abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111169288
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 15:35 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Sorry, mijn zin klopt niet. Ik wou vragen op welke positie hij moet starten voor race 2. :P

Hij lag trouwens zelfs ff 17e. Zijn auto leek bij de start stil te vallen, maar gelukkig kon hij toch door.
Ik weet niet of Frijns morgen weer op P12 moet beginnen, zie maar een kwalificatieuitslag op de site staan...

http://www.worldseriesbyr(...)20505_FR35_qual1.CSV
pi_111170605
Nyck de Vries tweede in de Eurocup 2.0 in Spanje.

1 Kvyat (Rusland, Koiranen Bros) 17:00.571
2 De Vries (Nederland, R-Ace) + 0.678
3 Vandoorne (België, Josef Kaufmann) + 1.786
4 Nato (Frankrijk, RC Formula) + 2.239
5 Chatin (Frankrijk, Tech 1) + 3.233
6 Rowland (Engeland, Fortec) + 3.785
7 Tarancón (Spanje, RC Formula) + 4.423
8 Weckstrom (Finland, KTR) + 5.160

Meindert van Buuren en Pieter Schothorst haalde de finish niet.
pi_111173956
Frijns heeft het uitstekend gedaan vandaag, ook nog eens de snelste ronde gepakt! Bij de start liet ie hem idd bijna afslaan. Had volgens de commentator wss met "air-pressure problems" te maken (die auto's hebben nauwelijks nog hydraulica, bijna alle systemen (versnellingsbak, koppeling etc.) werken op luchtdruk. En als die beneden 0.7 bar komt moet je razendsnel de auto in neutraal zetten en dan weer schakelen. Frijns lukte dat gelukkig, Stanaway niet en die werd prompt aangereden. Daarna kwam Frijns ook nog eens in de knoei door die ramactie van Rossi op Grubmuller en Korjus, waar hij om heen moest. Hij heeft het daarna heel mooi rechtgezet *O*
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_111175319
Zware crash Beitske Visser op Zandvoort

quote:
In een poging zich te kwalificeren voor de Formule ADAC-race op Zandvoort is Beitske Visser hard gecrasht. De 17-jarige Visser moet vannacht ter observatie in het ziekenhuis blijven.

Beitske Visser is bezig aan haar eerste autosportseizoen. Tijdens het eerste raceweekend in Oschersleben liet ze al veelbelovende resultaten zien. Ze keek dan ook uit naar de race op Zandvoort.

Nadat ze gisteren in de vrije training al de pech had dat haar motor na slechts een halve ronde de geest gaf, ging het vandaag helemaal mis.

Visser schoot in de Audi S-bocht rechtdoor waardoor ze hard en frontaal in de bandenstapels terecht kwam. Het lukte de 17-jarige niet om zelfstandig uit de auto komen. Na een controle in het medisch centrum op het circuit werd ze vervolgens naar het ziekenhuis in Haarlem gebracht.

Via Twitter laat ze weten: Huge crash in qualy... Crashed in the tyres without brakes... Have to stay the night in hospital.. Nothing is broken but cant really move..

Via de telefoon vertelt ze aan Formule 1 wat er is gebeurd. “Ik kwam op de Audi S-bocht af en toen ik wilde remmen, gebeurde er niets, waardoor ik rechtdoor schoot.” Nadat haar auto in de banden tot stilstand was gekomen, besloot ze te wachten op hulp. “Ik had te veel pijn en kon niet zelf uit de wagen klimmen.”

Op de vraag of ze nu nog pijn heeft, zegt ze: “Ik zit onder de pijnstilling.” Hoewel botbreuken en een hersenschudding inmiddels uitgesloten zijn, moet er nog wel inwendig onderzoek plaats vinden. Om die reden moet ze ook ter observatie in het ziekenhuis blijven.

Visser baalt: “Dit is niet leuk. Ik was namelijk echt heel snel.”

beitskevisser twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 17:15:35 My crash..the cabel of the rear brakes broke..I'm ok but still in the hospital..Tomorrow I'll drive again! http://t.co/OU4AiEUw reageer retweet

[ Bericht 7% gewijzigd door Michael_Moore op 05-05-2012 19:04:16 ]
Feel free to ignore my comments.
pi_111175832
Beitske ziet de bocht niet? :D

Trouwens, is die Frijns wel een kandidaat om in de F1 te komen? Heeft die jongen sponsors? Ik zag al wel dat Vergne en Ricciardo vorig jaar in de Formula Renault 3.5 reden en nu bij Toro Rosso zitten. Maar nu Trulli en Barrichello weg zijn is alleen Schumacher nog de oude garde, de rest is volgens mij allemaal onder de 34 jaar. Misschien kan Frijns bij Williams aan de slag aangezien dat team een paar Nederlandse sponsors heeft.
pi_111176253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Nober het volgende:
Beitske ziet de bocht niet? :D

Trouwens, is die Frijns wel een kandidaat om in de F1 te komen? Heeft die jongen sponsors? Ik zag al wel dat Vergne en Ricciardo vorig jaar in de Formula Renault 3.5 reden en nu bij Toro Rosso zitten. Maar nu Trulli en Barrichello weg zijn is alleen Schumacher nog de oude garde, de rest is volgens mij allemaal onder de 34 jaar. Misschien kan Frijns bij Williams aan de slag aangezien dat team een paar Nederlandse sponsors heeft.
Vergne en Ricciardo zaten al in het Red Bull talentenprogramma, en het stond al langer vast dat ze waarschijnlijk de F1 in konden komen. Robin Frijns heeft zoiets volgens mij niet. Qua sponsoring weet ik eerlijk gezegd ook niet hoe hij er voor staat. De Nederlandse sponsors bij Williams betekenen voor Frijns op dit moment niks, aangezien ze verder geen connectie hebben.

Als Robin Frijns de F1 in wil, zal hij dit jaar goed moeten scoren en wat meer sponsors vinden. Ik denk trouwens niet dat hij in 2013 zomaar de F1 in kan, die kans acht ik niet zo groot. Misschien moet hij volgend jaar nog een seizoen GP2 proberen te rijden en dan de overstap maken. En als hij dan daadwerkelijk bij een F1-team aan de slag kan, liggen zijn grootste kansen denk ik bij Sauber. De meeste andere teams hebben al talenten in lagere klassen (Red Bull/Toro Rosso, Caterham, Marussia etc) of hebben minstens één paydriver nodig (zoals bij HRT en Williams bijvoorbeeld)
pi_111176558
Frijns is van augustus 1991, opzich nog niet zo oud natuurlijk en in die FR3.5 rijden inmiddels ook Bianchi en Bird als ex-GP2 rijders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 19:28:51 ]
pi_111176797
Frijns kón wel degelijk in de F1 zijn beland. Caterham had hem als tester aan willen nemen, naast Rossi en vd Garde. Dan zou hij in de GP2 hebben gereden, maar dat wilde Frijns zelf niet, hij zag meer in de WSR met Fortec.
pi_111177232
Dat wist ik niet, moeten we hopen dat Kobayashi tegen valt dit jaar zodat Frijns daar volgend jaar kan instappen? ;)
pi_111179975
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef Nober het volgende:
Dat wist ik niet, moeten we hopen dat Kobayashi tegen valt dit jaar zodat Frijns daar volgend jaar kan instappen? ;)
Of Massa nog matiger gaat presteren, en Perez op zijn plek. Misschien komen beide zitjes zelfs vrij, dan zet Peter Sauber lekker de kampioen van de GP2 erin en daarnaast de kampioen van de FR3.5 (Frijns dus). :P
pi_111181137
Het is nog gekker/beter geworden, want Robin Frijns is derde geworden vandaag.
Jules Bianchi is na de race gediskwalificeerd omdat zijn auto niet aan de regelementen voldeed.
Eerst dacht ik dat dat er mee te maken had dat Bianchi na de race stilviel wegens brandstofgebrek, maar volgens autosport ligt het wat ingewikkelder: http://www.autosport.com/news/report.php/id/99394

Hierdoor schuiven Kevin Magnussen en Frijns dus naar 2 en 3. Tech 1 tekent trouwens protest aan tegen de beslissing
pi_111186300
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Of Massa nog matiger gaat presteren, en Perez op zijn plek. Misschien komen beide zitjes zelfs vrij, dan zet Peter Sauber lekker de kampioen van de GP2 erin en daarnaast de kampioen van de FR3.5 (Frijns dus). :P
Maar Bianchi is reverse bij Ferrari dus dan gaat hij natuurlijk naar Sauber en dan komt daar de GP2 kampioen bij...

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:23 schreef Sabata het volgende:
Het is nog gekker/beter geworden, want Robin Frijns is derde geworden vandaag.
Jules Bianchi is na de race gediskwalificeerd omdat zijn auto niet aan de regelementen voldeed.
Eerst dacht ik dat dat er mee te maken had dat Bianchi na de race stilviel wegens brandstofgebrek, maar volgens autosport ligt het wat ingewikkelder: http://www.autosport.com/news/report.php/id/99394

Hierdoor schuiven Kevin Magnussen en Frijns dus naar 2 en 3. Tech 1 tekent trouwens protest aan tegen de beslissing
Als Frijns dit kampioenschap ook wint dan zit hij volgend jaar wel in de F1. ;)

Is race 2 nog ergens live te zien?

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 23:26:00 ]
pi_111193736
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar Bianchi is reverse bij Ferrari dus dan gaat hij natuurlijk naar Sauber en dan komt daar de GP2 kampioen bij...

[..]

Als Frijns dit kampioenschap ook wint dan zit hij volgend jaar wel in de F1. ;)

Klopt, maar het is nog maar afwachten hoe Bianchi het verder gaat doen natuurlijk. Maar hij zal wel een streepje voor hebben.

Race 2 is op Eurosport 2 als het goed is. Hoe laat weet ik niet precies, want ik kan alleen Eurosport 1 ontvangen.
pi_111197112
quote:
Voor wie Eurosport 2 ontvangt, de race begint om 14.30

Voor wie geen Eurosport 2 ontvangt, er is een stream beschikbaar via Vipboxtv (dook net op in het overzicht motorsports: http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html
pi_111197229
En nu op Eurosport 1 de WTCC !

BMW's schijnen in laatste deel van de 12 ronden voordeel te hebben door bandenslijtage van de FWD's :)

Niet alleen Coronel dus misschien een mooie race van achteraf, maar Michelisz kan misschien zijn thuisrace winnen !
  zondag 6 mei 2012 @ 11:43:50 #291
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_111198030
Coronel vanaf 21 naar plek 6 gereden in race 1!
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_111200236
Net de eerste race gedownload, dacht even dat het niet zou werken maar VLC speelt het af dus straks even kijken. ^O^

quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 02:38 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Klopt, maar het is nog maar afwachten hoe Bianchi het verder gaat doen natuurlijk. Maar hij zal wel een streepje voor hebben.

Race 2 is op Eurosport 2 als het goed is. Hoe laat weet ik niet precies, want ik kan alleen Eurosport 1 ontvangen.
Tis afwachten, had al wel gezien dat de race om 19:30 is op Eurosport.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2012 14:41:31 ]
pi_111204688
Nu op eurosport2 bij Ziggo 2 maand gratis icm ScheerenFoppen.... Erg leuke race...
  zondag 6 mei 2012 @ 15:21:30 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111205320
Frijns wint gewoon, geniaal. Echt een talentje dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_111205543
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
Frijns wint gewoon, geniaal. Echt een talentje dus.
Hij was al de Eurocup Formula Renault 2.0 kampioen 2011, het kampioenschap dat Nyck de Vries dit jaar rijdt. Hij versloeg vorig jaar Carlos Sainz Junior en Daniil Kvyat die gisteren de eerste race won voor De Vries.

Wel balen dat ik nu al weet wie er die tweede race won.
pi_111205849
Zal ik het dan maar tussen spoilertags zetten?

SPOILER: speciaal voor Nober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111208664
Beitske *O*

Formule ADAC: Wilhelmus voor Beitske Visser

quote:
Beitske Visser heeft geschiedenis geschreven door als eerste vrouw een wedstrijd in de Formel ADAC winnend af te sluiten. De 17-jarige Nederlandse, die gisteren nog met de ziekenwagen moest worden afgevoerd, startte vanaf pole position, verloor één plaats maar heroverde met een fraaie actie de leiding om vervolgens onbedreigd naar de overwinning te rijden. De Zweed Gustav Malja legde beslag op plaats twee terwijl Marvin Kirchhöfer als winnaar van de eerste twee races genoegen moest nemen met plaats drie.
beitskevisser twitterde op zondag 06-05-2012 om 15:57:12 WON THE RACE TODAY!!! :D:D Thanks so much to the whole lotus team!! :D:D reageer retweet
Feel free to ignore my comments.
pi_111209473
:D ^O^
pi_111214724
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:35 schreef Sabata het volgende:
Zal ik het dan maar tussen spoilertags zetten?

SPOILER: speciaal voor Nober
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frijns was toch derde in die eerste race nadat Bianchi gediskwalificeerd werd? 40 punten als dat klopt. ;)

Na zo'n start gewoon derde eindigen, wat een talent, als dat niet de eerste Nederlandse F1 kampioen wordt dan moet Nyck de Vries het maar doen.
pi_111214841
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Frijns was toch derde in die eerste race nadat Bianchi gediskwalificeerd werd? 40 punten als dat klopt. ;)

[ afbeelding ]
Na zo'n start gewoon derde eindigen, wat een talent, als dat niet de eerste Nederlandse F1 kampioen wordt dan moet Nyck de Vries het maar doen.
Ik wil me ook wel opofferen, maar ik zit nogal krap bij kas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')