Ik hoop dat je lekker uitrust vannacht!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
leuke dag gehad idd
En morgen thuiswerken, dus uitslapen
ik slaap de laatste 2 weken zo slechtDeze week al 2 keer om 0500 wakker geweest en niet verder kunnen slapen. In het weekend sta ik om 0700 naast mijn nest omdat ik niet verder kan slapen
![]()
Begin echt te merken dat de vermoeidheid me begint te nekken. Ben verkouden, voel me moe.
Dus hopelijk lukt het uitslapen!
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
You go girl!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Hier nog eenquote:
Weekendje weg?quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier nog een. Mijn ritme is stuk. En ik moet mijn tas nog steeds inpakken xD.
*boks. Wederomquote:
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?quote:
Nah, als het na de operatie nog zo is misschien. Meestal moet ik gewoon naar het toilet, maar kost het dan moeite om weer in te slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?
Zou ik ff overleggen met je huisarts, zeker als het zo lang bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |