Waarom niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet in de wasbak man
Snijden doe je op een snijplank.quote:
Je hebt gelijk, laten we het weer over je perineum hebben.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:40 schreef Freddeh het volgende:
Heb je gelijk in inderdaad. Behalve dat gaat het hier over wielrennen, dus nu opsouten met die vissen.
Heb je al een rondje door het Friese Wold gefietst?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:55 schreef Freddeh het volgende:
Goed plan, daar hebben jullie het 3 weken niet over gehad. Dus bij deze: Het gaat fantastisch met m'n perineum. Volgende onderwerp?
hey, dat is niet aardigquote:Op donderdag 22 september 2011 11:33 schreef Freddeh het volgende:
@Blik: Ik snap niet dat jouw fiets met zo'n gedrocht op het zadel wil fietsen
Ik snap het ook niet echt...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat doet die vis hier? Is dat 1 of andere seksuele afwijking die vooral bij wielrenners voorkomt ofzo? Heb er zelf weinig last van, maar ik loop altijd achter bij dat soort trends.
Forelfilet in de broek schijnt goed te zijn voor je perinium.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat doet die vis hier? Is dat 1 of andere seksuele afwijking die vooral bij wielrenners voorkomt ofzo? Heb er zelf weinig last van, maar ik loop altijd achter bij dat soort trends.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Forelfilet in de broek schijnt goed te zijn voor je perinium.
wél de graatjes er goed uithalen....
Lijkt mij overbodig. Ik heb hier eens een filmpje gepost waarin staat uitgelegd hoe je het zelf heel nauwkeurig kan doen. Als je die wil zien zeg je het maarquote:Op donderdag 22 september 2011 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met http://www.futurumshop.nl(...)1-spd-sl-plaat.phtml ?
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet in de wasbak man
Nee, nog niet. Nog helemaal geen tijd voor gehad, ben zo druk bezig met verbouwen...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je al een rondje door het Friese Wold gefietst?
I know... Sorry...quote:Op donderdag 22 september 2011 11:59 schreef Blik het volgende:
[..]
hey, dat is niet aardig
Ik gebruik nu trouwens gewoon mijn wintersport zonnebril voor het fietsen
Totaal niet behoeftig naar, zeker niet sinds m'n nieuwe zadelquote:Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Forelfilet in de broek schijnt goed te zijn voor je perinium.
wél de graatjes er goed uithalen....
Heb geen mtb, maar zal eens rondkijken zodra ik klaar ben met verbouwen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:02 schreef Tommeke het volgende:
Klopt.
Freddeh, wist je dat Appelskea een heel
mooi mtb-parcours is uitgezet?
Beugels?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:19 schreef No-P het volgende:
[..]
En veel oppervlakkiger snijden langs de buik.
Heren: welke beugels moet ik halen. Laatst zijn er wat voorbij gekomen maar verder nog tips? Iig 1 met rubber. Helaas binnenkort waarschijnlijk nog maar plek voor 2 fietsen ipv 4. Dat wordt wisselen in de zomer en de winter. Lastig want in de winter wil ik ook nog kunnen tacxen op de racer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |