ik dacht nog dat ik je gisteren zag rijden maar je was het toch niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef r8v2 het volgende:
Haha, net via een paar mailtjes geregeld dat ik gratis stickers van Raid HP krijg (metertjes voor in auto). Relaxt, zo'n meewerkende importeur.
Doe mij maar Theo Maassenquote:
psies, beetje dr neukerd aan een sloot geld helpen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Geenstijl de laatste tijd gevolgd hebt maar mevrouw Peters was lekker over de rug van de belastingbetaler haar fiat aan het geven voor nutteloze projecten of te zorgen dat projecten te duur werden aanbesteed. Na het bekendmaken van de bezuinigingen in de Miljoenennota lijkt me zo'n sneer perfect inhoudelijk.
Dat heb ik in het begin wel een paar keer gehad, maar toen was ik zelf altijd met elektriciteit aan het klooien. Dus of zekeringen opblazen of je accu met een omvormer leegtrekken. Laatste tijd eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht nog dat ik je gisteren zag rijden maar je was het toch niet...
zag een ouwe volvo die gesleept moest worden
Stukjes alufoliequote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen zekeringen, maar schroeven. Die gaan nooit stuk!
misschien staat volgend jaar de smurfenhouse er wel in voor jequote:
Dat vond ik dan weer nietsquote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb uit dezelfde categorie deze nog ergens:
http://www.discogs.com/Va(...)BBh-2/release/263386
dat denk ik ook wel eens bij volwassen mannen met LegoTMquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je daar niet wat te oud voor?
Ik had op mijn tien al een cd-spelertquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je daar niet wat te oud voor?
hmpf, ik heb de eerste testrekken bij Ph. gebouwd.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had op mijn tien al een cd-spelert.
Ja, opaquote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
hmpf, ik heb de eerste testrekken bij Ph. gebouwd.
moet je es hier komen zeggen!quote:
ik laat m tegen je volvo pissen!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef r8v2 het volgende:
Ik zet die blaffende cavia van je tegen je op.
de wie?quote:
neequote:Op donderdag 22 september 2011 14:32 schreef FUFR het volgende:
wanne kudtmuziek jonguh. daar worde toch helemaal frustie van!
als ik zo rond kijk wordt er bij concerten, voebbelwedstrijden en kroegen nog meer gesnoven dan op housepartiesquote:Op donderdag 22 september 2011 14:37 schreef ArTiC het volgende:
drugs gebruiken en rondjes lopen muziek
er is iets mis met die auto, er komt raar geluid uitquote:Op donderdag 22 september 2011 14:37 schreef FUFR het volgende:
doe dan dit.
(actie vanaf 1:09, hoe harder hoe beter,elkaar niet omduwen aub.)
dan is het een volvoquote:Op donderdag 22 september 2011 14:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is iets mis met die auto, er komt raar geluid uit
toen was die cd nog niet uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had op mijn tien al een cd-spelert.
Nee, het is zo'n taxi, dat is een heel apart merk. Heb er ook ooit eens mee gereden toen er 1 in NL wasquote:
vind je dat echt vergelijkbaar ja?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel eens bij volwassen mannen met LegoTM
goet pundquote:Op donderdag 22 september 2011 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen was die cd nog niet uit.
Ja met Lego kun je dat maken.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je dat echt vergelijkbaar ja?
Nee maar ik laat geen mogelijkheid liggen om iets te zeggen over LegoTM.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je dat echt vergelijkbaar ja?
ja london taxi oidquote:Op donderdag 22 september 2011 14:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n taxi, dat is een heel apart merk. Heb er ook ooit eens mee gereden toen er 1 in NL was
van LegoTM?quote:
niet echt iets voor op het werk, gaat veel te hard.quote:
hendig juist want tijd = geldquote:Op donderdag 22 september 2011 14:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet echt iets voor op het werk, gaat veel te hard.
kwa decibels jij druifquote:Op donderdag 22 september 2011 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hendig juist want tijd = geld
de rest van de mensen houdt hier ook geen rekening met decibels, dus ik bother nietquote:
"Zou je ook eens moeten doen."quote:Op donderdag 22 september 2011 14:50 schreef FUFR het volgende:
"SQ! wa bende gij aan het doen?"
"Oh ik masturbeer."
heerlijkquote:
Hij klonk als Pim Fortuyn qua accentquote:Op donderdag 22 september 2011 17:25 schreef r8v2 het volgende:
Rolf Wouters net op 3FM. *Traantje wegpinkt
.
en had ie nog wat? ik luister geen radio..quote:Op donderdag 22 september 2011 17:25 schreef r8v2 het volgende:
Rolf Wouters net op 3FM. *Traantje wegpinkt
.
Does normaal man!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:37 schreef ArTiC het volgende:
Je zou toch jaloers worden op de Belgen...wat heb je liever, geen regering of dit?
Leuk hoor die straat, maar niet in mijn Kamer. Daar mag wel wat respect getoond worden en beschaafde taal gesproken worden.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
Does normaal man!
Wilders heeft groot gelijk!
Hij maakt daarnaast ook meteen korte metten met dat politieke taaltje en spreekt die lange gewoon aan zoals ik jou aan zou spreken. lomp en straight to the point. zodat je het begrijpt.
Dan krijg je dus zanger Rinus taal over 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef FUFR het volgende:
Zolang ze elkaar niet op de bek slaan zoals in andere landen vind ik het allemaal nog niet zo spannend
quote:
niet eens, je mag gerust es uit je slof schieten. alles met de mantel der liefde bedekken is een waanvoorstelling. Het blijven mensen. Moet natuurlijk niet elke dag zo gaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef febster het volgende:
[..]
Dan krijg je dus zanger Rinus taal over 2 jaar ofzo.
dus je gaat weg?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef bleiblei het volgende:
De taal kan mij maar gematigd boeien. Belachelijker vind ik het dat die gasten niets bijdragen aan NL met dat domme geemmer over elkaar. Daar schiet niemand wat mee op. Absoluut niemand. Daar heb ik dus ook geen 45k belasting per jaar voor over. Die klootviolen moeten verdomme hun werk doen. Met die mongloide venloernaar voorop
.
Je zou willen dat je 45k belasting per jaar zou moeten betalen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:30 schreef bleiblei het volgende:
De taal kan mij maar gematigd boeien. Belachelijker vind ik het dat die gasten niets bijdragen aan NL met dat domme geemmer over elkaar. Daar schiet niemand wat mee op. Absoluut niemand. Daar heb ik dus ook geen 45k belasting per jaar voor over. Die klootviolen moeten verdomme hun werk doen. Met die mongloide venloernaar voorop
.
dank.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je zou willen dat je 45k belasting per jaar zou moeten betalen.
Dat is idd echt heel vaag.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:32 schreef FUFR het volgende:
Maar ik ben het met je eens dat er sinds het zomerreces nog maar bar weinig gedaan is, behalve dat id kaart gebeuren dan.
welnee, HR is buitenspel gezet door de aanpassing van de wetgeving, doen ze wel vaker, nu waren ze gewoon heel vlug.quote:
met twee salarissen kom je al een heel eind andersquote:Op donderdag 22 september 2011 20:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je zou willen dat je 45k belasting per jaar zou moeten betalen.
Nou, met een tonnetje salaris en een koophuis van 4 ton kom je net aan 30k.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met twee salarissen kom je al een heel eind anders
dank. ik zet ook drie wekkersquote:
Hoezo kost een koophuis van 4 ton belasting?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nou, met een tonnetje salaris en een koophuis van 4 ton kom je net aan 30k.
Je hebt een belastingvoordeel op een koophuis....quote:Op donderdag 22 september 2011 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo kost een koophuis van 4 ton belasting?
En er is meer belasting dan inkomstenbelasting.
En een tonnetje salaris... Proest.
De muziek die jij draait?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:35 schreef FUFR het volgende:
bietje rondspringen-en-elkaar-omduwen-muziek.
Iddquote:Op donderdag 22 september 2011 20:25 schreef febster het volgende:
[..]
Dan krijg je dus zanger Rinus taal over 2 jaar ofzo.
Indien u onze spruit bedoeld, ja die is de 2 jaar onlangs gepasseerdquote:Op donderdag 22 september 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
hoe ist met ecomare? Twee jaar toch alweer?
ja maar ik vroeg hoe het was met miniquote:Op donderdag 22 september 2011 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Indien u onze spruit bedoeld, ja die is de 2 jaar onlangs gepasseerd
Mini tong80?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik vroeg hoe het was met mini
kei gezellig!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig zit ik vandaag naast die zuur kijkende man met z'n lederen akte-trolley
Wij ookquote:
Dit voelt een beetje alsof ik voor mongool uitgemaakt wordt door een mongoolquote:
flikker!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:54 schreef r8v2 het volgende:
Jezus man, ik postte dat zonder na te denken, sorry dat ik iets te homosensueel overkom.
in het kader van de 90s week...een 90s scheldwoordquote:
jij begint er het vaakst overquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:58 schreef r8v2 het volgende:
Wie was hier ook alweer met buttpluggen bezig?.
Jambers de nieuwslezerquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:04 schreef ArTiC het volgende:
hehehe bij 3FM nieuws, nieuwslezer:
Overdag was hij een tekenleraar, 's avonds was hij een moordenaar
spring in het rond!quote:
Die staan er niet tussen iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
zolang ze mariah en celine maar in hun hok houden
jij gaat helemaal los op nummer 66 zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:42 schreef r8v2 het volgende:
Volgende paar nummers is weer allemaal crap.
Als ik gezopen heb wel jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij gaat helemaal los op nummer 66 zo
je zegt nu van niet maar stiekem weten we allebei dat het wel zo is
daar is die man met die leren aktetas vast heel blij meequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal 'm ook maar eens aanzwengelen zo
wel zwoel bij kijken danquote:
we krijgen hier allemaal koptelefoons hequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar is die man met die leren aktetas vast heel blij mee
van Sony?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we krijgen hier allemaal koptelefoons he
blijven liggen danquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:47 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb geen zin om uit bed te komen....
Heel gek, ik vanmorgen ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:47 schreef bleiblei het volgende:
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:47 schreef bleiblei het volgende:
qft. Alleen had blei deze week al meer dan 40 uur gemaakt, dus dan kan hetquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heel gek, ik vanmorgen ook niet. Toch stond ik er een kwartier later langs
.
Elke weekquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:53 schreef ArTiC het volgende:
bij minder dan 40 uur kan het ook best
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef r8v2 het volgende:
Ok, ook als ik niet gezopen heb vind ik em leuk.
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef ArTiC het volgende:
waarom ben ik ooit 'iets met computers' gaan doen
heul nietquote:
ik moet ook altijd aan hem denken bij dit nummerquote:
Dat dacht ik ook toen ik op de Fontys zatquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef ArTiC het volgende:
waarom ben ik ooit 'iets met computers' gaan doen
je hoeft de halve pot ook niet op 1 boterham te smeren hequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik op de Fontys zat.
Ben blij dat ik niet zo veel met computers meer doe. Al heeft dat ook weer zo zijn nadelen.\
Overigens ook erg nineties. Een boterham met pindakaas vast hebben zitten in je stelsel.
Godverdomme, wat doet dat pijn. Al hielp het glas melk weer voortreffelijk.
Dat ligt aan de redactie van 3FMquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
57 is ook leuk
wel veel rock idd... Zo zie je maar, welke muziek blijft
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef bleiblei het volgende:
En het belachelijkste is dat het baaste nummer der bazennummers niet in die lijst staat.
Kom op! Waar is Together in Wonderland?.
dat half uurtje vind ik zelfs nog leuk, langer moet het ook niet duren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:33 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de redactie van 3FM. Die willen hun alto-publiek nog een beetje behouden. Kijk maar eens hoe hard het 3FM-topic liep tijdens het hakhalfuurtje afgelopen woensdag. Of #hakkuhdag. Dat was een stuk betere graadmeter
.
wonderful days staat er toch al inquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef bleiblei het volgende:
En het belachelijkste is dat het baaste nummer der bazennummers niet in die lijst staat.
Kom op! Waar is Together in Wonderland?.
Dat zou best eens kunnen, het blijven alto'squote:Op vrijdag 23 september 2011 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat half uurtje vind ik zelfs nog leuk, langer moet het ook niet duren.
De top 100 is trouwens door de luisteraars samengesteld
begin je nou weer over anaal?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef r8v2 het volgende:
Maar dan nog denk ik dat de redactie ook een aardig bruine vinger in het lijstje heeft zitten.
Dies lang niet zo baas als Together in Wonderlandquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wonderful days staat er toch al in
die draai je kei vaak, aapquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dies lang niet zo baas als Together in Wonderland.
Sterker nog, Wonderful Days vind ik niet zo.
Vraag aan je baas of je ook een koptelefoon mag hebben voor je vriend thuisquote:
nicequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef bleiblei het volgende:
Nog 400 euro en onze aandelen zijn de helft waard van waar we ze hebben gekocht.
nee joh, ik vind bb's muziek ook vaak heel leuk hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vraag aan je baas of je ook een koptelefoon mag hebben voor je vriend thuis
verantwoordelijkheidsgevoel van een knolraap, heerlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Stelletje prutsers.
Dinsdag hadden 3 changes naar acceptatie moeten gaan voor test.
Planning staat gigantisch onder druk. Ik hoor vandaag (net) ineens dat er 1 change nog niet op acceptatie staat, dat niemand wat doet en iedereen aan het wachten is.
Ik bel de verantwoordelijke van club A die het op acceptatie moet zetten en die zegt "oh, daar weet ik niets van".
Ik bel diegene die lekker op tijd roept naar de klant, en die zegt "ja, die werknemer van club A zegt dat het er nog niet op staat".
Ja godverdomme.
Uur later en het is geregeld... Pffff...quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verantwoordelijkheidsgevoel van een knolraap, heerlijk
en die reclame met die deurbelquote:
No it's a Testa taxidermyquote:
dat kan niet tippen aan een goed vet frietje speciaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb net een Bartje zalm-kruidenkaas op.
ja als je toch ff niet hoeft te luisteren kun je veel postenquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:46 schreef r8v2 het volgende:
En weer bewijs: 10 posts per 2 minuten in het 3FM topic.
iedere keer als je zoiets lelijks zegt crasht er een Volvoquote:
en deze?quote:
DOE TOCH ES EVEN NORMAAL MAN!quote:
dit is zo 22 septemberquote:
sorry, weet zijn uitspraken van vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is zo 22 september![]()
nu iedereen dit constant roept is het niet leuk meer
hij is druk met zijn gehekte sitequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
sorry, weet zijn uitspraken van vandaag nog niet.
dat is het verschil met die hakkertsmuziek...bij pearl jam etc ben je te druk met luchtgitaar spelen om te posten op fokquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
the memoriessss!
Artic staat nu te dansen
misschien neemt ze jou wel meequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef r8v2 het volgende:
Arg, mens @ 3FM wint kaartjes en moet nu gaan beslissen wie ze mee gaat nemen "op de afdeling".
Jeuk!
dat nummer ken ik nietquote:
ja voor luchtgitaar heb je beide jatten nodigquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is het verschil met die hakkertsmuziek...bij pearl jam etc ben je te druk met luchtgitaar spelen om te posten op fok
foto's van je buik gemaild?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:49 schreef FUFR het volgende:
eens zien, koffie gehad, gelunched, slap gezeverd, mensen bedreigd, ik kan eigenlijk wel weer naar huis
Denk jij ook altijd aan FUFR als je Operation Repo kijkt?quote:
ik weet dat het nep is en dat het bedrijf niet bestaat, maar zoon grote smoel als die kale en dan NIKS MAAR DAN OOK NIKS klaarspelen tijdens een gevecht is een grote afgang..quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd aan FUFR als je Operation Repo kijkt?
ik wel
Bart?quote:
mijn vrouw ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Denk jij ook altijd aan FUFR als je Operation Repo kijkt?
ik wel
ach spreek niet.quote:
Bart Petersquote:
dit is wel heel gay, zelfs voor jou.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Als er 1 nummer in die top100 moet staan.
sla jezelf uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Als er 1 nummer in die top100 moet staan.
je mag van mij alles zeggen, maar je komt maar op een andere manier uit je zweedse kast.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef r8v2 het volgende:
Je mag ook niks meer zeggen hier.
Oja en mensen die "ooto" zeggen.
ook gedaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:59 schreef ArTiC het volgende:
als die nierstichting collectant voor de deur staat en je zegt dan dat je niks geeft vanwege die kutreclame...maak je dan een punt?
Hema waarschuwt voor reep, Ikea voor kastquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
je mag van mij alles zeggen, maar je komt maar op een andere manier uit je zweedse kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |