quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Hihi, ts is een geschiedenis leraar_!
Nee, en dat zal ik ook nooit worden. Nu verder met de klacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
De allerlaagste studie, mensen die zelf kunnen denken studeren economie,rechten of medicijnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Zo intelligent ben je zelf dus ook niet, aangezien intelligentie losstaat van onderwijs niveau.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef handboek het volgende:
Hierbij zei ik : "Hier komen de domste uhhh minder begaafde kinderen van Nederland terecht."
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
Ts kent alleen stereotype mensen, denkt ook dat alle negers meloenen en kip eten![]()
Achja vooroordelen ontstaan wanneer je niet met deze mensen omgaat.
Dan zoek je toch echt te mongolen op....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef handboek het volgende:
[..]
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....
Ik vermoed dat het gebrek aan goede communicatie wellicht meer te wijten valt aan jouw arrogante houding. Damn, en dan nog jouw vooroordelen als feiten zien .....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef handboek het volgende:
[..]
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....
dat moet dan hbo voorstellenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Fascination het volgende:
Wtf, een presentatie geven over het vmbo?
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Fascination het volgende:
Wtf, een presentatie geven over het vmbo?
ga dan meteen uni doenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan zoek je toch echt te mongolen op....
Genoeg vmbo'ers die uiteindelijk uni diploma hebben.
Wat een trieste instelling ... de makkelijkste opleiding uitkiezen om je P te halen. Als je een echte vent was dan had je gewoon een economische opleiding op HBO-niveau uitgekozen en daar je P gehaald (of gelijk naar de Uvi).quote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...quote:
Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef texali het volgende:
[..]
De allerlaagste studie, mensen die zelf kunnen denken studeren economie,rechten of medicijnen.
Je kunt dan wel komen uithuilen hier, maar als je doel was om ze iets te leren heb je blijkbaar gruwelijk gefaald. Feiten of niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef handboek het volgende:
TS deed dit alles omdat hij aan zijn mede studenten wilde laten zien waar zij voor kozen, het vak als leraar....
slimme mensen kunnen scholen/klassen overslaan, ben je blijkbaar niet slim genoeg voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...
Dat je naast arrogant ook heel lui bent was ons wel opgevallen .... Daarbij andere dom noemen als je zogenaamd onder je niveau presteert.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...
Dit dus!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
slimme mensen kunnen scholen/klassen overslaan, ben je blijkbaar niet slim genoeg voor.
Trouwens aan je denkwijze te zijn ben je helemaal niet slim, je komt juist erg dom over... ik hoop voor je dat dit niet in reallife ook zo is.
Anders ga je daar nog problemen mee krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |