dat mijn kinderen weerbaar zijn.
Leer je ze nog wel Nederlands? ;(
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:58:36 #215
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_102336155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:33 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

De tabel is gemaakt door een over het paard getilde bèta-freak. Filosofie bij Shit Tier indelen. :') Hij zou eens moeten weten hoe de wetenschap is ontstaan.
Inderdaad. En Life Sciences in de mid tier maar Medicine in de God tier... zonder life sciences (= kennis van processen die leven mogelijk maken) heb je geen Medicine. :')
Guanine en Cytosine! *O*
  Forum Admin zaterdag 24 september 2011 @ 18:00:00 #216
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_102336186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:55 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Leer je ze nog wel Nederlands? ;(
Da's een typfout, sjenkie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_102336281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef netflanders het volgende:

[..]

Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?
Ook economie zonder econometrie is moeilijk hoor. Komt onder andere genoeg wiskunde en statistiek naar voren.

Oh, en TS, wat is dat voor brugklaspresentatie. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102336326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:02 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Met een wo-certificaat heb je dus meer kans op carrière hè. :P
Ik bedoelde dus: liever een leuke baan op Mbo-niveau waar je plezier in hebt, gelukkig zijn met een geweldige vrouw (en evt. kinderen) en fijne vrienden dan iemand die 70 uur per week keihard werkt op een baan met enorme druk, slechts leeft voor z'n werk en buiten z'n werk ook niets of niemand heeft.
-
pi_102336349
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus: liever een leuke baan op Mbo-niveau waar je plezier in hebt, gelukkig zijn met een geweldige vrouw (en evt. kinderen) en fijne vrienden dan iemand die 70 uur per week werkt, nooit een relatie heeft gehad en slechts leeft voor z'n werk.
Dat is wel vanzelfsprekend natuurlijk. Tenzij je op je 30ste al met pensioen kunt gaan en de hele dag kunt rollen in je Mercedes om chicks op te halen en kapot te neuken. :7
pi_102336475
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Dat is wel vanzelfsprekend natuurlijk. Tenzij je op je 30ste al met pensioen kunt gaan en de hele dag kunt rollen in je Mercedes om chicks op te halen en kapot te neuken. :7
Ja, maar toch denken sommige mensen dat het enige wat je nodig hebt om te slagen in het leven een universitair diploma en een baan waarbij je jezelf kapot werkt is.
-
pi_102336536
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:13 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, maar toch denken sommige mensen dat het enige wat je nodig hebt om te slagen in het leven een universitair diploma en een baan waarbij je jezelf kapot werkt is.
Iedereen heeft een eigen meaning of life. :) De één wil hard werken en een bijdrage leveren aan de maatschappij, de ander zoekt weer gezelligheid.
pi_102342404
quote:
[ afbeelding ]

Alleen kan je vanaf IT je al heel snel naar god tier omhoog werken, als je er maar wat voor over hebt. ;)
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_102343051
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:53 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Alleen kan je vanaf IT je al heel snel naar god tier omhoog werken, als je er maar wat voor over hebt. ;)
Msc Computer Science halen (je moet wel je studentenperiode als een autist doormaken) en daarna tonnen verdienen. :D
pi_102374776
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Eens. En al heb je hem wél eerlijk gehaald, dan nog kan een MBO'er meer succes in z'n leven behalen dan een WO'er. Carierre is maar 1 van de vele dingetjes in het leven die belangrijk zijn.
Hier ben ik het volledig met je eens
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  maandag 26 september 2011 @ 00:30:38 #225
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_102386038
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:23 schreef YuriGagarin het volgende:
Ik studeer dat ook. :')
om met recht te kunnen claimen dat je student bent moet je op zijn minst een universitaire studie (anders dan vrijetijdskunde e.d.) volgen.

hbo scholieren vallen hier niet onder, pabo sgolieren al helemaal niet.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_102386166
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

om met recht te kunnen claimen dat je student bent moet je op zijn minst een universitaire studie (anders dan vrijetijdskunde e.d.) volgen.

hbo scholieren vallen hier niet onder, pabo sgolieren al helemaal niet.
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool

Groetjes, Vandale.
  maandag 26 september 2011 @ 00:34:26 #227
356740 appelsappelflap
Is een combinatie
pi_102386170
Wat een kneus ben je TS, denk maar lekker makkelijk over dat WO dat je moet doen. De komende 25 jaar geef jij geschiedenis les aan vmbo'ers. :')
  maandag 26 september 2011 @ 00:44:33 #228
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_102386485
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschool

Groetjes, Vandale.
Van Dale kan er vanalles over vinden, de praktijk is dat een HBO sgolier aan de leiband en met huiswerk en klassen verplicht onderwijs door zijn fopstudie moet worden geleid om tot zijn nepdiploma te komen, terwijl de universitaire student zelfstandigheid moet betrachten en scripties moet schrijven die NIET onder de kopieermachine vandaan komen en ook daadwerkelijk van wetenschappelijk niveau dienen te zijn. Hij die zelfstandig kennis vergaart is student, hij die nog in het voorstadium daarvan zit en ook niet (vrijwel) foutloos Nederlands kan schrijven is scholier, zo simpel is het.

Het aantal HBO-studies dat daadwerkelijk zelfs ook maar het niveau van Vrijetijdswetenschappen aan de uni haalt is op de hand van een vuurwerkslachtoffer te tellen.
pi_102386606
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 00:44 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Van Dale kan er vanalles over vinden, de praktijk is dat een HBO sgolier aan de leiband en met huiswerk en klassen verplicht onderwijs door zijn fopstudie moet worden geleid om tot zijn nepdiploma te komen, terwijl de universitaire student zelfstandigheid moet betrachten en scripties moet schrijven die NIET onder de kopieermachine vandaan komen en ook daadwerkelijk van wetenschappelijk niveau dienen te zijn. Hij die zelfstandig kennis vergaart is student, hij die nog in het voorstadium daarvan zit en ook niet (vrijwel) foutloos Nederlands kan schrijven is scholier, zo simpel is het.

Het aantal HBO-studies dat daadwerkelijk zelfs ook maar het niveau van Vrijetijdswetenschappen aan de uni haalt is op de hand van een vuurwerkslachtoffer te tellen.
Zeker gepest vroeger op school?
  maandag 26 september 2011 @ 00:54:46 #230
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_102386751
quote:
5s.gif Op maandag 26 september 2011 00:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Zeker gepest vroeger op school?
nee.

jij een minderwaardigheidscomplexje?
pi_102386830
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:54 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nee.

jij een minderwaardigheidscomplexje?
Neuh, maar kneusjes die zich zo druk maken om het woordje student komen meestal iets te kort.
pi_102387114
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef HerbertThePervert het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig met je eens
Wauw, een unicum.
-
pi_102387169
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 00:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Neuh, maar kneusjes die zich zo druk maken om het woordje student komen meestal iets te kort.
Idd zeg :D zo fanatiek zijn op dat woord 'student' omdat ze zich dan bijzonder voelen. :') Alsof ook maar 1 meid haar beslissing of ze een kerel leuk vindt af laat hangen van of hij officieel student genoemd mag worden of niet. Echt een vreemd en raar wereldje waarin bepaalde WO'ers leven.
-
pi_102387277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:16 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Iedereen heeft een eigen meaning of life. :) De één wil hard werken en een bijdrage leveren aan de maatschappij, de ander zoekt weer gezelligheid.
Klopt, maar het gaat mij vooral om die (toch enigzins levenloze) mensen die 80 uur in de week zich kapot werken en iedereen die dat niet doet 'dom' of 'een pauper' noemen. :')
Een loodgieter die gelukkig is, een leuke vrouw heeft en geniet van z'n leven staat boven een drievoudig universitair gediplomeerde laboratorium-autist die op z'n 35e nog single is en weinig vrienden etc. heeft en slechts leeft voor z'n opleiding en werk.

Kortom: een opleiding zegt niets over of iemand geslaagd is in z'n leven. En wie zegt dat je alleen wat bijdraagt aan de maatschappij als je universitair opgeleid bent?
-
  maandag 26 september 2011 @ 02:00:36 #235
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102387773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef mihai het volgende:

[..]

:')
moet je niet zo dom kijken. Er zijn ook kids die bijv voor hun gedrag op een andere basisschool -speciaal onderwijs - gezeten hebben. Om dan door te stromen gaan ze vaak naar VMBO-G en daarna kunnen ze HBO of hoger gaan doen. Dat wil niks zeggen over hun intelligentie.

iedereen over 1 kam scheren is een typische VMBO gedachte, en als je daar op moet afgaan is 3-kwart van Fok! een typische VMBO'er
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 26 september 2011 @ 02:03:25 #236
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102387794
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 01:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat mij vooral om die (toch enigzins levenloze) mensen die 80 uur in de week zich kapot werken en iedereen die dat niet doet 'dom' of 'een pauper' noemen. :')
Een loodgieter die gelukkig is, een leuke vrouw heeft en geniet van z'n leven staat boven een drievoudig universitair gediplomeerde laboratorium-autist die op z'n 35e nog single is en weinig vrienden etc. heeft en slechts leeft voor z'n opleiding en werk.

Kortom: een opleiding zegt niets over of iemand geslaagd is in z'n leven. En wie zegt dat je alleen wat bijdraagt aan de maatschappij als je universitair opgeleid bent?
^O^
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_102387910
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef handboek het volgende:
Hallo,

Achtergrondinformatie:

TS volgt een Hbo leraar geschiedenis studie, dit om zijn P te halen en over te stappen op de universiteit.

Probleem:

Het probleem zit het in de presentatie die we vandaag moesten geven over het VMBO. Zoals een echte baas betaamt had TS natuurlijk een aantal boeiende factoren in zijn presentatie verwoven. Denk hierbij aan een Nickelson slet, VMBO leerlingen die cocaine snuiven, een steekpartij en natuurlijk een VMBO-persoon die opgepakt werd door de politie.

TS deed dit alles omdat hij aan zijn mede studenten wilde laten zien waar zij voor kozen, het vak als leraar.... Maar ik was nog niet klaar. Na wat gemorrel van klasgenoten vertelde ik dat ze stil moesten zijn zodat ik door kon met mijn presentatie.

Bij het vervolg versprak ik mijzelf zeer erg. Ik moest uitleg geven over de verschillende stromingen in het VMBO. Hier begon ik bij het laagste, namelijk VMBO-basis. Hierbij zei ik : "Hier komen de domste uhhh minder begaafde kinderen van Nederland terecht." Dit viel erg slecht bij de mede leerlingen, volgens hun was dit een presentatie om het VMBO te kakken te zetten. Hierop antwoorde ik dat ik alleen maar feiten had opgenoemd en je als 'leraar in spee' dingen duidelijk moet uitleggen.

Later heeft TS nog een kort gesprek gehad met de lerares en deze vond dat ik gelijk had en dat de klas niet zo moest zeuren, want hun presentaties waren verre van duidelijk.

presentatie: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
Je bent ECHT zielig. :{
  maandag 26 september 2011 @ 02:32:31 #238
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_102387946
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2011 02:25 schreef MonteCristo het volgende:

[..]

Je bent ECHT zielig. :{
waarom quote je de OP
pi_102387975
quote:
17s.gif Op maandag 26 september 2011 02:32 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

waarom quote je de OP
Opdat TS het niet kan verwijderen en de rest van zijn leven voortdurend moet omkijken of iemand hem wel of niet faliekant uitlacht om zijn amateurische powerpoint presentatie...

Oh trouwens TS, als je wikipedia als bronvermelding gebruikt dan wens ik je alvast veel succes op de universiteit als je daar ooit wilt geraken. Wikipedia als bron gebruiken wordt op de universiteit namelijk niet geaccepteerd.

Succes met je "carrière"! :W
  maandag 26 september 2011 @ 09:43:47 #240
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_102390026
TS heeft duidelijk nog veel te leren in zijn leven. :') Maar ja, daar issie ook student voor.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 26 september 2011 @ 12:15:33 #241
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_102393762
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 01:21 schreef Ritmo het volgende:
Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik ageer slechts tegen mensen die fopstudies volgen, die menen dat ze daarmee wetenschappelijk onderwijs (of vergelijkbaar) genieten én een beroep op een definitie in Van Dale moeten doen om erkenning te vragen als student.

En mijn respect voor een loodgieter met mbo opleiding is een veelvoud hoger dan voor een pabo-sgolier of -afgestudeerde die niet kan rekenen of foutloos Nederlands kan schrijven, sterker nog ik waardeer een loodgieter evenveel als een arts of advocaat.
pi_102393981
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 12:15 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit gezegd. Ik ageer slechts tegen mensen die fopstudies volgen, die menen dat ze daarmee wetenschappelijk onderwijs (of vergelijkbaar) genieten én een beroep op een definitie in Van Dale moeten doen om erkenning te vragen als student.

En mijn respect voor een loodgieter met mbo opleiding is een veelvoud hoger dan voor een pabo-sgolier of -afgestudeerde die niet kan rekenen of foutloos Nederlands kan schrijven, sterker nog ik waardeer een loodgieter evenveel als een arts of advocaat.
Ik zie ook niet in waarom artsen en advocaten zo veel respect krijgen, gezien dat bij lange na niet de moeilijkste studies zijn.
pi_102397032
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dan zoek je toch echt te mongolen op....
Genoeg vmbo'ers die uiteindelijk uni diploma hebben.
pi_102397451
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:

[..]

Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...
Ezel :')

Ik heb zelf Vwo gedaan, ben door mijn luiheid naar Havo gegaan, probeer nu mijn P te halen om alsnog naar de Uni te kunnen gaan. Ik zit inderdaad bij een aantal mensen in de klas die hiervoor Vmbo deden en niet zo 'intelligent' zijn als ik. Maar ke-le-re, wat heb ik een respect voor de inzet waarmee 'dommere' mensen zich inzetten en hogere cijfers halen dan ik, die met weinig leren zesjes haalt.

Ik walg van mijn eigen luiheid, zondermeer, maar ik walg nog meer van idioten die denken dat vmbo'ers en tragere HBO'ers dom zijn, terwijl ze zichzelf nergens voor in kunnen zetten. Dan heb je dus helemaal niks aan je intelligentie en leervermogen.

En kom nou niet aan met 'op de Uni ga ik wel mijn best doen', want dat gaat sowieso niet gebeuren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102398027
Waarom haat iedereen op geschiedenisleraren hier ;(
What Would Goku Do
  maandag 26 september 2011 @ 14:46:54 #246
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_102398659
TS, droeftoeter, :')
  maandag 26 september 2011 @ 16:56:49 #247
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_102403369
Ik vind dat TS maar slordig schrijft (typt) voor een leraar in wording.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_102404788
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:15 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd zeg :D zo fanatiek zijn op dat woord 'student' omdat ze zich dan bijzonder voelen. :') Alsof ook maar 1 meid haar beslissing of ze een kerel leuk vindt af laat hangen van of hij officieel student genoemd mag worden of niet. Echt een vreemd en raar wereldje waarin bepaalde WO'ers leven.
Het woord student wordt wel degelijk verkeerd gebruikt tegenwoordig.

studie = kennis vergaren en genereren. (studenten)
opleiding = leren voor een beroep. (scholieren)

Laat het hbo nou net beroepsonderwijs zijn, inderdaad jongeman, je leert een beroep. Iets wat op de universiteit niet gebeurt, daar wordt een studie naar kennis gedaan in een bepaalde richting, en mogelijk genereert men ook kennis.

Dit is overigens niet eens een waarde-oordeel, het is gewoon een onderscheid dat er wel degelijk is. Het woord student wordt tegenwoordig alom gebruikt terwijl niemand de echte betekenis ervan weet, zelf de Van Dale is er in meegegaan :')
  maandag 26 september 2011 @ 17:37:07 #249
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_102404856
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef viagraap het volgende:
Waarom haat iedereen op geschiedenisleraren hier ;(
Dat zijn juist de beste ;(
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_102404951
Het HBO is ook om te huilen. De stof zelf, en de toetsen zijn oke (als je de goede scholen hebt).
Maar de leerlingen denken dan ook alles te weten, en groepopdrachten draaien altijd op een drama uit. :')
  maandag 26 september 2011 @ 17:44:50 #251
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_102405145
De lerarenopleiding geschiedenis is een grap. De helft van mijn medestudenten indertijd stelden dat ze geschiedenis kozen "omdat ik eigenlijk niks anders leuk vind, en geschiedenis was wel grappig op de middelbare school :p!!1 En dan haal ik mijn P, want dat is het beste en academisch!1". Van de 28 studenten vielen er iets van 18 af.

De opdrachten en enkele cursussen waren niveau 4e-klas HAVO - TS illustreert dat overigens al prima in de vorm van zijn powerpoint presentatie. Wens hem veel succes met het behalen van zijn P. Gezien de 'kwaliteit' van zijn presentatie en post zal hij het wel nodig hebben.

Oh, en ook veel plezier met alle pedagogische cursussen. :D
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  maandag 26 september 2011 @ 17:47:10 #252
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_102405222
Ik ben wel benieuwd waar TS studeert?
  maandag 26 september 2011 @ 17:51:05 #253
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_102405364
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef Im.Kant. het volgende:

De opdrachten en enkele cursussen waren niveau 4e-klas HAVO - TS illustreert dat overigens al prima in de vorm van zijn powerpoint presentatie. Wens hem veel succes met het behalen van zijn P. Gezien de 'kwaliteit' van zijn presentatie en post zal hij het wel nodig hebben.

Eensch.
pi_102405466
hap hap
pi_102405505
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:54 schreef handboek het volgende:
hap hap
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: