abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102276280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef netflanders het volgende:

[..]

Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?
TENZIJ GODVERDOMME
pi_102276505
TS is zo iemand die zegt dat ie te lui was voor VWO :')
  donderdag 22 september 2011 @ 21:46:51 #103
302853 themole
graaft totaal door.
pi_102277541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef handboek het volgende:

[..]

1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.

tevens hierbij de presentatie. ja lach maar, toch was dit 1 van de beste van vandaag. zegt wel iets over het niveau van de opleiding.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
Tering wat een bagger, ook dat eerste plaatje. :')
Niet altijd serieus
  donderdag 22 september 2011 @ 21:55:06 #104
346879 Mary-Louise
Take a leap of faith.
pi_102278068
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef handboek het volgende:

[..]

1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.

tevens hierbij de presentatie. ja lach maar, toch was dit 1 van de beste van vandaag. zegt wel iets over het niveau van de opleiding.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
Ik moest lachen om het eerste plaatje, geen idee waarom :'(
Verder vind ik de presentatie die je hebt gemaakt dramatisch. Ik heb presentaties gezien van vmbo leerlingen die beter zijn, zowel opgebouwd als de inhoud op de dia's.
pi_102278593
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Mary-Louise het volgende:

[..]

Verder vind ik de presentatie die je hebt gemaakt dramatisch. Ik heb presentaties gezien van vmbo leerlingen die beter zijn, zowel opgebouwd als de inhoud op de dia's.
Buiten dat, wat moet je in hemelsnaam vertellen over het vmbo? Als je vertelt dat het vmbo bestaat uit verschillen niveau's waarin andere uitgangspunten gelden heb je het wel een beetje gehad lijkt me.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_102278597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Mary-Louise het volgende:

[..]

Dat had ik toch al gezegd, en het mooie was dat dit 1 van de betere presentaties was.....
  donderdag 22 september 2011 @ 22:09:37 #107
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_102278979
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef handboek het volgende:

[..]

Dat had ik toch al gezegd, en het mooie was dat dit 1 van de betere presentaties was.....
Kutkneus die je er bent. Met je Voortgezet Middelbaar Beroeps Onderwijs in je presentatie :')

Het is Voorbereidend. Knuppel :')
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_102279158
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Buiten dat, wat moet je in hemelsnaam vertellen over het vmbo? Als je vertelt dat het vmbo bestaat uit verschillen niveau's waarin andere uitgangspunten gelden heb je het wel een beetje gehad lijkt me.
Daar kan je van alles over zeggen natuurlijk. Hoe het is ontstaan, wat de gedachte erachter is (het is immers uit de mavo ontstaan), wat de resultaten zijn, wat je er mee kan enz.
pi_102279582
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Daar kan je van alles over zeggen natuurlijk. Hoe het is ontstaan, wat de gedachte erachter is (het is immers uit de mavo ontstaan), wat de resultaten zijn, wat je er mee kan enz.
Oké, je hebt een punt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_102279960
Wat een triest topic. Iemand die het overwicht en overzicht mist om een simpele presentatie in een eerstejaars Hbo-klas te geven en deze in goede banen te leiden, 'me p halen' schrijft en daarbij zo dom is dat hij 60 % van de gehele Nederlandse jeugd tussen de 12 en 16 generaliseert en debiel noemt.

Ja jongen, jij bent helemaal klaar voor de universiteit.
-
pi_102280158
Snap überhaupt niet waarom veel mensen altijd neerkijken op het vmbo.
Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.
pi_102280429
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef DeRakker. het volgende:
Snap überhaupt niet waarom veel mensen altijd neerkijken op het vmbo.
Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.
Nou ja, er zijn bepaalde excessen die gewoon de hele naam van het VMBO besmeurt hebben. Met name in het westen van het land is het hele VMBO verziekt en besmet door die onderste laag. Er zit ook een te groot verschil tussen het laagste niveau (voorheen IVBO of VBO-a) en het hoogste (voorheen MAVO). Maar omdat het nu als 'VMBO' wordt gezien, zien mensen het verschil niet meer.

Maar idd. Echter mensen die neerkijken op mensen puur op opleidingsniveau zijn vaak gefrusteerde typetjes die hun enige eigenwaarde halen uit hun papiertje.
-
pi_102280685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn bepaalde excessen die gewoon de hele naam van het VMBO besmeurt hebben. Met name in het westen van het land is het hele VMBO verziekt en besmet door die onderste laag. Er zit ook een te groot verschil tussen het laagste niveau (voorheen IVBO of VBO-a) en het hoogste (voorheen MAVO). Maar omdat het nu als 'VMBO' wordt gezien, zien mensen het verschil niet meer.

Maar idd. Echter mensen die neerkijken op mensen puur op opleidingsniveau zijn vaak gefrusteerde typetjes die hun enige eigenwaarde halen uit hun papiertje.
ja maar je hebt altijd een laagste niveau nodig.... al is iedereen nu 10x slimmer... alsnog heb je een laagste niveau.
Wat is daar mis mee? als mensen lol in het leven hebben en een mooi vak uitoefenen, wat is daar mis mee?

Wees blij dat deze mensen ook een studie kunnen volgen en kunnen werken.
Als iedereen universiteit doet zal er weinig gebeuren in Nederland...je hebt elkaar allemaal nodig.

Klopt trouwens, vmbo is een te algemene term.... groot verschil in niveau en opleidingen.
pi_102280833
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja maar je hebt altijd een laagste niveau nodig.... al is iedereen nu 10x slimmer... alsnog heb je een laagste niveau.
Wat is daar mis mee? als mensen lol in het leven hebben en een mooi vak uitoefenen, wat is daar mis mee?

Als iedereen universiteit doet zal er weinig gebeuren in Nederland...je hebt elkaar allemaal nodig.

Klopt trouwens, vmbo is een te algemene term.... groot verschil in niveau en opleidingen.
Liever 1000 bouwvakkers en 10 managers dan 10 bouwvakkers en 1000 managers. Jammer, maar het werkt nou eenmaal zo.
pi_102280959
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Holy shit in a shoebox, dat ik het nog eens met Ritmo eens zou zijn. Je hebt helemaal gelijk, zo is het maar net.
pi_102281324
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Liever 1000 bouwvakkers en 10 managers dan 10 bouwvakkers en 1000 managers. Jammer, maar het werkt nou eenmaal zo.
precies, is niet jammer... zo werkt het gewoon.
pi_102281842
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Helemaal niets mis mee hoor, met goedwillende mensen die met de handen beter zijn dan met de boeken... Sterker nog: liever een sympathieke timmerman dan een arrogant studentje recht of geneeskunde (niet dat alle geneeskunde/recht-studenten dat zijn, maar je snapt m'n punt).

maar op VMBO-TL zit gewoon echt teveel tuig. Het is te achterlijk voor woorden dat er metaal detectie poortjes op bepaalde scholen zijn. Door die groep wordt het hele VMBO gewoon naar de klote geholpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritmo op 22-09-2011 23:00:51 ]
-
pi_102282083
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:40 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Holy shit in a shoebox, dat ik het nog eens met Ritmo eens zou zijn. Je hebt helemaal gelijk, zo is het maar net.
:P
-
pi_102282232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:24 schreef Ritmo het volgende:
Wat een triest topic. Iemand die het overwicht en overzicht mist om een simpele presentatie in een eerstejaars Hbo-klas te geven en deze in goede banen te leiden, 'me p halen' schrijft en daarbij zo dom is dat hij 60 % van de gehele Nederlandse jeugd tussen de 12 en 16 generaliseert en debiel noemt.

Ja jongen, jij bent helemaal klaar voor de universiteit.
Dit _O_
pi_102282309
Voor Economische Universitaire studies heb je alsnog VWO Wiskunde en Economie nodig
pi_102282593
Deze presentatie is sowieso al niet hbo waardig. 'Meer informatie? Wikipedia' En dan nog die laatste dia met een mega groot 'Einde'. Kom op zeg, je kunt als hbo scholier toch wel een normaal einde verzinnen? :')
pi_102282605
Is dit serieus HBO niveau? My god, ik moet er gewoon van huilen.
pi_102282839
quote:
13s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Is dit serieus HBO niveau? My god, ik moet er gewoon van huilen.
En dan zeker nog een Powerpoint vol 'leuke' effectjes en 'grappige' plaatjes, ipv een fatsoenlijke Prezi.
-
pi_102282978
TS zit stiekem zelf op het vmbo en is jaloers op mensen die slimmer zijn :')
  donderdag 22 september 2011 @ 23:18:41 #125
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_102283051
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef BellaNotte het volgende:
TS zit stiekem zelf op het vmbo en is jaloers op mensen die slimmer zijn :')
:?
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')