abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102251083

Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102251792
Ik ben erg te spreken over Strootman. Dat wordt echt de nieuwe van Bommel, maar dan met techniek. Ik denk dat hij met een controleur erachter nog beter tot zijn recht komt. Typetje Vogel zeg maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102252789
Tyton
Manolev - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens

Bank: Isaksson, Tamata, Marcelo, Ojo, Lens, Depay, Locadia/Rabiu

Lees je mee Fred?
pi_102253108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Manolev - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens

Bank: Isaksson, Tamata, Marcelo, Ojo, Lens, Depay, Locadia/Rabiu

Lees je mee Fred?
Je vergeet de Hutch.
En ik vind Labyad ook erg goed, maar met de snelheid van Lens heb je een sterk wapen in huis. Daarnaast had hij vorig jaar een erg goed rendement. Dan zie ik Labyad op dit moment liever op de plaats van Wijnaldum.
pi_102253170
Owja, en Engelaar vergeet ik ook...

Hutch voor Ojo dan maar. Engelaar in de winter weg...
pi_102253899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je vergeet de Hutch.
En ik vind Labyad ook erg goed, maar met de snelheid van Lens heb je een sterk wapen in huis. Daarnaast had hij vorig jaar een erg goed rendement. Dan zie ik Labyad op dit moment liever op de plaats van Wijnaldum.
Wel jammer dat Lens 9 van de 10 keer buitenspel staat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102254271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

In de spits wel ja. Op rechtsbuiten valt dat wel mee. Het is ook geen grootse voetballer, maar hij sticht veel gevaar.
pi_102254275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En 8 uit de 10 ballen verprutst door ze slecht aan te nemen of geen controle te hebben.
pi_102254292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In de spits wel ja. Op rechtsbuiten valt dat wel mee. Het is ook geen grootse voetballer, maar hij sticht veel gevaar.
Manolev ook :D .. maar het gaat ook om het rendement.
pi_102254326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als hij met de zijlijn hetzelfde om zou gaan als met de (denkbeeldige) buitenspel-lijn zou hij per wedstrijd 85 minuten buiten het veld staan :P :')
pi_102255973
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Manolev ook :D .. maar het gaat ook om het rendement.
Vorig jaar had hij best een goed rendement. 10 goals 11 assist of zoiets. Door het risico wat hij in zijn spel legt en zijn snelheid is hij een plaag voor iedere verdediging. Denk ook wel dat Manolev hem in de weg staat. Door er constant overheen te komen moet hij de drukt op zoeken en juist dat is niet zijn sterkste punt. Hij moet een beetje kunnen draven.
pi_102256004
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

En 8 uit de 10 ballen verprutst door ze slecht aan te nemen of geen controle te hebben.
Ja dat ook nog ja
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102260577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vorig jaar had hij best een goed rendement. 10 goals 11 assist of zoiets. Door het risico wat hij in zijn spel legt en zijn snelheid is hij een plaag voor iedere verdediging. Denk ook wel dat Manolev hem in de weg staat. Door er constant overheen te komen moet hij de drukt op zoeken en juist dat is niet zijn sterkste punt. Hij moet een beetje kunnen draven.
Dat doet hij dus zelf! Lens trekt van nature naar binnen omdat het geen echte rechtsbuiten is. Daardoor ziet Manolev de kans en veld voor zich vrij om zich met aanvallen te bemoeien en op te komen. Wanneer Labyad speelt zie je dat veel minder, omdat Labyad niet zoveel naar binnen trekt en dus in positie blijft spelen heeft Manolev veel minder de drang zich aanvallend te laten gelden.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102261476
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat doet hij dus zelf! Lens trekt van nature naar binnen omdat het geen echte rechtsbuiten is. Daardoor ziet Manolev de kans en veld voor zich vrij om zich met aanvallen te bemoeien en op te komen. Wanneer Labyad speelt zie je dat veel minder, omdat Labyad niet zoveel naar binnen trekt en dus in positie blijft spelen heeft Manolev veel minder de drang zich aanvallend te laten gelden.
Ik denk dat je het andersom moet zien .Toen de Hutch vorig jaar noodgedwongen rechtsback moest staan, vond Lens zijn vorm. Dat is geen toeval. Ik snap dat hij op snelheid graag naar binnen komt, maar PSV is vaak op de helft van de tegenstander te vinden.

Het kan natuurlijk ook een taak van Fred zijn, zodat PSV met veel spelers voor het doel komt zodra Manolev een voorzet de tribune in krult. Dus dat Manolev Fred zijn niet werkende geheime wapen is.
pi_102262237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je het andersom moet zien .Toen de Hutch vorig jaar noodgedwongen rechtsback moest staan, vond Lens zijn vorm. Dat is geen toeval. Ik snap dat hij op snelheid graag naar binnen komt, maar PSV is vaak op de helft van de tegenstander te vinden.

Het kan natuurlijk ook een taak van Fred zijn, zodat PSV met veel spelers voor het doel komt zodra Manolev een voorzet de tribune in krult. Dus dat Manolev Fred zijn niet werkende geheime wapen is.
Hutch heeft toch maar enkele wedstrijden back gespeeld? Daar herinner ik me nog een wedstrijd van tegen Twente thuis, daarin was Lens nu niet echt in vorm. Dus om nu de vorm van Lens op te hangen aan het wel of niet spelen van Manolev gaat me wat ver.

Dat het een taak is van Rutten lijkt me van wel. Verschil met vorig seizoen is dat nu Pieters vaker opkomt dan vorig seizoen. Logisch, want Mertens trekt naar binnen en Balasz deed dat niet waardoor die ruimte voor Pieters dichtbleef. Eigenlijk doet de linkerkant nu wat vorig jaar de rechterkant had moeten doen. Duidelijk dat de linkerkant momenteel een stuk beter functioneert dan dat de rechterkant ooit gedaan heeft. Maar dit kun je niet aan weerszijde van 't veld doen. Daarom pleit ik voor Labyad op rechts die het veld breed houdt én een fatsoenlijke voorzet kan geven. Door de ruimte die hij maakt door het veld breed te houden creëert hij vervolgens ruimte waar een Wijnaldum in kan duiken wat bijna niet te verdedigen valt.
Ik typ straat.
pi_102262783
Voor mijn gevoel presteerde Lens in het begin van vorig seizoen helemaal niet goed. Pas toen Manolev geblesseerd raakte begon het een beetje te draaien.

Misschien verlang ik ook wel een beetje terug naar de Lens die ik bij AZ zag. Daar had hij zijn beste wedstrijden van de linkerkant. Deed hij eigenlijk hetzelfde wat Mertens nu doet. Als hij op snelheid ligt is hij nauwelijks te kloppen. Dus misschien dient hij zich iets meer terug te laten zakken. Ik ben wel fan. Al is hij op dit moment niet in grootse doen.

Ik zie Labyad liever op het middenveld. Op de plek van Wijnaldum. Hij mist wat explositiviteit voor op de flank. Daarnaast heeft hij wel een goede pass, speldiscipline en een goed inzicht. Hij kan die pass geven op Lens, Toivonen of Matavz. Dat zou mijn keuze zijn.
pi_102262795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je vergeet de Hutch.
Het is niet alleen de snelheid van Lens. Ook de kracht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102264644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor mijn gevoel presteerde Lens in het begin van vorig seizoen helemaal niet goed. Pas toen Manolev geblesseerd raakte begon het een beetje te draaien.

Misschien verlang ik ook wel een beetje terug naar de Lens die ik bij AZ zag. Daar had hij zijn beste wedstrijden van de linkerkant. Deed hij eigenlijk hetzelfde wat Mertens nu doet. Als hij op snelheid ligt is hij nauwelijks te kloppen. Dus misschien dient hij zich iets meer terug te laten zakken. Ik ben wel fan. Al is hij op dit moment niet in grootse doen.

Ik zie Labyad liever op het middenveld. Op de plek van Wijnaldum. Hij mist wat explositiviteit voor op de flank. Daarnaast heeft hij wel een goede pass, speldiscipline en een goed inzicht. Hij kan die pass geven op Lens, Toivonen of Matavz. Dat zou mijn keuze zijn.
Dat hij in het begin niet goed presteerde kan ook komen omdat hij net nieuw was bij het elftal, verder ben ik gewoon totaal geen fan van de voetballer Lens. Heeft mij zelden weten te overtuigen, ook later in het seizoen niet.

Labyad en Wijnaldum omdraaien zou mijn voorkeur ook genieten, maar Wijnaldum is niet naar PSV gekomen om op rechts te spelen, dus dat gaat niet gebeuren.
Ik typ straat.
pi_102264895
Ik vind Lens ook vaker tegenvallen dan opvallen. Ik denk dat hij voor een subtopper wekelijks de show kan stelen, maar voor PSV vind ik hem echt te kort komen.

Overigens denk ik niet dat Labyad het veel beter zal doen op recht. Is voor mijn gevoel nog minder een echte buitenspeler. Zeker met Mertens op links die naar binnen komt, zou het niet verkeerd zijn om op rechts een ECHTE winger te hebben, zodat je kunt variëren. Hebben we niet nog ergens een stukje grond dat we kunnen verkopen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_102265233
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:55 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat hij in het begin niet goed presteerde kan ook komen omdat hij net nieuw was bij het elftal, verder ben ik gewoon totaal geen fan van de voetballer Lens. Heeft mij zelden weten te overtuigen, ook later in het seizoen niet.

Labyad en Wijnaldum omdraaien zou mijn voorkeur ook genieten, maar Wijnaldum is niet naar PSV gekomen om op rechts te spelen, dus dat gaat niet gebeuren.
Lens is denk ik ook niet naar PSV gekomen om op de bank te belanden. Wijnaldum wilde op 10, maar is daar nu al weg. Ik denk dat dat wel zou kunnen.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:17:04 #21
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_102267496
Misschien wilt AZ Marcellis wel ruilen voor Lens?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_102268142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik vind Lens ook vaker tegenvallen dan opvallen. Ik denk dat hij voor een subtopper wekelijks de show kan stelen, maar voor PSV vind ik hem echt te kort komen.

Overigens denk ik niet dat Labyad het veel beter zal doen op recht. Is voor mijn gevoel nog minder een echte buitenspeler. Zeker met Mertens op links die naar binnen komt, zou het niet verkeerd zijn om op rechts een ECHTE winger te hebben, zodat je kunt variëren. Hebben we niet nog ergens een stukje grond dat we kunnen verkopen?
Lens speelde bij AZ sowieso op een andere positie, in een andere rol. Op basis van zijn spel bij AZ was hij zeker wel goed genoeg voor PSV.

Eigenlijk is het aankopen patroon onder Rutten niet bepaald logisch te noemen. Allemaal goede spelers (althans de grotere aankopen), maar niet voor een specifieke positie die ook perfect past in een al bestaand systeem.

Ik moet trouwens zeggen dat ik ook niet per definitie voor een echt rechtsbuiten zou opteren. Tegenwoordig betekent dit namelijk gewoon wat geren op rechts die een voorzet moet afleveren, wanneer we kijken naar spelers die voor PSV haalbaar zijn.

De synergie is al twee jaar amper te vinden bij PSV. Wanneer we drie spelers hebben die allen een gang naar de goal hebben en een goal kunnen maken en allen aan te spelen zijn, zijn de huidige drie gewoon de beste opties.

Maar Rutten lijkt daar totaal niet aan te werken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102269602
quote:
Hutchinson wegens blijvende klachten opnieuw onder het mes

Atiba Hutchinson is donderdag opnieuw geopereerd aan zijn linkerknie, waarbij een deel van de meniscus verwijderd werd. Dat meldt PSV via de officiële kanalen. De Canadees werd in juni ook al geholpen aan het gewricht, maar dat deed de klachten niet afnemen. De operatie werd uitgevoerd in een ziekenhuis in het Duitse Keulen. De revalidatie zal volgens de medische staf van de Eindhovenaren deze keer waarschijnlijk langer in beslag nemen dan de voorgaande keer.
pi_102269960
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:38 schreef Kenju het volgende:

Eigenlijk is het aankopen patroon onder Rutten niet bepaald logisch te noemen. Allemaal goede spelers (althans de grotere aankopen), maar niet voor een specifieke positie die ook perfect past in een al bestaand systeem.

:9~
pi_102272211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:{
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')