quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Hihi, ts is een geschiedenis leraar_!
Nee, en dat zal ik ook nooit worden. Nu verder met de klacht.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
De allerlaagste studie, mensen die zelf kunnen denken studeren economie,rechten of medicijnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Zo intelligent ben je zelf dus ook niet, aangezien intelligentie losstaat van onderwijs niveau.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef handboek het volgende:
Hierbij zei ik : "Hier komen de domste uhhh minder begaafde kinderen van Nederland terecht."
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
Ts kent alleen stereotype mensen, denkt ook dat alle negers meloenen en kip eten![]()
Achja vooroordelen ontstaan wanneer je niet met deze mensen omgaat.
Dan zoek je toch echt te mongolen op....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef handboek het volgende:
[..]
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....
Ik vermoed dat het gebrek aan goede communicatie wellicht meer te wijten valt aan jouw arrogante houding. Damn, en dan nog jouw vooroordelen als feiten zien .....quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef handboek het volgende:
[..]
Geen vooroordelen maar feiten. Heb zelf 2 jaar meegedaan op het VMBO. Verveelde me echt kapot. Je kon met niemand normaal praten, echt een stel ezels....
dat moet dan hbo voorstellenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Fascination het volgende:
Wtf, een presentatie geven over het vmbo?
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:46 schreef Fascination het volgende:
Wtf, een presentatie geven over het vmbo?
ga dan meteen uni doenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan zoek je toch echt te mongolen op....
Genoeg vmbo'ers die uiteindelijk uni diploma hebben.
Wat een trieste instelling ... de makkelijkste opleiding uitkiezen om je P te halen. Als je een echte vent was dan had je gewoon een economische opleiding op HBO-niveau uitgekozen en daar je P gehaald (of gelijk naar de Uvi).quote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja, die hele studie is Hbo onwaardig. Ag zolang ik me P maar heb. Daarna een economische studie op de universiteit volgen.
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...quote:
Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef texali het volgende:
[..]
De allerlaagste studie, mensen die zelf kunnen denken studeren economie,rechten of medicijnen.
Je kunt dan wel komen uithuilen hier, maar als je doel was om ze iets te leren heb je blijkbaar gruwelijk gefaald. Feiten of niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef handboek het volgende:
TS deed dit alles omdat hij aan zijn mede studenten wilde laten zien waar zij voor kozen, het vak als leraar....
slimme mensen kunnen scholen/klassen overslaan, ben je blijkbaar niet slim genoeg voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...
Dat je naast arrogant ook heel lui bent was ons wel opgevallen .... Daarbij andere dom noemen als je zogenaamd onder je niveau presteert.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Kon niet, zat op Havo, was een extreem luie VWO'er.. En had geen zin in nog 2 jaar middelbare school. Dus nu maar 1 jaar Hbo, maar god, wat zijn een hoop Hbo figuren dom...
Dit dus!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
slimme mensen kunnen scholen/klassen overslaan, ben je blijkbaar niet slim genoeg voor.
Trouwens aan je denkwijze te zijn ben je helemaal niet slim, je komt juist erg dom over... ik hoop voor je dat dit niet in reallife ook zo is.
Anders ga je daar nog problemen mee krijgen.
Dit!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
slimme mensen kunnen scholen/klassen overslaan, ben je blijkbaar niet slim genoeg voor.
Trouwens aan je denkwijze te zijn ben je helemaal niet slim, je komt juist erg dom over... ik hoop voor je dat dit niet in reallife ook zo is.
Anders ga je daar nog problemen mee krijgen.
Het zijn wel studies waarmee je bij beroepen uitkomt waarbij je zelf veel moet nadenken in plaats van leerstof herhalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef netflanders het volgende:
[..]
Je realiseert je dat de studies (behalve economie, mits veel econometrie) die je opnoemt ook zo'n beetje de makkelijkste studies op de universiteit zijn?
Het standaard smoesje.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:52 schreef handboek het volgende:
[..]
ach hij heeft alleen nog zijn intelligentie, zijn enige hou vast... arme jongenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen die het VMBO haten en zichzelf verheerlijken omdat ze 'intelligenter' zijn dan hun. Overigens betreft het vaak gepeste mensen die zichzelf heel slim vinden
Ik ken redelijk wat mensen die via die route uiteindelijk een doctoraat hebben bemachtigd om uiteindelijk zeer capabele wetenschappelijk medewerkers te worden. Laten we alsjeblieft niet doen alsof het verschil tussen havo en vwo zo ontzettend groot is.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
TS is zelf maar een havo'er
Altijd weer die eeuwige kutsmoezen met het woord 'lui' er in. Je bent gewoon te dom, klaar. Want als je slimmer was geweest, dan was je ook niet 'lui' geweest, maar had je 'vooruit gedacht' en beter je best gedaan zodat je niet via deze pauperopleiding een plekje op een universiteit hoefde te bemachtigen.
Ik denk dat je het zelfstandig en kritisch nadenken bij geschiedenis zwaar onderschat.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef texali het volgende:
[..]
Het zijn wel studies waarmee je bij beroepen uitkomt waarbij je zelf veel moet nadenken in plaats van leerstof herhalen.
Waar ik werk kom je er met een studie geschiedenis,psychologie,kunstgeschiedenis,sociologie of een andere studie die je doet omdat het wel leuk en interessant is er niet in.
Dit dusquote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
TS die zich "perongeluk" versprak om zo stoer over te komen op anderen
WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Conclusie: liever iemand met vmbo basis die als tegelzetter werkt dan TS die met voorbedachte grappen stoer probeert over te komen.
Dat zijn dan vaak wel de harde werkers, niet de mensen die de smoes 'lui' gebruiken voor hun aanwezigheid op de havoquote:Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik ken redelijk wat mensen die via die route uiteindelijk een doctoraat hebben bemachtigd om uiteindelijk zeer capabele wetenschappelijk medewerkers te worden. Laten we alsjeblieft niet doen alsof het verschil tussen havo en vwo zo ontzettend groot is.
Het is 'dan zij'. Verder probeert TS vooral veel medestanders te krijgen omdat de standaard Fok! bezoeker het VMBO haat maar gebruikt enkel waardeloze argumenten waarin vooral veel generalisatie schuil gaat. Gezellig joh, elke dag je klasgenoten op het HBO belachelijk maken. Jij zit vast alleen te lunchen 's middags terwijl je droomt over je nieuwe 'vrienden' op de universiteit, die jouw intelligentie waarschijnlijk zullen bespotten.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Mensen die het VMBO haten en zichzelf verheerlijken omdat ze 'intelligenter' zijn dan hun. Overigens betreft het vaak gepeste mensen die zichzelf heel slim vinden
Van wie mag je dat niet zeggen dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Zolder het volgende:
Wat wel is: je mag zeggen dat op het gymnasium de slimste mensen zitten, maar niet dat op vmbo basis de domsten zitten.
Slim = positiefquote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Zolder het volgende:
Wat wel is: je mag zeggen dat op het gymnasium de slimste mensen zitten, maar niet dat op vmbo basis de domsten zitten.
Onder de historici die zelf onderzoek doen ligt dat natuurlijk anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelfstandig en kritisch nadenken bij geschiedenis zwaar onderschat.
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Slim = positief
Dom = negatief
Dat mag ik niet van ts zijn klasgenootjesquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van wie mag je dat niet zeggen dan?
Op het VWO zitten ook behoorlijke domme mensen die enkel de inhoud van boeken kunnen herhalen.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1713920
/3/25#102268292]donderdag 22 september 2011 18:43[/url] schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat begrijp ikdaar doel ik niet op. Als op het vwo slimme mensen zitten, dan weet je tochgewoon dat op het laagste van het laagste de domme zitten, maar het uitspreken zou ongepast zijn?
In verhouding dus alsnog slim, ligt eraan hoe je slim defineert.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:44 schreef texali het volgende:
[..]
Op het VWO zitten ook behoorlijke domme mensen die enkel de inhoud van boeken kunnen herhalen.
Die vallen later wel door de mand.
Ja, maar iemand slim noemen is aardig en dom is beledigendquote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat begrijp ikdaar doel ik niet op. Als op het vwo slimme mensen zitten, dan weet je tochgewoon dat op het laagste van het laagste de domme zitten, maar het uitspreken zou ongepast zijn?
Maak daar maar vwo van. Ik denk dat NT'ers met allerlei bijvakken wel slimmer zijn dan een CM'er met Latijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Zolder het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef texali het volgende:
[..]
Zo intelligent ben je zelf dus ook niet, aangezien intelligentie losstaat van onderwijs niveau.
Maarja, neurologie is natuurlijk minder interessant dan het behouden van een narcistische waan.
Maar dat is positieve discriminatie en misschien nog erger. Door het beledigend te vinden zie je ze als een 'minderheid'. Terwijl ts, misschien, denk oke ze zijn dom, so what?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Ja, maar iemand slim noemen is aardig en dom is beledigend
Moet ik met wat onderzoeken komen van experts op het gebied van intelligentie of vertrouw je liever op je onderbuik?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Tuurlijk man, je bent zelf vast een vmbo'er die makkelijk havo had aangekund maar gewoon te lui was? Ga toch lekker verder met je MBO Filiaalmanager
Dat denk jij ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Maak daar maar vwo van. Ik denk dat NT'ers met allerlei bijvakken wel slimmer zijn dan een CM'er met Latijn.
Ik denk inderdaad dat iemand op het atheneum met natuurkunde, wiskunde B, scheikunde, economie, informatica en biologie slimmer is dan iemand met kunst algemeen, geschiedenis, aardrijksunde en Latijn.quote:
Wat kankerdom van jou.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat iemand op het atheneum met natuurkunde, wiskunde B, scheikunde, economie, informatica en biologie slimmer is dan iemand met kunst algemeen, geschiedenis, aardrijksunde en Latijn.
Domme mongoolquote:Op donderdag 22 september 2011 18:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat iemand op het atheneum met natuurkunde, wiskunde B, scheikunde, economie, informatica en biologie slimmer is dan iemand met kunst algemeen, geschiedenis, aardrijksunde en Latijn.
Leg uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat kankerdom van jou.
Je kan iemands intelligentie niet baseren op het vakkenpakket dat hij/zij neemt.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:28 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mongooltjes van de HBO die zich verheven voelen boven VMBO'ers
Nee, natuurlijk niet. Maar over het algemeen worden bètavakken moeilijk gevonden. Ook vind ik dat er verschil zit tussen slim en intelligent. Intelligentie is iets wat je bezit en slim kun je worden. Het is volgens mij niet zo dat je heel veel intelligenter kunt worden (dus, sneller denken, meer inzicht vergaren etc.). Je kunt erop trainen, maar het meeste zit 'ingeprogrammeerd'. Je hoeft dus niet dommer te zijn met een 'makkelijker' vakkenpakket, maar je hoeft ook niet slimmer te zijn met een 'lastiger' vakkenpakket. En het gaat mij vooral om het laatste. Iemand uit dit topic zei dat gymnasiasten de slimste scholieren zijn, terwijl dat niet per se zo hoeft te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je kan iemands intelligentie niet baseren op het vakkenpakket dat hij/zij neemt.
Overigens is slim een breed begrip, jij denkt nu bij slim aan moeilijke vakken, maar iemand die veel van biologie afweet en niet van natuurkunde bijv. hoeft dan niet per definitie dommer te zijn dan degene met het natuurkunde in zijn pakket.
Ik snap dat jij je aangevallen voelt door dit topic, maar reageer je agressie niet af op TS.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS is echt zo'n figuur met bril en die een hobby heeft met rare dingen verzamelen...
En dan stoer doen voor zijn nerd klasgenoten over het VMBO
Ik voel mij niet aangevallen. Hoger opleidingsniveau wil niet zeggen dat je automatisch slimmer bent. Zo vaak meegemaakt...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik snap dat jij je aangevallen voelt door dit topic, maar reageer je agressie niet af op TS.
Mwa in veel gevallen heeft het ook te maken met luiheid/motivatie. Daarom lijkt de havo mij altijd een beetje vaag. Volgens mij heb je daar luie vwo'ers, havisten en veel te hard werkende vmbo'ers zitten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangevallen. Hoger opleidingsniveau wil niet zeggen dat je automatisch slimmer bent. Zo vaak meegemaakt...
U heeft uw punt bewezenquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar over het algemeen worden bètavakken moeilijk gevonden. Ook vind ik dat er verschil zit tussen slim en intelligent. Intelligentie is iets wat je bezit en slim kun je worden. Het is volgens mij niet zo dat je heel veel intelligenter kunt worden (dus, sneller denken, meer inzicht vergaren etc.). Je kunt erop trainen, maar het meeste zit 'ingeprogrammeerd'. Je hoeft dus niet dommer te zijn met een 'makkelijker' vakkenpakket, maar je hoeft ook niet slimmer te zijn met een 'lastiger' vakkenpakket. En het gaat mij vooral om het laatste. Iemand uit dit topic zei dat gymnasiasten de slimste scholieren zijn, terwijl dat niet per se zo hoeft te zijn.
Ik ben van VMBO-T naar MBO4 en onderhand nu HBO. Zeker 60% van mijn voormalige VMBO-T klas doet nu ook HBO en ik zit nu in een verkorte instroom klas, wat betekent dat 100% van het VMBO komt.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mensen die VMBO-T doen valt nog te overzien, die schoppen het vaak nog tot het HBO
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:40 schreef HyperViper het volgende:
Wat hou ik toch van dit soort backfire topics. Egotrippen wordt zo genadeloos afgeslacht hier, heerlijk.
Nou ja, met een studie beginnen, is wat anders dan 'm afmaken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik ben van VMBO-T naar MBO4 en onderhand nu HBO. Zeker 60% van mijn voormalige VMBO-T klas doet nu ook HBO en ik zit nu in een verkorte instroom klas, wat betekent dat 100% van het VMBO komt.
Mensen die lager dan VMBO-T hebben gedaan is vaak een ander verhaal inderdaad. Die hebben meestal moeite om hun MBO te halen. Maar het heeft 9 van de 10 keer meer te maken met motivatie dan capaciteiten.
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:40 schreef texali het volgende:
[..]
De allerlaagste studie, mensen die zelf kunnen denken studeren economie,rechten of medicijnen.
Tja wat wil je anders, als je ook een piemel van 30 cm hebt, en 4 ferrari's hebt staanquote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom is trouwens iedereen op FOK! 'hoogopgeleid'?
1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS is echt zo'n figuur met bril en die een hobby heeft met rare dingen verzamelen...
En dan stoer doen voor zijn nerd klasgenoten over het VMBO
[..]
http://i.fok.nl/userpics/334501/axat.jpgquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef handboek het volgende:
[..]
1 woord voor jou, fotoboek. je zult zien dat ik geen figuur met een bril ben die graag dingen verzameld.
tevens hierbij de presentatie. ja lach maar, toch was dit 1 van de beste van vandaag. zegt wel iets over het niveau van de opleiding.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YHRDZLIGH7RB.pptx
zijn niet eens mijn klasgenoten, maar goed verder on-topicquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://i.fok.nl/userpics/334501/axat.jpg
Dat zeg ik toch? Nerd klasgenoten? Je helpt mij nu alleen maar het te bevestigen...
Klasgenoten, vrienden, schaakclub, whateverquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef handboek het volgende:
[..]
zijn niet eens mijn klasgenoten, maar goed verder on-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |