Maņanaquote:Op donderdag 22 september 2011 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
veel plezier. ik ga nog even werken. Als die Spanjolen een keer terugbellen
en hier ook! hoewel het steeds bewolkter raakt....quote:Op donderdag 22 september 2011 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Bij jullie ook al? Hier ook!
Ja, misschien is dat wel het probleemquote:Op donderdag 22 september 2011 11:23 schreef Bluezz het volgende:
Je hebt toch heul veul jurkjes, rokjes en zuks
Ik zie hier nu ook wel wát wolkjes verschijnen, maar niet heel veel..quote:Op donderdag 22 september 2011 10:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en hier ook! hoewel het steeds bewolkter raakt....
vakantie dingen, medicatie dingetjes nog een paarquote:Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat mot er allemaal geregeld worden dan Hobss?
Oooh dus je hebt ferkansiequote:Op donderdag 22 september 2011 11:32 schreef MissHobje het volgende:
vakantie dingen, medicatie dingetjes nog een paaren een rugtas
![]()
Oh en mijn katten oppasen de was:( nu mis ik wel ff een droger hehe
En nog tig van die dingen, lig best goed op schema gelukkig
Schopt DH de straat opquote:
Ik ga ook zo op pas woehoeiquote:Op donderdag 22 september 2011 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
straks pas!
Eerst nog iets afmaken
Ja diclo.. tis niet heul pijnlijk hoor maar ik voel 'een hele moeie arm hangen' zeg maarquote:Op donderdag 22 september 2011 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
klote dat je t weer voelt Bluezz. heb je meds ervoor?
Als wij onze masjien schoonmaken proeft je het de eerste paar kopjes nogquote:Op donderdag 22 september 2011 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Net mijn Espresso machine
[ afbeelding ]
maar weer eens met Puly
[ afbeelding ]
behandeld
Ja best wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
zware arm dus. helpt diclo goed?
Hoe zoet wil je het hebben door die eerste 2?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Corn syrup, sugar, dried egg white, vanillin
![]()
![]()
Doen jullie iets verkeerd.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als wij onze masjien schoonmaken proeft je het de eerste paar kopjes noghoevaak we ook doorspoelen e.d.
Je bent dan aan het ontkalken of aan het ontvetten? Ontkalken doe ik met citroenzuur, opgelost in waterquote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Weet het ook nie.
Eet verslagje van gisteravond staat er.
We draaien altijd een speciaal service-programma dat de machine (volautomaat) zelf aangeeft dat we moeten doen en daarbij gebruiken we zowel reinigings- als ontkalkingstabletten van de fabrikant.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Je bent dan aan het ontkalken of aan het ontvetten? Ontkalken doe ik met citroenzuur, opgelost in water
Dan spoelt je volautomaat niet goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef golfer het volgende:
[..]
We draaien altijd een speciaal service-programma dat de machine (volautomaat) zelf aangeeft dat we moeten doen en daarbij gebruiken we zowel reinigings- als ontkalkingstabletten van de fabrikant.
Eerste kopjes erna zijn altijd een beetje zurig.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Weet het ook nie.
Eet verslagje van gisteravond staat er.
OMG DH GAAT SETTELUH!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks een makelaars bellen om een afspraak te maken
Ga je al je panden verkopen en een nieuw kasteel bouwen?quote:Op donderdag 22 september 2011 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
Straks een makelaars bellen om een afspraak te maken
Ik ga mijn vastgoedportefeuille herstructureren.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je al je panden verkopen en een nieuw kasteel bouwen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ga mijn vastgoedportefeuille herstructureren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |