Dat is precies hetzelfde als gears. Daar krijg je 4 dlc packs en een skin set met 30% korting.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
Xbox NL
Zojuist aangekondigd: de Season Pass voor Forza Motorsport 4, waarmee je 6 game add-on packs DLC krijgt zodra ze beschikbaar komen in de loop van het jaar met 30 procent korting (30 procent goedkoper dan als je ze apart koopt)! Ook krijg je bij een Season Pass de eerste add-on, de American Muscle car pack, als extra bonus.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
Deze al gepost?
Ik word hier niet bepaald warm van, krijg niet het CS 1.6 gevoel![]()
Krijg je die season pass niet al bij de LCE?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde als gears. Daar krijg je 4 dlc packs en een skin set met 30% korting.
Neen. In de Benelux krijg je die wel gratis als je de Epic edition besteld had, want die was hier niet verkrijgbaar. Dan krijg je allemaal zooi voor de prijs van een limited edition.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Krijg je die season pass niet al bij de LCE?
Ik bedoelde bij Forza, Gears kan me gestolen worden op dit momentquote:Op donderdag 22 september 2011 15:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Neen. In de Benelux krijg je die wel gratis als je de Epic edition besteld had, want die was hier niet verkrijgbaar. Dan krijg je allemaal zooi voor de prijs van een limited edition.
Want MW3 en Forza zijn ook zo goed te vergelijken, zitten ook zo mooi in hetzelfde genre. Je weet toch nog wel, die driveby shootings op de Nurgburgring? Of de snelste tijd neerzetten op een rondje Wasteland!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:58 schreef Kutstudent het volgende:
Modern warfare 3 wordt toch sowieso wel beter dan al die kutgames zoals gears en forza die nu uitkomen.
Goeie countertroll trollcounter.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want MW3 en Forza zijn ook zo goed te vergelijken, zitten ook zo mooi in hetzelfde genre. Je weet toch nog wel, die driveby shootings op de Nurgburgring? Of de snelste tijd neerzetten op een rondje Wasteland!
Gears 3 heeft een beta gehad, heeft dedicated servers(dus een soepele multiplayer), is bijna perfect gebalanceerd, heeft 4 player coop, horde en beast.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:58 schreef Kutstudent het volgende:
Modern warfare 3 wordt toch sowieso wel beter dan al die kutgames zoals gears en forza die nu uitkomen.
ja joh de nieuwe mode in mw3 warrace, met oude maps en reallife tracksquote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want MW3 en Forza zijn ook zo goed te vergelijken, zitten ook zo mooi in hetzelfde genre. Je weet toch nog wel, die driveby shootings op de Nurgburgring? Of de snelste tijd neerzetten op een rondje Wasteland!
In Forza zit ook een nieuwe mode, moet je met een truck vol soldaten zo snel mogelijk een rondje rijden terwijl de tegenstander schietend achter je aanzitquote:Op donderdag 22 september 2011 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja joh de nieuwe mode in mw3 warrace, met oude maps en reallife tracks
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:58 schreef Kutstudent het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi gezegd. Daarom heb ik dit plaatje voor jou:quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
Mooi die apple vs MS bashes!
Wat maakt het de fuck uit, ieder zijn voorkeur, we hebben toch ook niet allemaal hetzelfde wijf.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
Mooi die apple vs MS bashes!
Wat maakt het de fuck uit, ieder zijn voorkeur, we hebben toch ook niet allemaal hetzelfde wijf.
Apple is graf ja maar de Macbook pro is toch echt een uitzondering op de regel.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef KoningStoma het volgende:
Even een nieuwe wallpaper instellen.
Ik heb thuis geen MS meer omdat ik het zat was dat ik me pc constant moest onderhouden, nieuwe parts opnieuw instaleren.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Apple is graf ja maar de Macbook pro is toch echt een uitzondering op de regel.
Must have imo
Jammer dat het allemaal zo duur is. Ik heb nu een laptop maar wanneer ik die met een college mee heb, kan die na een half uur op spaarstand alweer aan het infuusquote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen MS meer omdat ik het zat was dat ik me pc constant moest onderhouden, nieuwe parts opnieuw instaleren.
Nu 4 jaar een Imac die nog steeds loopt als een trein en een macbookpro die al 2 jaar alles braaf doet.
Ubuntu ook nog tijdje gedraait maar dat was niet wat voor mij.
Nouja, ik heb nog niks extra's erin gestopt, bij me PC destijds steeds nieuwe hardware erin om hem draaiend te houden.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat het allemaal zo duur is. Ik heb nu een laptop maar wanneer ik die met een college mee heb, kan die na een half uur op spaarstand alweer aan het infuus
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
Over 2 uurtjes bier drinken, vrouwen aanranden en kut roepen. Heb er nu al zin in.
TOch denk ik dat gewone desktop dan goedkoper is dan Imac.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, ik heb nog niks extra's erin gestopt, bij me PC destijds steeds nieuwe hardware erin om hem draaiend te houden.
Imac is 1100?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
TOch denk ik dat gewone desktop dan goedkoper is dan Imac.
Na de laptop die ik nu heb, neem ik zeker een Macbook pro. DIe dingen zijn echt grandioos.
Niet als je thuis alles op OSX draait. heerlijk dat ik alles kan aansturen vanaf mijn iphone.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef vandermar het volgende:
Ik heb niets gezegdqua computers neem ik alleen nog maar apple voortaan
. Telefoons zijn er gelijkmatige die stukken goedkoper zijn.
Daarom ben ik ook wat anti apple, vanwege die fanbois en fucking steven jobs. Maar die computersquote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef KneusTeun het volgende:
En nee ik ben geen fanboi, ik haat steve jobs en mensen die hem aanbidden. Ook heeft apple genoeg faal producten gemaakt.
straks ff mutliplayeren!quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat schrijf je F1 2011 vreemd
Ik ben er mee bezig, ik fix hem voor 20 euro hopelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Teuntje, jij ging hem niet halen toch, of wel?
Waar?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, ik fix hem voor 20 euro hopelijk.
Ga nu beginnen aan de campaignquote:Op donderdag 22 september 2011 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
straks ff mutliplayeren!
Campaign is ff afwachten hoe dat werkt, misschien zit de party al vol bij mij thuis
Wat schrijf je Gears of War 3 vreemdquote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat schrijf je F1 2011 vreemd
invite?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ga nu beginnen aan de campaign
[..]
Wat schrijf je Gears of War 3 vreemd
Doe mij ook een, VIA je vriendin zeker*?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor die prijs mag je er ook 1 voor mij regelenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |