We hebben 6 uur, mensen moeten niet constant eten.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef Flippiee het volgende:
Maar als er meerdere mensen meegaan, dan moeten er ook meerdere steengrills komen, dunkt me.
Dat is natuurlijk correct, en in dat geval moet er een goede planning komen. Maar daar heb ik nog niet echt iemand over gehoord om dat te regelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:09 schreef internal het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof er veel mensen mee gaan, maar in de realiteit valt dat meestal wel mee.
Zullen we het vragen aan DVquote:Op donderdag 22 september 2011 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk correct, en in dat geval moet er een goede planning komen. Maar daar heb ik nog niet echt iemand over gehoord om dat te regelen.
Verlengsnoerquote:Op donderdag 22 september 2011 12:07 schreef SiIk het volgende:
Count me in. Ik zorg voor sausjes en een verlengsnoer
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we het vragen aan DV
Nee even serieus we moeten ook niet met te veel man gaan hè
Met al die steengrillen, ventilatoren en laptops slaan de stoppen in de trein nog door straksquote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verlengsnoer![]()
Dat gaat leuk worden
Ik neem aan dat die gelden als onveilige situaties.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt die dingen ook op gas. Al heeft dat weer andere (brandgevaarlijke) nadelen natuurlijk.
Dat zit er dik in ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:21 schreef internal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die gelden als onveilige situaties.
Je bedoelt ideebederver.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen idee,
Idee verderver dan.
Ik doe mee, vertrekken we vanavond Kersy met een paar kilo vlees in de trein richting het Braboland van Patjenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:51 schreef LompeHork het volgende:
Zeer puik plan. Ik doe graag mee, als vleesfanaat zal ik zorgen voor voldoende vlees. Van worsten tot bieflappen, Ome Hork heeft het allemaal! Wel ben ik benieuwd naar een interessant traject, tevens zuig ik ook in planningen waardoor het wat lastiger wordt.
Wie springt er nog meer mee op de vleestrein?
Tenzij je kruidenboter op de plaat gooitquote:Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
Het is toch ook zo dat bij het steengrillen de rookontwikkeling beperkt blijft? Men dient toch alleen wat zout op de hete steen te deponeren voor gebruik?
Met aubergines?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tenzij je kruidenboter op de plaat gooit
Dat deed ik een keer in een bowling centrum.
Kwamen er plotseling allemaal indianen tevoorschijn
Neem gewoon BBQ mee met lava stenen ( is steengrill) en een gasfles, problem solved!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:13 schreef Beelzebufo het volgende:
Wat ik als mogelijk bezwaar en nog op te lossen afwerkpunt zie is dat steengrillen een aansluiting op electriciteit vraagt. Er zijn wel treinen die stopcontacten hebben, maar het is zeer de vraag of die voldoende vermogen kunnen geven om de steengrillsteen op temperatuur te houden.
Naar mijn bescheiden mening is een fondue wél te doen, dat kan je immers met een spiritus-brandertje heet houden. Bij de meeste treinen kan er wel een raampje open om de oliewalm naar buiten te laten, dat kan dus geen bezwaar zijn.
Ik zie alleen maar voordelen aan een trein-fondue!
Dan kan je net zo goed naar barbeqeuen met brikettenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt die dingen ook op gas. Al heeft dat weer andere (brandgevaarlijke) nadelen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |