Netjesquote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet 5km in 24,35 gelopen.
Nieuw pr voor mij
nice.. ik vind die 5km al ver zatquote:Op donderdag 22 september 2011 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes
Na de 5,5 vandaag ga ik zaterdag voor de 6km
Langzaam maar zeker weer 's uitbreiden naar die 10km!
Is dat niet teveel?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:42 schreef Vincent17 het volgende:
Vandaag gewoon volleybaltraining, en morgen weer hardlopen.
Zoals in de OP staat: Endomondo.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:56 schreef J-Style. het volgende:
iemand had in een ander deel op mij gereageerd maar ik weet niet hoe ik die nu hier weer kan krijgen? (die reactie)
Maar is er ook een hardloop app voor Blackberry?:)
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?quote:
Nee hoor, kan prima. Waarom zou dat 'te veel' zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Vincent17 het volgende:
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?
Heb ooit de 15 kunnen lopen, dus daar wil ik uiteindelijk wel weer op zien te komenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
nice.. ik vind die 5km al ver zat
ik gebruik de Runtastic Pro app voor BB, werkt bij mij fantastischquote:Op donderdag 22 september 2011 20:02 schreef J-Style. het volgende:
[..]
Dankje!
En het wordt inderdaad al sneller donker..
Of het teveel is voor jou weet ik niet,ik vind het iig errug knap! Hoe houd je dat vol? Voor mij zou het wel teveel zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? 3x in de week volleyen (2x trainen en 1x wedstrijd) en 3x in de week hardlopen. Is dit te veel?
Wow, mooie tijd. Ik hoop binnenkort ook eens onder de 25' te lopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonet 5km in 24,35 gelopen.
Nieuw pr voor mij
ik zorg ook dat ik echt voor 8uur ben gaan lopen. het wordt dan snel donker en dan zie ik echt geen ene reetquote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef john243 het volgende:
Het is inderdaad erg donker geworden ineens, ik vertrek nu om 8 uur van huis en loop al snel in het donker
Same herequote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Clayton1 het volgende:
Mooie openingstekst om een onderwerp aan te snijden.
Wat doen jullie om goed zichtbaar te zijn in het donker?
Over mijn shirt trek ik zo`n oranje hesje aan met reflecterende strepen en draag een ledband om mijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |