Toen draaide hij op defqon met 1 arm. Held toen!quote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.hartvannederla(...)vaak-dubbel-de-klos/ Titan?...
in 2010 bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toen draaide hij op defqon met 1 arm. Held toen!
iddquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee 2007 dacht ik. Toen draaide hij nog onder Pinas....
Fokker gespotquote:
quote:00. Moby - Thousand
01. ID
02. The Raiders - Disk Warrior (Warrior Mix)
03. ID
04. DJ Gius - V Like Venusian
05. Blutonium Boy - In Touch With Tomorrow (Blutonium Boy vs DJ Neo Mix)
06. The KGBs - Infinity (TBY Ruff Mix)
07. Hardstyle Guru - Nasty
08. Zany - Deep Inside
09. Unknown Analoq - Blackout (Brennan Heart Rem!x)
10. Tuneboy - Housensation (Screamin' Bitch Mix)
Nou mensen, ik ben erg gevleid door deze flinke lijst. Bedankt allen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 26 september 2011 12:26 schreef robuust89 het volgende:
Die underscore moet erbij he?
Gefeliciteerd Kwiks!quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Congrats! Dagje te laat, maar goed
Same herequote:Op dinsdag 27 september 2011 10:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Nogsteeds spierpijn van XXelerator Raw![]()
Welkom, vertel eens waarom je hardstyle moe was? Wat waren je favo dj's, tracks, sets van toen en welke dj's, tracks, sets doen je nu weer kriebelen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Na een tijdje hardstyle-moe te zijn geweest, begint het toch weer een beetje te kriebelen. ik ga deze reeks maar eens volgen![]()
Dus bij deze
2006 was het dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Fokker gespot
Pinas @ Defqon 2006
[..]![]()
dat was 100% zeker weten 2007quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2006 was het dus
06. The KGBs - Infinity (TBY Ruff Mix) vergeet ik niet meer. Wat ging ik los op die track! Was paars in zo'n open area'tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand interesse?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat was 100% zeker weten 2007DBSTF stonden destijdes ook gewoon nog in die purple area
Nhoop hij draaide 'm op 2006SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand interesse?
http://www.q-dance.nl/q/p(...)qon1_-_17062006/i=35
Dit was de stage van dat jaar. En dat was ook het jaar dat hij met 1 arm draaide. Zogenaamd door een motorongeluk zeiden ze eerst...
[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 27-09-2011 13:51:22 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ow sorry, ik was in de war door dat filmpje van Equal wat zeker weten 2007 wasquote:
Tis je vergevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ow sorry, ik was in de war door dat filmpje van Equal wat zeker weten 2007 was
Waarom ik hardstyle moe was, goeie vraag... Heb ongeveer een jaartje terug veel andere muziekstijlen ontdekt, en hardstyle bleeft een beetje achter. producties boeide me ook niet zo veel meer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:49 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Welkom, vertel eens waarom je hardstyle moe was? Wat waren je favo dj's, tracks, sets van toen en welke dj's, tracks, sets doen je nu weer kriebelen?
[..]Ben je weer aan t mixen? Ik wil wel eens luisteren of t wat isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand interesse?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Ja deze mix was naar aanleiding van een gesprek wat ik met dat meisje had die onze bob naar Q-base was. Op de terugweg zei ze dat er vroeger niet zoveel breaks en blije melodietjes waren. Toen zei ik dat die platen nog wel worden gemaakt maar niet of nauwelijks op de CD's en/of feesten voorbij kwamen en dat ik wel een setje zou sturen met die 'sound'. Alleen kon ik afgelopen periode nergens een set vinden van goede kwaliteit. Dus dan doe ik het gewoon zelfquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ben je weer aan t mixen? Ik wil wel eens luisteren of t wat is
Echt mixen of computer-mix? In ieder geval, hij staat nu aan, want de tracklist zag er lekker uitquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:39 schreef NLS04 het volgende:
Ja deze mix was naar aanleiding van een gesprek wat ik met dat meisje had die onze bob naar Q-base was. Op de terugweg zei ze dat er vroeger niet zoveel breaks en blije melodietjes waren. Toen zei ik dat die platen nog wel worden gemaakt maar niet of nauwelijks op de CD's en/of feesten voorbij kwamen en dat ik wel een setje zou sturen met die 'sound'. Alleen kon ik afgelopen periode nergens een set vinden van goede kwaliteit. Dus dan doe ik het gewoon zelf
Toevallig kwam net Renaissance voorbij op de iPod en dacht ik er net aan. Wat ben ik benieuwd naar dat albumquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Machine moet echt opschieten met zijn album, ik kan haast niet meer wachten...
Ik gok dat ik dat het beste artiesten album ooit (categorie Hardstyle) ga vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltje na pareltje na... jullie begrijpen me wel
[ Bericht 7% gewijzigd door T-Force op 27-09-2011 14:54:55 ]
Staat ie op de PM? Heb niets gekregen...wie stuurt m me door?quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Echt mixen of computer-mix? In ieder geval, hij staat nu aan, want de tracklist zag er lekker uit![]()
Geen dank!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef T_Killer het volgende:
Staat ie op de PM? Heb niets gekregen...wie stuurt m me door?
hehe tnx.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:10 schreef T-Force het volgende:
Geen dank!
NLS04, hij klinkt echt heel strakJammer van die vinylrip van die TG-plaat, dat wel
Net ook geluisterd. Paar lekkere platen en krijg gelijk zin om zelf te mixen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
hehe tnx.En ja sorry maar ik had hem niet in betere kwaliteit. Twijfelde ook of ik hem dus wel moest gebruiken maar die plaat blijft fijn
dus dan maar op deze manier
Nee niet voorgeschoten, maar t is nog niet uitverkocht! Dus haal er snel 1!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:03 schreef Koepert het volgende:
Pfuuuu k leef weer.. oktoberfest...munchen... heldenfeest...geen HS..maar verder... sodeju wat een ontzettend groot feest ..
Qu..etc..gefeliciteerd nog..
Haakon: voorschieten gedaan? Dat zou heel tof zijn, niet gedaan? 2bad..
oh en thera "behoort' geen hc te draaien? Quatsj.. dj mag lekker draaien wat ie wil..fuck hokjes..waarbij logisch is wel. rekening gehouden wordt met het publiek..
Zowat alle te-vaak-gebruikte samples in 1 nummer, zal wel zo bedoeld zijn maar wordt er imo niet beter opquote:
Heerlijk nummertje jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
06. The KGBs - Infinity (TBY Ruff Mix) vergeet ik niet meer. Wat ging ik los op die track! Was paars in zo'n open area'tje
Vond z'n oude stijl (die dus niet op het album komt) toch wel wat beter dan de previews die ik tot nu toe heb gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Machine moet echt opschieten met zijn album, ik kan haast niet meer wachten...
Ik gok dat ik dat het beste artiesten album ooit (categorie Hardstyle) ga vinden.
[..]Ziet er voor het grootste deel heel goed uit, straks even luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
Edit: Whut????? Setje van Chris One @ Magic Show![]()
TracklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pareltje na pareltje na... jullie begrijpen me wel![]()
![]()
Ik kom waarschijnlijk ook maar dan alleen, maar kan vast wel met jullie party machen toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee niet voorgeschoten, maar t is nog niet uitverkocht! Dus haal er snel 1!
En Tim, jij ging ook? Of niet meer?
Is dat serieus een vraag?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kom waarschijnlijk ook maar dan alleen, maar kan vast wel met jullie party machen toch?
Nee, kaartje is besteldquote:
quote:
\,,/quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Helaas geen Thrillogy voor mij, moet zelf optreden met de band.
Ook leuk btw
Ik las iets over een goeie mix van jouw hand?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:27 schreef NLS04 het volgende:
[..]
hehe tnx.En ja sorry maar ik had hem niet in betere kwaliteit. Twijfelde ook of ik hem dus wel moest gebruiken maar die plaat blijft fijn
dus dan maar op deze manier
Jij ook nog gefeliciteerdquote:
Bij dat nummer haakte ik juist afquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nu ik die mix van NLS luister valt me op dat Showtek - Generation Kick & Bass eigenlijk een best lekker nummertje is! En hij is pas van vorig jaar? Ze kunnen het nog wel dus
It is spelled: Schijtplaat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij dat nummer haakte ik juist afWat een scheitplaat die totaal niet tussen dat fraaie rijtje past. Moet 'm straks vanaf daar nog verder luisteren
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij dat nummer haakte ik juist afWat een scheitplaat die totaal niet tussen dat fraaie rijtje past. Moet 'm straks vanaf daar nog verder luisteren
whehehequote:Op dinsdag 27 september 2011 19:34 schreef haakon het volgende:
[..]
It is spelled: Schijtplaat!
Mvg,
[ afbeelding ]
zwaar eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
p.p.s. De Machine - Vrouwe van het Meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |