ProRail toch ?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik werk bij het spoor, maar ik heb geen idee of het mag. Wel een tof idee.
Ruikt juist heerlijk. De lucht van dat vlees, verse stokbroden. Sterker nog, ik denk dat mensen spontaan mee willen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:38 schreef kree het volgende:
zal lekker gaan meuren dan in die trein.
Als het een verse lucht is wel, maar na afloop....quote:Op donderdag 22 september 2011 10:39 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ruikt juist heerlijk. De lucht van dat vlees, verse stokbroden. Sterker nog, ik denk dat mensen spontaan mee willen doen.
Knikker je bijna alles in een vuilniszak, en verlaat je de trein?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
Als het een verse lucht is wel, maar na afloop....
Zet een raam open + ventilator gericht op het raam.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:41 schreef kree het volgende:
die lucht blijft hangen hoor, weet niet hoe het bij jou thuis de volgende ochtend ruikt als je gegourmet hebt?
Ik zou de langste intercity verbinding kiezen.. Dat is denk ik Rotterdam - leeuwarden.quote:
Prima paint!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:48 schreef Patje1987 het volgende:
Dat is iets wat mij erg leuk lijkt, maar dit gaat natuurlijk niet zomaar. Er dient vooraf een planning gemaakt te worden om dit plan te kunnen bewerkstelligen natuurlijk. Men kan niet gewoon de steengrill uit zijn of haar tas halen om die vervolgens aan te sluiten midden in een volle coupé. Nee dames en heren hier dient van te vore vakkundig over nagedacht te worden.
Waarom dit topic vraagt u zich wellicht af? Nou ik ben slecht in het maken van planningen en heb hierbij jullie hulp nodig, wel traject is interessant? Welke soorten vlees smaken lekker op de steengrill?
Ook kan ik dit niet alleen, ten eerste is dit minder gezellig en ten tweede dan zou ik te veel mee moeten nemen. Dus als er gegadigden zijn dan hoor ik dit ook gaarne.
[ afbeelding ]
Hier een afbeelding om alvast in de stemming te geraken.
Trollreacties worden verwijderd en genote.
Rotterdam - Leeuwarden - Rotterdam moet voldoende zijn om te steengrillenquote:Op donderdag 22 september 2011 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou de langste intercity verbinding kiezen.. Dat is denk ik Rotterdam - leeuwarden.
1ste klas heeft stopcontacten.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik doe ook graag mee.
Ik heb wel een mooie steengril, zorgt iemand voor de stroomvoorziening?
bijna 6 uur.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Rotterdam - Leeuwarden - Rotterdam moet voldoende zijn om te steengrillen
Maar waar wil je de steengrill dan neerzetten?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
Rotterdam - Leeuwarden - Rotterdam is een perfect traject. Vind ik wel dat we Socios even moeten ophalen in Leeuwarden. Er is ook gewoon internet in de trein, dus dan moet iedereen het die 6 uur weg van huis wel volhouden.
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef Ireyon het volgende:
Rijtuigen zoals op de foto in de OP rijden 2x per dag tussen Amsterdam en Brussel.
[ afbeelding ]
Heerlijk reizen is dat, 2de klas, zachte verstelbare stoelen, stopcontact. Over de geur zullen ze niet gauw moeilijk doen want ongetwijfeld zit er een paar coupe's verder wel een Franse junk te blowen.
Op het tafeltjes tussen een vierzits eerste klas.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar waar wil je de steengrill dan neerzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |