abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102251079
Ik heb mijn xbox elite vorige week verkocht, kom ik er nu pas achter dat ik een mailtje heb ontvangen dat ik hem gratis mag inruilen voor een xbox 250GB slim en dat ik 1 jaar lang gratis xbox live erbij krijg.
Ik heb de gene die mijn xbox gekocht had er al over gemaild, en dat hij een gratis nieuwe xboxslim 250GB krijgt vind ik niet erg, maar zou ik geld vragen voor dat 1 jaar xbox live? Want ik ben degene die er recht op heeft want ik kreeg deze mail tentijde dat ik in bezit was van de xbox.
(ik krijg de xbox live abonomment op een apart kaartje)
pi_102251191
Nee je hebt hem verkocht, jammer joh.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_102251212
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef Jac0bus het volgende:
Nee je hebt hem verkocht, jammer joh.
Ik ben de tussenpersoon, hij kan het niet direct aanvragen, dat moet ik doen want de mail is alleen naar mijn account gestuurd.
pi_102251279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef CHURCHILLNL het volgende:

[..]

Ik ben de tussenpersoon, hij kan het niet direct aanvragen, dat moet ik doen want de mail is alleen naar mijn account gestuurd.
Als ik verhuis en de postcodeloterij valt op mijn oude huis waar nu andere mensen wonen, dan heb ik daar toch ook geen recht op?

Hem zullen ze hem wel niet geven omdat het zijn mailtje niet is, maar jou ook niet omdat het jouw Xbox niet meer is. Wat je wel kunt doen is een dealtje met hem sluiten dat jullie er allebei op vooruit gaan, dus ff doen alsof de Xbox nog van jou is, inruilen en dan overleggen wie wat krijgt :P
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 22 september 2011 @ 08:53:33 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_102251293
Nee TS, zo werkt het niet.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_102251330
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:52 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Als ik verhuis en de postcodeloterij valt op mijn oude huis waar nu andere mensen wonen, dan heb ik daar toch ook geen recht op?

Hem zullen ze hem wel niet geven omdat het zijn mailtje niet is, maar jou ook niet omdat het jouw Xbox niet meer is. Wat je wel kunt doen is een dealtje met hem sluiten dat jullie er allebei op vooruit gaan, dus ff doen alsof de Xbox nog van jou is, inruilen en dan overleggen wie wat krijgt :P
Nee maar als jij destijds ervoor betaalde dan wel toch? en ik beheerde toen de xbox, toen ik het mailtje ontving en ik betaalde xbox live voor die account.

Dus jou vergelijking klopt niet, want jij zou er nog wonen als de postcode loterij viel op jou huis.

En over dat laatste wat je zegt, dat was ook mijn enige vraag. Die xbox slim 250GB gun ik hem wel maar die xbox live jaar abonemment daar wil ik wel 50% korting opgeven.
pi_102251334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef CHURCHILLNL het volgende:
(ik krijg de xbox live abonomment op een apart kaartje)
:')
pi_102251675
TS het gratis jaar gebruik van Xbox live is onderdeel van het bezit van de console. Jij hebt de console verkocht en daarmee ook het recht op eventuele voordelen die daar uit voortvloeien.
pi_102251790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef alexamsterdam het volgende:
TS het gratis jaar gebruik van Xbox live is onderdeel van het bezit van de console. Jij hebt de console verkocht en daarmee ook het recht op eventuele voordelen die daar uit voortvloeien.
Ja maar ik kreeg de mail 1 maand geleden, en ik de console verkocht afgelopen zaterdag, snapje?
pi_102251879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:17 schreef CHURCHILLNL het volgende:

[..]

Ja maar ik kreeg de mail 1 maand geleden, en ik de console verkocht afgelopen zaterdag, snapje?
Dan heb je helemaal pech! Je had dus een maand de tijd om iets met die mail te doen. Nu je de console verkocht is bestaat er geen enkele grond waarop jij nog recht kan claimen op die gratis maand op Xbox live (of de waarde in geld daarvan).
pi_102253007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef CHURCHILLNL het volgende:

[..]

Nee maar als jij destijds ervoor betaalde dan wel toch? en ik beheerde toen de xbox, toen ik het mailtje ontving en ik betaalde xbox live voor die account.

Dus jouw vergelijking klopt niet, want jij zou er nog wonen als de postcode loterij viel op jouw huis.

En over dat laatste wat je zegt, dat was ook mijn enige vraag. Die xbox slim 250GB gun ik hem wel maar die xbox live jaar abonemment daar wil ik wel 50% korting opgeven.
Ik denk dat als jij voorstelt dat hij die nieuwe Xbox mag hebben en dat jij dan die Live neemt dat hij daar wel mee akkoord gaat hoor, anders issie gewoon gek.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:28:48 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102253317
Waarom heet dit topic zoals het heet?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_102253394
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom heet dit topic zoals het heet?
Dit dus.

Meerdere email adressen zijn handig. Zo kan je namelijk bepaalde zaken gescheiden houden.
pi_102253414
Verkoop dan je Xbox ook niet. :{w

De huidige eigenaar heeft recht op de Xbox Live. Dat krijg je er immers bij.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_102253458
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik denk dat als jij voorstelt dat hij die nieuwe Xbox mag hebben en dat jij dan die Live neemt dat hij daar wel mee akkoord gaat hoor, anders issie gewoon gek.
Ben je serieus? Waarom is iemand gek als hij na het kopen van die console ook die gratis periode xbox live wil houden?
pi_102254704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:34 schreef alexamsterdam het volgende:

[..]

Ben je serieus? Waarom is iemand gek als hij na het kopen van die console ook die gratis periode xbox live wil houden?
Omdat de advertentie een xbox elite is en zoveel heeft die ook betaald, niet voor een xbox slim 250 GB die is veel meer waard en xbox live 1 jaar is ook 50 euro waard dus kom nou niet aanzetten dat alles vanzelfspreken is want dat is het niet ik denk dat we beide geluk hebben als hij een nieuwe xbox krijgt en ik 1 jaar xbox live.
pi_102254870
Nederlanders en hun gierigheid :') Het doet gewoon pijn aan de ogen!
pi_102255124
Karma strikes again! :')

KWOOT DIT!
I laugh at people when they are stating the obvious...
pi_102255170
Overigens ook klachtwaardig:
TT past niet bij OP
I laugh at people when they are stating the obvious...
pi_102255209
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef Ebbao het volgende:
Nederlanders en hun gierigheid :') Het doet gewoon pijn aan de ogen!
Dit dus! Op dit soort momenten schaam ik me om Nederlander te zijn!
  donderdag 22 september 2011 @ 11:46:49 #21
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102255227
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Ik heb mijn xbox elite vorige week verkocht, kom ik er nu pas achter dat ik een mailtje heb ontvangen dat ik hem gratis mag inruilen voor een xbox 250GB slim en dat ik 1 jaar lang gratis xbox live erbij krijg.
Waarom dat dan?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_102255277
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:52 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Wel, je mag oude postcodes aanhouden van de postcodeloterij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 11:48:36 ]
  donderdag 22 september 2011 @ 11:48:26 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_102255281
Ik gebruik een paar email adressen voor spam enzo en anderen voor serieuze dingen.
gr.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_102258748
Van wie heb jij die e-mail eigenlijk gekregen, en waarom? :{
pi_102258780
Wat moet je met een xbox live account als je toch geen xbox meer hebt?
  donderdag 22 september 2011 @ 13:49:11 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_102258916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat moet je met een xbox live account als je toch geen xbox meer hebt?
Verkopen waarschijnlijk
pi_102259274
Ik had hem verkocht, en 2 dagen daarna ging ik op het e-mail adres kijken dat ik alleen voor mijn xbox account gebruik, en daar zag ik een mail tussen staan: Dat er een tijdje geleden een update was en dat daardoor sommige spellen het niet meer zouden doen op mijn xbox(niks van gemerkt overigens) en daarin stond dat ik daarom recht had op een XBOX Slim 250 GB en dat ik daarbij 1 jaar gratis live kreeg. Ik heb dit mailtje overigens ontvangen in Juli toen ik nog de eigenaar was van de console dus deze reparatie is alleen aan mij en niemand anders aangeboden en deze "actie" verloopt op 30 september.
pi_102259371
Ik zeg; alles is voor de huidige eigenaar. Hij zit nu met een Xbox die misschien niet alles netjes afspeelt. Ook heeft hij recht op het Live abonnement vind ik. Gierigaard. :{w
pi_102259697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik zeg; alles is voor de huidige eigenaar. Hij zit nu met een Xbox die misschien niet alles netjes afspeelt. Ook heeft hij recht op het Live abonnement vind ik. Gierigaard. :{w
Ik heb er geen problemen van gehad dus wat nou niet alles netjes afspeelt ik heb de xbox zelf ook 1 maand in bezit gehad toen ik dit mailtje kreeg.
En dat jullie het even weten ik heb de koper al gemailt voordat ik dit topic geopend had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')