Drink jij graag allesreiniger of wasbenzine? (dat staat bij mij in het goosteenkastjequote:Op donderdag 22 september 2011 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom hebben ze gif in het gootsteenkastje?
Daar hebben ze het overigens nog steeds alleen over motor vehicles.. dus mwah...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Keuzes hè
http://www.lawontheweb.co.uk/Road_Traffic_Law/Drink_Driving_Law
Lijken me toch vrij pittige sancties, alhoewel het natuurlijk allemaal maxima zijn.
Ja, af en toe een glaasje met wat ijsblokjes! Houd de boel schoon en soepelquote:Op donderdag 22 september 2011 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink jij graag allesreiniger of wasbenzine? (dat staat bij mij in het goosteenkastje)
Laten we even eerlijk zijn: 700 euro per maand met z'n tweeën is nog niet veel. Bedenk je even dat jullie nu heel goedkoop wonen en dat wanneer je niet in een sociale huurwoning zit, je al makkelijk 800 euro betaalt voor een eenvoudig appartement. Dus 700 zonder huursubsidie is echt niet schokkend. Als ik kijk wat ik nu in m'n eentje betaal en misschien moet gaan betalen als ik ooit nog eens ga verhuizen, dan zou ik m'n ballen uit m'n broek lachen voor 350 per maand.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Enige nadeel is dat zodra ik straks klaar ben met mijn scriptie en werk heb (wat natuurlijk nog wel ff kan duren) ik geen huursubsidie meer krijg, en dan wordt ie 700 euro volgens mij
Klopt, maar alleen is sowieso duur. Daarbij is het formaat van deze appartementen niet helemaal representatief voor hetgeen je in de sociale of particuliere huur kunt krijgen voor die 700-900 euro hèquote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn: 700 euro per maand met z'n tweeën is nog niet veel. Bedenk je even dat jullie nu heel goedkoop wonen en dat wanneer je niet in een sociale huurwoning zit, je al makkelijk 800 euro betaalt voor een eenvoudig appartement. Dus 700 zonder huursubsidie is echt niet schokkend. Als ik kijk wat ik nu in m'n eentje betaal en misschien moet gaan betalen als ik ooit nog eens ga verhuizen, dan zou ik m'n ballen uit m'n broek lachen voor 350 per maand.
Waarom ga je daar dan niet zoeken, als jullie toch op dat bedrag uit gaan komen?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen is sowieso duur. Daarbij is het formaat van deze appartementen niet helemaal representatief voor hetgeen je in de sociale of particuliere huur kunt krijgen voor die 700-900 euro hè
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij staat 't rechts, maar het is fucking irritant, dat nieuwe Facebook
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat het ook nog wel een jaar kan duren tot we op dat bedrag uitkomen
Ik hoop in januari klaar te zijn maar heb dan natuurlijk niet meteen een baan..
Sowieso kunnen we dat nu gewoon nog niet betalen..
Klinkt ontzettend lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Californium het volgende:
bijna mijn awesome stokbrood met ananas, tomaat en kaas uit de oven op en zo maar eens tentamen voorbereiden
Was zo lekker dat ik de andere helft er ook maar ingegooit hebquote:
Ik hoop dat ik het op krijg.... wilde het eigenlijk bewaren voor vanavond als avondeten met soep, maar ik eet dan wel alleen soepquote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
Een heel stokbrood?Brave thinking
Dat is inderdaad wel nicequote:Op donderdag 22 september 2011 14:44 schreef mark_dabomb het volgende:
700 euro is niet veel maar ook niet weinig. Ik zit voor 650 in 91m2 appartement in de Waalsprong. Met huurtoeslag (alleen krijg ik die niet ivm inkomen). Prima wonen hoor! Lekker dichtbij het werk.
Mja, zo geweldig vind ik ze niet, had het wel gezien daarstraksquote:Op donderdag 22 september 2011 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB :
Dropkick Murphys naar Eindhoven
Heb IE maar ik heb het niet, niets veranderd.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
fb is idd schijtvervelend, t is in IE en in chrome
opera heb ik niet
De Gemeenschap (woningbouwvereniging), volgens mij staat er zelfs nog wel wat leeg (1 a 2).quote:Op donderdag 22 september 2011 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel niceVia welke instantie zit je daar, of is het particulier?
Hoezo kan die niet helemaal dicht danquote:Op donderdag 22 september 2011 15:23 schreef Rituals het volgende:
@ Yasha + IB: die schuifwand kan trouwens niet compleet afgesloten worden zoals een deur. Verder stuur ik één van jullie wel even een DM.
Er blijft een smalle richel (ongeveer 3 cm gok ik) open vanwege het schuifsysteem.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo kan die niet helemaal dicht dan
Ah, dat loopt allemaal via Entree zie ik. En er zijn (uiteraard) inkomenseisen, dan wordt het hem sowieso nietquote:Op donderdag 22 september 2011 15:28 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
De Gemeenschap (woningbouwvereniging), volgens mij staat er zelfs nog wel wat leeg (1 a 2).
Dudequote:Op donderdag 22 september 2011 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
Een appartement is wel een betere akoustische omgeving voor mijn speakers, de ruimte is dan veel kleiner
Extra ramen om te lappenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zit toch ook zon glasplaat bij jou op de vensterbank Rituals?
Je bedoelt die glasplaat dwars op de andere ramen? Ja klopt. Die zit daar waar de schuifdeur (nietquote:Op donderdag 22 september 2011 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zit toch ook zon glasplaat bij jou op de vensterbank Rituals?
Ik doe er niet aan, jij straks welquote:Op donderdag 22 september 2011 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinds wanneer doen wij aan ramen lappen?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan, jij straks wel
Ik had op de platolaan wel goede isolatie. Altijd 's nachts de stereo aan gehad en nooit klachten!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja zon wand is toch al niet geluidsdicht dus dat maakt ook niet uit.. Het gaat er dan iig al om dat je dan minder last van elkaar hebt dan dat je direct in één kamer zit..
Vorige week was ik bijv ziek en wilde ik op bed liggen en toen was er ook een vriend van ons, en dan is het lastig..
Met een beetje geluk heeft de vorige bewoner nog een mooi isolerend vloertje erin gelegd.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:06 schreef IrishBastard het volgende:
De isolatie naar buren zal ook wel prima zijn, neem ik aan. Je hebt ook maar aan één kant naast je buren zitten, en boven en onder natuurlijk
Mja, die kans acht ik wel redelijk aanwezig in dit soort appartementen, ze zijn immers nog maar twee jaar oud ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heeft de vorige bewoner nog een mooi isolerend vloertje erin gelegd.
Ik liet mijn vloer (3 of 4 jaar oud) inclusief ondervloer gratis liggen, maar de nieuwe bewoonster moest er nog even over nadenken of ze de kleur wel mooi vond.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, die kans acht ik wel redelijk aanwezig in dit soort appartementen, ze zijn immers nog maar twee jaar oud ofzo
Nouja, laten we eerst maar weer even afwachten of de uitslag niet weer is dat we derde zijn
Roze?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik liet mijn vloer (3 of 4 jaar oud) inclusief ondervloer gratis liggen, maar de nieuwe bewoonster moest er nog even over nadenken of ze de kleur wel mooi vond.
Nee het was gewoon een neutrale kleur...het was gewoon een zeikwijfquote:Op donderdag 22 september 2011 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Roze?
Of had je hem bevlekt met je gestoten tenen enzo?
Jij bent lekker op dreef hequote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef IrishBastard het volgende:
99 problems and the bitch causes all of 'em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef Difficult het volgende:
Nou maar hopen dat jullie een keer 1ste zijn : )
Eens zullen de laatste de eerste zijn, ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 16:39 schreef Difficult het volgende:
Nou maar hopen dat jullie een keer 1ste zijn : )
Krijg je nou een pop-up?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef Difficult het volgende:
Je hebt in de afgelopen week gebruik gemaakt van software die onze advertenties blokkeert (zoals Adblock Plus of vergelijkbare software die als browser plug-in of firewall actief is). Dit is in strijd met onze Algemene Voorwaarden. Wanneer je deze software uitschakelt en onze advertenties weer ziet, zal deze melding binnen een dag verdwijnen.
Ok!
Ik mis niks, alleen al die domme advertentiesquote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Krijg je nou een pop-up?Of mis je ook echt content zegmaar
Volgens de site van de SSHN wel?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef Swine het volgende:
Ik geloof niet dat de tweepersoons woningen in de Gouverneur recht hebben op huursubsidie.. Daar hoorde ik mijn buren (die er in zitten) in ieder geval laatst over.
Het staat er toch echt op bij de advertentiequote:Op donderdag 22 september 2011 16:41 schreef Swine het volgende:
Ik geloof niet dat de tweepersoons woningen in de Gouverneur recht hebben op huursubsidie.. Daar hoorde ik mijn buren (die er in zitten) in ieder geval laatst over.
Ik mag hopen dat die shit onderhand opgelost isquote:Op donderdag 22 september 2011 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker inloggen met je Digidom en kan een Iranees mooi je hoertoeslag klauwen
Al een tijdjequote:Op donderdag 22 september 2011 17:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die shit onderhand opgelost is
Je kan ook gewoon op een ander adres gaan wonen als je erboven komt. Zo woon ik bij de buurman, de buurman bij zijn neef en zijn neef nog bij zijn oudersquote:Op donderdag 22 september 2011 17:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die shit onderhand opgelost is
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:28 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
De Gemeenschap (woningbouwvereniging), volgens mij staat er zelfs nog wel wat leeg (1 a 2).
Dat was mijn probleem inderdaad ook al. Fuckers die indertijd m'n Entree-inschrijving om zeep hebben geholpenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, dat loopt allemaal via Entree zie ik. En er zijn (uiteraard) inkomenseisen, dan wordt het hem sowieso niet
Klopt. Maar de (mini)meets worden meestal toch gecancelled, dus ik laat het initiatief even gaanquote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
moeten sowieso weer eens een keer catannen
Mooi joh, dat studentenlevenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
De kale huur moet namelijk lager zijn dan 652,52. en dat is zo![]()
Verder verdienen wij natuurlijk ook niet meer dan de inkomensgrenzen
ook weglopen, hoe erg kan je je laten kennenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/09/job/
duhquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Iemand dit al gezien trouwens?
Groot nieuws rond Zanger Rinus
Je snapt dat dat filmpje gemonteerd is toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook weglopen, hoe erg kan je je laten kennen
Gastquote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ook weglopen, hoe erg kan je je laten kennen
Als Limburger en hiphop liefhebber moet ik even melden: told ya.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh Hosti, ik moet je trouwens gelijk geven. Heb straks nog even HIDH zitten kijken, maar heb 't na een kwartier uit gezet. Het is té tenenkrommend.
Is nog van toepassing ookquote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef Mikkie het volgende:
.out is ook geen geldige extensie, toch?
.oud zou dan wel weer kunnen
Heb je mijn post niet gelezen? Alles wat wij voor waar hebben aangenomen, alles wat ten grondslag ligt aan hoe ik het mijn bestaan tot dusverre heb gerechtvaardigd, de fundamenten van mijn geloof, blijkt niet waar te zijn!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe ging je presentatie?
Ik voel me echt heel vaag. Nog aparte dromen gehad net en nu voelt t net alsof alles nep is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Al iets gehoord van die huisbaas?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:01 schreef Dupje het volgende:
Ik vind Riva best ok eigenlijk. Ik eet geen vlees, miss is het vegetarische daar gewoon wel goed
Nee, heb wel de makelaar nog eens gemaild. Als ik vanmiddag nog niks gehoord heb bel ik de makelaar wel op. Miss was de eigenaar zelf gister ook aan t werk ofzo. Of moest ze er nog over nadenken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Al iets gehoord van die huisbaas?
Maar de lichtsnelheid is niet meer de absolute die het ooit was, er zijn dingen sneller dan het licht. Wat kan die saxofonist me nou boeien. Verdomme.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Springsteen en band bezinnen zich op toekomst
Ben benieuwd of ze nu 'gewoon een andere saxofonist' gaan zoeken, of dat ze iets anders gaan doen. Wel een belangrijk onderdeel van de E Street Band en het imago dat nu weggevallen is natuurlijk
Maar de lichtsnelheid is niet meer de absolute die het ooit was, er zijn dingen sneller dan het licht. Wat kan die 6 sexslaven in de kleder me nou boeien. Verdomme.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
Man houdt 6 seksslavinnen in kelder
[ afbeelding ]
Als jij je liever bezig houdt met de lichtsnelheid dan met 6 seksslavinnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar de lichtsnelheid is niet meer de absolute die het ooit was, er zijn dingen sneller dan het licht. Wat kan die 6 sexslaven in de kleder me nou boeien. Verdomme.
Zijn we niet altijd op reis naar de toekomst ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:11 schreef AMDB het volgende:
Reizen die deeltjes die sneller dan het licht gaan dan altijd naar de toekomst?
Je wilde gewoon een reden om dat plaatje weer eens te postenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als jij je liever bezig houdt met de lichtsnelheid dan met 6 seksslavinnen
Ik denk, ik geef een beetje spreiding van de aandacht, er zijn meer belangrijke nieuwsberichten gepost die bijna net zo invloedrijk zijn als die van het CERN
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:30 schreef BGTes het volgende:
Mooi doodgaan is belangrijk!
En altijd schoon ondergoed aandoen! Mocht je aangereden worden, zien de ambulancebroeders dat je netjes bent!Vreemd advies van mijn oma.
Gisteren even uit eten geweest met studiegenoten, in de DromaaiEn daarna uiteraard cocktails bij de AZ, wat erg geinig was aangezien ik niet dronken te krijgen ben, en die vriendin van me na 4 cocktails al niet meer recht kan lopen.
Werd weer eens tijd dat ik 'uit' ging :p
dromaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ssssttquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Je wilde gewoon een reden om dat plaatje weer eens te posten
je bent verliefd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik is blij :d en dat komt niet door het weekend
Pure interpretatiequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef Laysa het volgende:
Hij plaatst een hartje...dat duid vaak op een nieuwe liefde
ja....Hoest met je hoofd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Het is veel leuker om verder te speculeren
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef IrishBastard het volgende:
Het zit er nog aan
Klein beetje hoofdpijn, maar verwaarloosbaar. Voel me verder gewoon een beetje brak, maar dat is niet onverwachts
Presentatie ging daarstraks erg goed, de docent gaf een extra compliment op de structuur en inhoud van de presentatie. Dikke neus naar het chagerijnige mokkel dat haar presentatiestructuur van de week probeerde door te drammen. Mijn opbouw was klaarblijkelijk gewoon veel beter
Hoe is het met je frisbee?
Ze hebben geen idee....ik ben de eerste dus ze gaan op mijn ervaring af voor de volgende patienten....Al was 1 van mn artsen afgelopen maandag wel gelukkig heel plastisch met vertellen en verbaasd het niks dat het nog zo vervelend aan voeltquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
Gaat ook de goede kant uit dus
Wat is de verwachting qua pijnafname, staan daar geschatte tijden voor of is het gewoon afwachten?
Zodra Laysa weer beter is dan ga ik natuurlijk weer het ziekenhuis in.quote:
We hebben al wat in de planning staan, maar dat krijg ik binnenkort te horen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
Je moet natuurlijk wel een beetje bezig blijven hè
Keep us updatedquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We hebben al wat in de planning staan, maar dat krijg ik binnenkort te horen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
HahaGister een best wel geslaagde date gehad. niet wat ik verwacht had, daarom des te leuker :d werd ook weer eens tijd
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
HahaGister een best wel geslaagde date gehad. niet wat ik verwacht had, daarom des te leuker :d werd ook weer eens tijd
Misschien had hij ook wel een euro gevonden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Leuk!!!
En wie had er dus gelijk IB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Epic, echt ontzettend vet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.raspberrypi.org/
Fucking vet. Voor 28 euro een computer die minstens gebruikt kan worden als mediacenter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.raspberrypi.org/
Fucking vet. Voor 28 euro een computer die minstens gebruikt kan worden als mediacenter
vond hij het ook leuk?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat is meer dan mijn hele klerenkast (die ik niet heb)quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zooooo gezellig gewinkelt met mams en hoef voorlopig ook niet meer weg
De buit is:
-Nieuwe winterjas![]()
- 2 nieuwe broeken, een zwarte en een blauwe
- spijkerrokje
- 4 vestjes, 2 lange en 2 kortere (bruin, donkerblauw,, blauw en grijs)
- nieuwe blous
- 2 nieuwe hempjes
- lekkere lunch bij de v&d
Mooi meegenomen toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en mijn mams heeft het nog allemaal betaald ook
Ik zei al tegen dr van misschien is het wel de laatste keer(Als ik straks een echte baan heb "moet" (wat opzich heel logisch is) ik zelf de kleren betalen,maar ze vinden dat zolang ik nog studeer zij dat nog wel kunnen doen
Da's een beste buitquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zooooo gezellig gewinkelt met mams en hoef voorlopig ook niet meer weg
De buit is:
-Nieuwe winterjas![]()
- 2 nieuwe broeken, een zwarte en een blauwe
- spijkerrokje
- 4 vestjes, 2 lange en 2 kortere (bruin, donkerblauw,, blauw en grijs)
- nieuwe blous
- 2 nieuwe hempjes
- lekkere lunch bij de v&d
De wat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef mark_dabomb het volgende:
Dagje vrij en zometeen toch meeprofiteren van de vrijmibo + karten + etentje op kantoor
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
net zoiets als jullie madiwodovrbo, alleen dan maar op 1 dag
Oi wij borrelen niet elke dagquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef swarmahoer het volgende:
net zoiets als jullie madiwodovrbo, alleen dan maar op 1 dag
Ditquote:Hij probeert nog steeds te integreren na z'n mislukte binnenkomer van laatst. Maar hij heeft 't moeilijk met de harde kern
Tieten Kont Gratis Porno BH Lingerie String Sloggiquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vraag me af of we nu door zo'n woorden juist die adds gaan triggeren
Ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met proberen
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tieten Kont Gratis Porno BH Lingerie String Sloggi
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet iedereen hoeft mij leuk te vinden. Ik doe m'n bestquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap de waarde niet van in een topic posten waar mensen je kennelijk toch echt niet leuk vinden
Maar wat als.. niemand je leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft mij leuk te vinden. Ik doe m'n best.
Dan doe ik het wel heel slechtquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar wat als.. niemand je leuk vindt?
Of heel goed als dat je doel is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel heel slecht.
Nah, niet m'n doel. M'n binnenkomst was misschien buitengewoon prut, maar ik zit nu niet te trollenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of heel goed als dat je doel is.
Dikke tetten borsten billen spannende setjes swingers vibrator dildo butt-plug anal beads sex seks
Als zelfs de mods dit mogen zal er weinig aan de hand zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met proberen
Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:24 schreef IrishBastard het volgende:
Zal wel weer door die schurft ads komen
En Hosti proberen zeker het lichtje te vangen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:26 schreef Laysa het volgende:
zo...ff een leuk laserspeeltje voor de katten besteld....en dan kunnen we die ook richting Hosti richten
Leuk tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En Hosti proberen zeker het lichtje te vangen?
Ja, ik wel. Dat had ik toch al gezegd.quote:
Ah kijk, dus daarom zit die frisbee nog niet optimaalquote:
Das geen bordspel...of een gezellig familie spelquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah kijk, dus daarom zit die frisbee nog niet optimaal
Ik zie nog nietsquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En Hosti proberen zeker het lichtje te vangen?
Ik heb het pas vanmiddag besteld...en verwacht het dinsdag....hoef je niet heel het eekend uit het raam te turenquote:
En ineens daalt er rust in huize Hostiquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb het pas vanmiddag besteld...en verwacht het dinsdag....hoef je niet heel het eekend uit het raam te turen
Arnhemquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hotter then my daughter met mensen uit arnhem, wat een te heerlijk slecht programma.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:39 schreef Meesterchef het volgende:
Hele dag uitgetrokken om naar het archief te gaan. Is het om de zaterdag open, niet elke zaterdag voor het gemak. En deze natuurlijk net niet
Dat wordt dan doordeweeks! En beter nu er achter komen dan in de trein!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:39 schreef Meesterchef het volgende:
Hele dag uitgetrokken om naar het archief te gaan. Is het om de zaterdag open, niet elke zaterdag voor het gemak. En deze natuurlijk net niet
Klinkt eerder als storing bij de USB poorten dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:43 schreef IrishBastard het volgende:
Even proefgewijs aan het uitvinden waarom mijn laptop de laatste tijd random blijft hangen. Waarschijnlijk is er een geheugenbankje gaarGelukkig zijn die nu maar 20 euro ofzo.
Met het eerste bankje verwijderd gaat het goed, tot nu toe. Hij blijft iedere keer hangen op het streamen vanaf USB HDD. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |