Yes! Yes! Yes! Whoooop!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh!. Wat lief! Attent!
Right back at ya hoor! Van mij mag je wel een regular worden in deze SC.
Hmm regulier posten doet ik al toch? En uhm ja maar ja als jij het niet weet, dan weet ik het ook niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
Hoezo helaasquote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Op een paar taal foutjes na maak ik geen foutenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je geen domme eikel bent, doen we gewoon lief tegen je hoor
Ja dat gejuich is wel wat jij zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Ohquote:Op donderdag 22 september 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik vind je lichtelijk irritant. Maar je post maar waar je wil.
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoietsquote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh
Is niet mijn intentie om irritant te zijn!
Maar uhm wat is irritant in je ogen?
Subtielquote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:29 schreef Tegan het volgende:
Hij heeft niemands goedkeuring nodig helaas. Misschien Danny.
Je kreeg net een kusje, lief hequote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny geeft alleen afkeuringen. Zoals het hoort.
Oh, is dat het.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Uhm ik ben nog nergen tegen in gegaan? En volgens mij heb ik nog niemand tegen gesproken? In deze reeks dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Juichen. Overal tegenin gaan. Alles beter weten. Niet weten wanneer je je mond moet houden. Zoiets.
Als je het dan toch vraagt.
Het fijn stellen is een drama vind ik. Maar als eindelijk alles goed ingesteld is vind ik het top werken. Je moet alleen vind ik wel een andere skin downloaden ipv de standaard.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden met XBMC. Andere keer maar verder spelen.
Oh jammerquote:Op donderdag 22 september 2011 15:43 schreef Tegan het volgende:
Meh, geen zin meer om verder uit te wijden
Minder opties, en dacht, maar weet dit niet zeker zit er of geen of slechte ondersteuning in voor series.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:48 schreef Tegan het volgende:
Wat is er met de standaard skin? Lekker zwart.
Q? Laat me niet lachenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:24 schreef Kuukske het volgende:
Eh. Regulier posten. Maarja, weet je. Ik ben niet degene die het voor het zeggen heeft. Denk ik.
Q moet je goedkeuren geloof ik. Of CL. Ofzo.
De bierkoelkast?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |