TENZIJ GODVERDOMMEquote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef netflanders het volgende:
[..]
Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?
Tering wat een bagger, ook dat eerste plaatje.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef handboek het volgende:
[..]
1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.
tevens hierbij de presentatie. ja lach maar, toch was dit 1 van de beste van vandaag. zegt wel iets over het niveau van de opleiding.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
Ik moest lachen om het eerste plaatje, geen idee waaromquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef handboek het volgende:
[..]
1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.
tevens hierbij de presentatie. ja lach maar, toch was dit 1 van de beste van vandaag. zegt wel iets over het niveau van de opleiding.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
Buiten dat, wat moet je in hemelsnaam vertellen over het vmbo? Als je vertelt dat het vmbo bestaat uit verschillen niveau's waarin andere uitgangspunten gelden heb je het wel een beetje gehad lijkt me.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Mary-Louise het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het eerste plaatje, geen idee waarom![]()
Verder vind ik de presentatie die je hebt gemaakt dramatisch. Ik heb presentaties gezien van vmbo leerlingen die beter zijn, zowel opgebouwd als de inhoud op de dia's.
Dat had ik toch al gezegd, en het mooie was dat dit 1 van de betere presentaties was.....quote:Op donderdag 22 september 2011 21:55 schreef Mary-Louise het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het eerste plaatje, geen idee waarom![]()
Verder vind ik de presentatie die je hebt gemaakt dramatisch. Ik heb presentaties gezien van vmbo leerlingen die beter zijn, zowel opgebouwd als de inhoud op de dia's.
Kutkneus die je er bent. Met je Voortgezet Middelbaar Beroeps Onderwijs in je presentatiequote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gezegd, en het mooie was dat dit 1 van de betere presentaties was.....
Daar kan je van alles over zeggen natuurlijk. Hoe het is ontstaan, wat de gedachte erachter is (het is immers uit de mavo ontstaan), wat de resultaten zijn, wat je er mee kan enz.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Buiten dat, wat moet je in hemelsnaam vertellen over het vmbo? Als je vertelt dat het vmbo bestaat uit verschillen niveau's waarin andere uitgangspunten gelden heb je het wel een beetje gehad lijkt me.
Oké, je hebt een punt.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar kan je van alles over zeggen natuurlijk. Hoe het is ontstaan, wat de gedachte erachter is (het is immers uit de mavo ontstaan), wat de resultaten zijn, wat je er mee kan enz.
Nou ja, er zijn bepaalde excessen die gewoon de hele naam van het VMBO besmeurt hebben. Met name in het westen van het land is het hele VMBO verziekt en besmet door die onderste laag. Er zit ook een te groot verschil tussen het laagste niveau (voorheen IVBO of VBO-a) en het hoogste (voorheen MAVO). Maar omdat het nu als 'VMBO' wordt gezien, zien mensen het verschil niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef DeRakker. het volgende:
Snap überhaupt niet waarom veel mensen altijd neerkijken op het vmbo.
Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.
ja maar je hebt altijd een laagste niveau nodig.... al is iedereen nu 10x slimmer... alsnog heb je een laagste niveau.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn bepaalde excessen die gewoon de hele naam van het VMBO besmeurt hebben. Met name in het westen van het land is het hele VMBO verziekt en besmet door die onderste laag. Er zit ook een te groot verschil tussen het laagste niveau (voorheen IVBO of VBO-a) en het hoogste (voorheen MAVO). Maar omdat het nu als 'VMBO' wordt gezien, zien mensen het verschil niet meer.
Maar idd. Echter mensen die neerkijken op mensen puur op opleidingsniveau zijn vaak gefrusteerde typetjes die hun enige eigenwaarde halen uit hun papiertje.
Liever 1000 bouwvakkers en 10 managers dan 10 bouwvakkers en 1000 managers. Jammer, maar het werkt nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd een laagste niveau nodig.... al is iedereen nu 10x slimmer... alsnog heb je een laagste niveau.
Wat is daar mis mee? als mensen lol in het leven hebben en een mooi vak uitoefenen, wat is daar mis mee?
Wees blij dat deze mensen ook een studie kunnen volgen en kunnen werken.
Als iedereen universiteit doet zal er weinig gebeuren in Nederland...je hebt elkaar allemaal nodig.
Klopt trouwens, vmbo is een te algemene term.... groot verschil in niveau en opleidingen.
Holy shit in a shoebox, dat ik het nog eens met Ritmo eens zou zijn. Je hebt helemaal gelijk, zo is het maar net.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn bepaalde excessen die gewoon de hele naam van het VMBO besmeurt hebben. Met name in het westen van het land is het hele VMBO verziekt en besmet door die onderste laag. Er zit ook een te groot verschil tussen het laagste niveau (voorheen IVBO of VBO-a) en het hoogste (voorheen MAVO). Maar omdat het nu als 'VMBO' wordt gezien, zien mensen het verschil niet meer.
Maar idd. Echter mensen die neerkijken op mensen puur op opleidingsniveau zijn vaak gefrusteerde typetjes die hun enige eigenwaarde halen uit hun papiertje.
precies, is niet jammer... zo werkt het gewoon.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Liever 1000 bouwvakkers en 10 managers dan 10 bouwvakkers en 1000 managers. Jammer, maar het werkt nou eenmaal zo.
Helemaal niets mis mee hoor, met goedwillende mensen die met de handen beter zijn dan met de boeken... Sterker nog: liever een sympathieke timmerman dan een arrogant studentje recht of geneeskunde (niet dat alle geneeskunde/recht-studenten dat zijn, maar je snapt m'n punt).quote:Op donderdag 22 september 2011 22:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar je hebt altijd een laagste niveau nodig.... al is iedereen nu 10x slimmer... alsnog heb je een laagste niveau.
Wat is daar mis mee? als mensen lol in het leven hebben en een mooi vak uitoefenen, wat is daar mis mee?
Wees blij dat deze mensen ook een studie kunnen volgen en kunnen werken.
Als iedereen universiteit doet zal er weinig gebeuren in Nederland...je hebt elkaar allemaal nodig.
Klopt trouwens, vmbo is een te algemene term.... groot verschil in niveau en opleidingen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Holy shit in a shoebox, dat ik het nog eens met Ritmo eens zou zijn. Je hebt helemaal gelijk, zo is het maar net.
Ditquote:Op donderdag 22 september 2011 22:24 schreef Ritmo het volgende:
Wat een triest topic. Iemand die het overwicht en overzicht mist om een simpele presentatie in een eerstejaars Hbo-klas te geven en deze in goede banen te leiden, 'me p halen' schrijft en daarbij zo dom is dat hij 60 % van de gehele Nederlandse jeugd tussen de 12 en 16 generaliseert en debiel noemt.
Ja jongen, jij bent helemaal klaar voor de universiteit.
En dan zeker nog een Powerpoint vol 'leuke' effectjes en 'grappige' plaatjes, ipv een fatsoenlijke Prezi.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Is dit serieus HBO niveau? My god, ik moet er gewoon van huilen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef BellaNotte het volgende:
TS zit stiekem zelf op het vmbo en is jaloers op mensen die slimmer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |