ja je houdt het goed vol daar.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:57 schreef Inu het volgende:
Maar all in all moet ik natuurlijk niet miepen en gewoon blij zijn met mn 3 jaar
User #845.322quote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
Maar hoezo een Eindhoven topic in ONZ en niet in STA?
Ah, oké. Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
User #845.322
Omdat we het in de regel niet over EHV hebben, maar er vrijwel allemaal wel vandaan komen.
Hopend U hiermede voldoende geïnformeerd te hebben,
Hoogachtend,
r8v2
gefixedquote:Op woensdag 14 september 2011 16:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
User #845.322
Omdat we het in de regel niet over EHV hebben, maar er vrijwel allemaal wat mee hebben.
Hopend U hiermede voldoende geïnformeerd te hebben,
Hoogachtend,
r8v2
Maar het is klaarquote:Op woensdag 14 september 2011 17:09 schreef Levitation het volgende:
Ik heb mijn diploma in het PSVstadion gekregen.
Heb nog jeuk.
Ik dacht dat jij van "knus" hield!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Inu het volgende:
Zullen we hier gaan wonen met zn allen?
http://www.funda.nl/koop/(...)assenstraat-2/fotos/
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Inu het volgende:
Zullen we hier gaan wonen met zn allen?
http://www.funda.nl/koop/(...)assenstraat-2/fotos/
Hier zou ik wel willen wonen hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van "knus" hield!
die bestaat niet meer maar ja, dit is het pand van een architectenburo, hoek barrierwegquote:
Wie heeft er gewonnen met yahtzee?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
we hadden ook een huisdier trouwens
[ afbeelding ]
Wij zijn kitteh hoarders
bleibleiquote:Op woensdag 14 september 2011 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen met yahtzee?
Knus toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef r8v2 het volgende:
Ja, met z'n allen in 1 huis. Enorm goed idee.
zonder jou?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef bleiblei het volgende:
Hmmm.... lijkt erop dat mijn collega's al weg zijn om te eten. Nice...
in Nice ook nogquote:
like ik dat nog niet heb uitgelegd hierbovenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
waar is dat dan? Ze hebben iig. wel een toffe Porsche.
senksquote:
geweigerd mag ik hopen?quote:Op donderdag 15 september 2011 10:45 schreef r8v2 het volgende:
Er stond net een kerel binnen waarvoor ik cartridges moest bestellen voor zijn thuisprinter. Toen ging er al een lampje branden, maar ik heb toch maar even zijn naam gevraagd. Is het de directeur.
mwa, probeer het eerst met de franse bulldog die me al een uur aanstaart terwijl ie knortquote:Op donderdag 15 september 2011 10:46 schreef r8v2 het volgende:
Oja beterschap Buik©. Misschien kun je die chihuahua offeren om de ziektegoden beter te stemmen.
Hij gebruikt hem natuurlijk het meest zakelijk hèquote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
geweigerd mag ik hopen?
policies gelden ook voor hem!
Wat zijn het toch ook kutbeestenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
mwa, probeer het eerst met de franse bulldog die me al een uur aanstaart terwijl ie knort
o jaquote:Op donderdag 15 september 2011 11:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Hij gebruikt hem natuurlijk het meest zakelijk hè.
alsof je de hele dag een oude astmatische vent in je kiet hebtquote:Op donderdag 15 september 2011 11:01 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat zijn het toch ook kutbeesten.
nee natuurlijk niet, want je weet nooit wie er mee leestquote:Op donderdag 15 september 2011 11:09 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Net alsof jij geen dingen afschrijft op de zaak.
dat kan, maar zolang ik niet weet wat dat is geldt mijn stelling.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
voor wpi-werkers zijn de regels anders.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat kan, maar zolang ik niet weet wat dat is geldt mijn stelling.
omdat we een iPad 1 hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef FUFR het volgende:
waarom zijn er in Greece geen YTmovies gemaakt over make up en warm weer?
jah! ik vond het ook maar een in scene gezette foto. viel mee dat ie het blad niet op zun kop hield.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:15 schreef febster het volgende:
En als je een iPad hebt, waarom lees je de Wired dan niet in de Wired app? Goedkoper en mooier en shizzle enzo.
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah! ik vond het ook maar een in scene gezette foto. viel mee dat ie het blad niet op zun kop hield.
Twijfel nog aan de kat, was misschien wel gewoon opgezet!
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah! ik vond het ook maar een in scene gezette foto. viel mee dat ie het blad niet op zun kop hield.
Twijfel nog aan de kat, was misschien wel gewoon opgezet!
ziek en online zijn gaan heel goed samen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef febster het volgende:
[..]
[..]. Was jij niet ziek en zielig enzo?
je kan gewoon werkenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ziek en online zijn gaan heel goed samen.
Moet als ondernemert wel een beetje aan de gang blijven.
helmonder en NSB-ert. jij moet het heel druk hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan gewoon werken![]()
*gaat de ARBO bellen*
Vakansiequote:Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
helmonder en NSB-ert. jij moet het heel druk hebben
omdat we die gratis krijgen van de pa van bb.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:15 schreef febster het volgende:
En als je een iPad hebt, waarom lees je de Wired dan niet in de Wired app? Goedkoper en mooier en shizzle enzo.
Stelletje goeiekopen. Die auto is al stuk voordat die voetganger eroverheen vliegtquote:Op donderdag 15 september 2011 13:54 schreef FUFR het volgende:
Op tijd remmen
wel helemaal afkieken..
dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Stelletje goeiekopen. Die auto is al stuk voordat die voetganger eroverheen vliegt.
True, true. Nadeel van ZZP'er zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ziek en online zijn gaan heel goed samen.
Moet als ondernemert wel een beetje aan de gang blijven.
die ZP kun je wel weglaten hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:33 schreef febster het volgende:
[..]
True, true. Nadeel van ZZP'er zijn.
ga je met de auto?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:04 schreef FUFR het volgende:
Morgenavond moet ik naar Helmond. De schrik zit er al goed in.
Al die tokkies daarzo
ja en het is een sony of een pioneer.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga je met de auto?
ik zoek nog een autoradio namelijk.
Je hebt een Opel toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja en het is een sony of een pioneer.
weet het niet precies.
zal ik m openlaten of sla je zelf de ruit in?
daar zit een ander slot?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
ik durf 100 euro te wedden dat je dat niet lukt aan de passagierszijde
geen slotquote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar zit een ander slot?
of is die deur dichtgelast?
je gaat zeker weer naar de rijpel? dat is mijn mijn hood nietquote:
different colours?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat zeker weer naar de rijpel? dat is mijn mijn hood niet
tot 1965 wilde ook geen vrouwen in een volvo zittenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef r8v2 het volgende:
Volvo's t/m '65 hadden ook geen slot aan de rechterkant.
Nee, die mochten niet zelf uit de auto komen. Net zoals dat keukens toen alleen maar een klink aan de buitenkant haddenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
tot 1965 wilde ook geen vrouwen in een volvo zitten
wat, die 2 nazen?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
France
En we hebben een huissitter voor de inbrekers onder ons
ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:02 schreef Inu het volgende:
[..]
France
En we hebben een huissitter voor de inbrekers onder ons
Ja, ken ook, maar we hebben het geluk dat j's broertje ons huis fijner vindtquote:Op donderdag 15 september 2011 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
bij ons komt de voergever 1 keer per dag langs om te voergeven
BB, we zijn gewoon thuis hequote:
SQ heeft wss geen radar op haar boot dus dan is het wel handig dat bb ff meld waar ie isquote:
ginne gps?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ heeft wss geen radar op haar boot dus dan is het wel handig dat bb ff meld waar ie is
Sqaptainquote:Op donderdag 15 september 2011 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
SQ heeft wss geen radar op haar boot dus dan is het wel handig dat bb ff meld waar ie is
zeker nice, was echt een superdag!! Bootje varenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef ArTiC het volgende:
Wel nice zo, bootje huren, beetje varen
En dat kan gewoon zonder vaarbewijs?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker nice, was echt een superdag!! Bootje varen
Jep, 30pk bootje zonder vaarbewijs.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dat kan gewoon zonder vaarbewijs?
foto's ruilen ?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je alleen met de woeman op een bootje op open zee zat?
Njah, je wil met zo'n bootje ook niet ver de zee op natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, 30pk bootje zonder vaarbewijs.
Wel had de bootverhuurdude maar een vergunning voor een bepaald gebied. Maar dat was groot zat.
daar kan dat nogquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dat kan gewoon zonder vaarbewijs?
welquote:
kleine tankquote:
"seau meisje wat ben jij lekker zeg"quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:25 schreef r8v2 het volgende:
Zouden ze al een contract hebben met Don & Ad?.
helaas moet ik vanavond naar een verjaardag en hebben we een logé, anders wazzik wel even aangekomen, er vanuitgaande dat het ook voor mij geldquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
mocht iemand zich de tering vervelen, vanavond verjaardagsbiertjes @ our place
I have to run a few errands, maar alzik tijd over heb kom ik wel eetjes langs.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik woon ver weg, maar viel spass!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef FUFR het volgende:
dat vind ik jammer Inu, jij gaat, vrijwillig(!), ver weg wonen en nu moet SQ's party daar onder lijden
lollerquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:46 schreef FUFR het volgende:
dat vind ik jammer Inu, jij gaat, vrijwillig(!), ver weg wonen en nu moet SQ's party daar onder lijden
ja maar daar post je nu.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
net een online training corporate controls gedaan van 3 uur, kan het nog saaier?
staat wel leuk op je CVquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
mag over anderhalve week mijn prince2 gaan halen, ook al zo spannennnnnd
dat is echt bullshit, dat werkverschaffers dat dan denkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef FUFR het volgende:
dan kunnen wij werkverschaffers denken: zo, dus die leert liever dan ze werkt
ik maakte ook maar een garpjequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt bullshit, dat werkverschaffers dat dan denken
Er vanuit gaan dat iedereen afkortingen die je gebruikt zomaar kentquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, deze was mandatory, mijn afdeling valt wegens vage redenen onder F&A
quote:
finance & accounting...quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat iedereen afkortingen die je gebruikt zomaar kent.
Hoelaat? Enne, mag het ook cola-light zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik help wel mee, kan heel goed zinnen zonder inhoud, maar met mooie woorden schrijven!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef r8v2 het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Het in stand houden van bullshit door bullshit gestructureerd in een boekje te schrijven.
Dat ga ik binnenkort ook eens doen denk ik. Een boekje schrijven met een of andere loze term met "framework" ergens in de titel en dan stug volhouden dat het geen bullshit is.
heb je vandaag toch weer iets nieuws geleerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ken alleen P&O, I&A en HR(M). En daar wilde ik het graag bij houden.
rond half negen, ja, en ik had je volgens mij ook een sms gestuurd .quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoelaat? Enne, mag het ook cola-light zijn?
BB: Ik dacht "hey! dat plaatje heb ik gisteren bij een training gehad"quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:07 schreef Levitation het volgende:
Ik dacht: "ik Google vast even op 'stupid diagram'":
[ afbeelding ]
Firefox?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:02 schreef r8v2 het volgende:
M'n quote-knoppies en anderen zijn pleite.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Firefox?
Oh SQ, ik zou wel wat tijd reserveren om Prince2 te stampen... het zijn nogal specifieke vragen en termen
FUFR, ik ben in gedachten bij jullieVeel veiliger
Ja, dat deed ik ook, maar die tentamens zijn echt baggerslecht vertaald en ontzettend verwarrend. En als je het echte boek hebt zijn sommige termen wel vertaald en andere weer niet... Onderschat het niet iigquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik maak me geen zorgen, vergeet niet dat ik al ruim 2 maanden elke dag volgens Prince2 werk
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:35 schreef FUFR het volgende:
albino zeehond, verstoten door familie..
Inu zei kut!
Kan je de slaapkamer niet dicht doen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:33 schreef Inu het volgende:
WTF is dat?
Ik wil een voederbak die om 7 uur opent, Arwen knort en spint en port net zo lang door tot ze eten krijgtEn doordeweeks is het makkelijk te negeren, want ik moet er toch uit, en krijgt ze pas om 9 uur ofzo eten, maar int weekend is het gewoon KUT
En die vent heeft hem niet ff meegenomen naar Pieterburen? * Inu gaat zeehondje ophalenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:38 schreef FUFR het volgende:
oh dan is het goed, we zijn het niet zo gewend van jou
hier is de link
Ja, kan, maar hier zit nooit wat dicht, dus dat wordt nonstop krabbelen... Hebben ook al plantenspuit mee naar bed genomen, maar trekt ze ook weinig van aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kan je de slaapkamer niet dicht doen dan?
Foto's zijn gemaakt in Ruslandquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En die vent heeft hem niet ff meegenomen naar Pieterburen? * Inu gaat zeehondje ophalen
Ok, Pjotrburen danquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Foto's zijn gemaakt in Rusland.
te laat! ik is al onderwegquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En die vent heeft hem niet ff meegenomen naar Pieterburen? * Inu gaat zeehondje ophalen
Maar die komen dan niet rond je bed krioelen zeuren om etenquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
en zeehonds zijn nog veel vroeger wakker inu!
wordt je 's ochtends wakker met een zeehond tussen je benen...Inu danquote:
Mental imagingquote:Op zondag 18 september 2011 06:45 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben een zeehond op zoek naar vis, oenk oenk
Mietjequote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
En wtf was dat voor temperatuur vanmorgen, 8 graden!!! Heb m'n winterjas gewoon uit de kast moeten trekken
tsja, ik kan het me niet veroorloven om ziek te wordenquote:Op maandag 19 september 2011 15:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mietje
Vanmorgen om 04:30 uur de hond wezen uitlaten, en het was wat frisjes idd, maar een winterjas aandoen bij 8 graden Celsius
quote:Op maandag 19 september 2011 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, ik kan het me niet veroorloven om ziek te worden![]()
nou vooruit dan, ik heb eigenlijk altijd wel een venstertje op fok openstaanquote:
Ja weet ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:49 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb een aantal vrijdag nog live gezien.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:55 schreef r8v2 het volgende:
Ligt eraan.
- 1 jaar = prima.
- 2 jaar = gaat nog
- 3 jaar = alleen voor bijvullen
- 4 jaar = weggooien
Ik werk....quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:23 schreef FUFR het volgende:
tegen wie heb je het?
Artic: werkt
SQ: werkt
BB: zit bij Utreg in de trein
Inu: leest boekjes en mijmert over Oostenrijk
Colt40: soort van weg
Maria: weg
Moppie: weg
Febster: druk met twitter
Levi: komt alleen als er niemand is.
Juup: werkt
Blueman: wandelt nog steeds met honden
Noud: druk met Buzzer
Blijven over: jij en ik.
nou, dan mail maar gewoon als je wat te vertellen hebt![]()
verneuk mijn post es niet.quote:
Florijnen, keiharde guldens dus.quote:
Morgen weer. Moet dan in Zeist zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
verneuk mijn post es niet.
ga in die trein!
jou afstuderen heeft niets van doen met de marktwaarde van bepaalde fruitsoorten..quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:00 schreef febster het volgende:
Ow en ik ben aan het afstuderen/twitteren. Maar dat valt min of meer samen.
Daar zou je wel eens ongelijk in kunnen krijgenquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
jou afstuderen heeft niets van doen met de marktwaarde van bepaalde fruitsoorten..
Daar zit ik ook nog op 10.6.7quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:07 schreef FUFR het volgende:
en de appelaars maar afgeven op windows, maar ondertussen....:
Gebruikerswachtwoorden in de nieuwste versie van het Mac-besturingssysteem OS X 10.7 Lion zijn kinderlijk eenvoudig te achterhalen. Dat blijkt uit onderzoek van beveiligingsblog Defence in Depth.
Wachtwoorden voor gebruikersprofielen op dit systeem worden opgeslagen in bestanden op de harde schijf van de computer. In eerdere versies van OS X moest een gebruiker beheerdersrechten hebben om hierbij te kunnen. Om onduidelijke redenen is dat in Lion niet meer nodig.
Eenieder die het wil kan dus bij dit cruciale bestand. Deze is dan wel versleuteld, maar dat is met de juiste hacksoftware ongedaan te maken.
nog een zak waxinelichtjes naar de Queen gegooid? die mistte ze namelijk nog in dr waxinelichthouderquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:42 schreef ArTiC het volgende:
Ik werk
Half dagje gangsterdamn overleefd.
Wat gaan vakansies toch snel voorbij
de Queen reed met haar karretje door Den Haagquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog een zak waxinelichtjes naar de Queen gegooid? die mistte ze namelijk nog in dr waxinelichthouder
hij doet het alleen op de mat en als ik het meteen opruim valt dat ook wel meequote:Op woensdag 21 september 2011 14:22 schreef FUFR het volgende:
mmm...waarom dacht ik nu eerst aan BB?echter zou het niet logisch zijn om op je eigen mat te schijten.
Als ie dat blijft doen is het verhuistijd. Anders stinkt dalijk heel je casa naar dat beest..
mmmja zou kunnen, negeer R8 maar want dat werkt niet, ook niet bij honden.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij doet het alleen op de mat en als ik het meteen opruim valt dat ook wel mee
Eerst deed ie het alleen als de bak vol zat, maar tegenwoordig ook als de bak net verschoond is. Misschien is het territoriumdrift en moeten we een tweede bak neerzetten
ik wil ook een onderbroek met van die blokken!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:40 schreef r8v2 het volgende:
Ik vond het niet eens tegenvallen en moest zelfs een paar keer lachen om hem. Vooral dat ie nakend door het huis loopt.
dat werkt niet hoor, en zeker niet bij katten.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:36 schreef r8v2 het volgende:
Met z'n dikke neus erinduwen een paar keer of als je het ziet een emmer water eroverheen.
"Hi, I'm Walden"quote:Op woensdag 21 september 2011 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil ook een onderbroek met van die blokken!
En dan schijten ze er naastquote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet je de bak op de mat zetten.
of buiten en dan deur dicht..quote:Op woensdag 21 september 2011 22:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan moet je de bak op de mat zetten.
doe ik dagelijks.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:16 schreef r8v2 het volgende:
Ik hoop niet dat dat klanten waren net die voor het gebouw stonden want ik kwam met een stevig muziekje aanrijden.
of met een zak van sinterklaas!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:40 schreef ArTiC het volgende:
dat op de mat schijten is met 1 spuitje op te lossen natuurlijk.
bitches! hij heeft er ook helemaal niks aan!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft vanmorgen gewitnessed dat Eny op de kattenbak zat en dat Noortje hem begon te meppen. Het issue is waarschijnlijk dus echt territoriumdrift. Alleen dan niet van de kater, maar van de dames
ik hou het bij sabbelen op usb sticks denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:51 schreef ArTiC het volgende:
netwerk-ontbijt
niet te knagen...die FTP kabels
ik ga toch maar voor de extra kattenbak. Besides, zoe is toch al 8. Voor een raskat is dat op sterven na doodquote:Op donderdag 22 september 2011 10:31 schreef FUFR het volgende:
of noortje eruit, das de laatst bijgekomene.
Voor de duidelijkheid, de kat. niet de medeposteres.
jah dan kan ie er niets aan doen.quote:
spuitjequote:Op donderdag 22 september 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
jah dan kan ie er niets aan doen.
arm beest, afgeschlagen, dement, niet meer zindelijk....
Wat een koningquote:Mevrouw Peters lag vermoedelijk ergens belangen te verstrengelen.
Wanneer was ie bij de comedy train?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:02 schreef r8v2 het volgende:
Geert over die Mariko:
[..]
Wat een koning.
De algemene politieke beschouwingen, also known as Comedytrain iddquote:Op donderdag 22 september 2011 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wanneer was ie bij de comedy train?
Nee. Kansloos. Een zaal met een paar honderd man a 200 euro per uur bezig houden met slecht cabaret ipv. doen wat je hoort te doen, een land besturen op basis van inhoudelijke discussies ipv. op de man af lollig proberen te zijn om zo zieltjes te winnen van die arme maar o zo domme groep henks en ingridden.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:02 schreef r8v2 het volgende:
Geert over die Mariko:
[..]
Wat een koning.
hoelang duurt dat geintje nog?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De algemene politieke beschouwingen, also known as Comedytrain idd.
Ik weet niet of jij Geenstijl de laatste tijd gevolgd hebt maar mevrouw Peters was lekker over de rug van de belastingbetaler haar fiat aan het geven voor nutteloze projecten of te zorgen dat projecten te duur werden aanbesteed. Na het bekendmaken van de bezuinigingen in de Miljoenennota lijkt me zo'n sneer perfect inhoudelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee. Kansloos. Een zaal met een paar honderd man a 200 euro per uur bezig houden met slecht cabaret ipv. doen wat je hoort te doen, een land besturen op basis van inhoudelijke discussies ipv. op de man af lollig proberen te zijn om zo zieltjes te winnen met die arme maar o zo domme groep henks en ingridden.
Helaas was er niemand in die zaal die dat daar durfde te zeggen maar zaten ze een beetje dom te lachen om pas buiten voor de camera kritiek te geven. Stelletje incompetente laffe schijthazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |