Drink jij graag allesreiniger of wasbenzine? (dat staat bij mij in het goosteenkastjequote:Op donderdag 22 september 2011 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom hebben ze gif in het gootsteenkastje?
Daar hebben ze het overigens nog steeds alleen over motor vehicles.. dus mwah...quote:Op donderdag 22 september 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Keuzes hè
http://www.lawontheweb.co.uk/Road_Traffic_Law/Drink_Driving_Law
Lijken me toch vrij pittige sancties, alhoewel het natuurlijk allemaal maxima zijn.
Ja, af en toe een glaasje met wat ijsblokjes! Houd de boel schoon en soepelquote:Op donderdag 22 september 2011 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Drink jij graag allesreiniger of wasbenzine? (dat staat bij mij in het goosteenkastje)
Laten we even eerlijk zijn: 700 euro per maand met z'n tweeën is nog niet veel. Bedenk je even dat jullie nu heel goedkoop wonen en dat wanneer je niet in een sociale huurwoning zit, je al makkelijk 800 euro betaalt voor een eenvoudig appartement. Dus 700 zonder huursubsidie is echt niet schokkend. Als ik kijk wat ik nu in m'n eentje betaal en misschien moet gaan betalen als ik ooit nog eens ga verhuizen, dan zou ik m'n ballen uit m'n broek lachen voor 350 per maand.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Enige nadeel is dat zodra ik straks klaar ben met mijn scriptie en werk heb (wat natuurlijk nog wel ff kan duren) ik geen huursubsidie meer krijg, en dan wordt ie 700 euro volgens mij
Klopt, maar alleen is sowieso duur. Daarbij is het formaat van deze appartementen niet helemaal representatief voor hetgeen je in de sociale of particuliere huur kunt krijgen voor die 700-900 euro hèquote:Op donderdag 22 september 2011 13:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn: 700 euro per maand met z'n tweeën is nog niet veel. Bedenk je even dat jullie nu heel goedkoop wonen en dat wanneer je niet in een sociale huurwoning zit, je al makkelijk 800 euro betaalt voor een eenvoudig appartement. Dus 700 zonder huursubsidie is echt niet schokkend. Als ik kijk wat ik nu in m'n eentje betaal en misschien moet gaan betalen als ik ooit nog eens ga verhuizen, dan zou ik m'n ballen uit m'n broek lachen voor 350 per maand.
Waarom ga je daar dan niet zoeken, als jullie toch op dat bedrag uit gaan komen?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen is sowieso duur. Daarbij is het formaat van deze appartementen niet helemaal representatief voor hetgeen je in de sociale of particuliere huur kunt krijgen voor die 700-900 euro hè
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Bij mij staat 't rechts, maar het is fucking irritant, dat nieuwe Facebook
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat het ook nog wel een jaar kan duren tot we op dat bedrag uitkomen
Ik hoop in januari klaar te zijn maar heb dan natuurlijk niet meteen een baan..
Sowieso kunnen we dat nu gewoon nog niet betalen..
Klinkt ontzettend lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 14:12 schreef Californium het volgende:
bijna mijn awesome stokbrood met ananas, tomaat en kaas uit de oven op en zo maar eens tentamen voorbereiden
Was zo lekker dat ik de andere helft er ook maar ingegooit hebquote:
Ik hoop dat ik het op krijg.... wilde het eigenlijk bewaren voor vanavond als avondeten met soep, maar ik eet dan wel alleen soepquote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
Een heel stokbrood?Brave thinking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |