Ik ben de tussenpersoon, hij kan het niet direct aanvragen, dat moet ik doen want de mail is alleen naar mijn account gestuurd.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:47 schreef Jac0bus het volgende:
Nee je hebt hem verkocht, jammer joh.
Als ik verhuis en de postcodeloterij valt op mijn oude huis waar nu andere mensen wonen, dan heb ik daar toch ook geen recht op?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ik ben de tussenpersoon, hij kan het niet direct aanvragen, dat moet ik doen want de mail is alleen naar mijn account gestuurd.
Nee maar als jij destijds ervoor betaalde dan wel toch? en ik beheerde toen de xbox, toen ik het mailtje ontving en ik betaalde xbox live voor die account.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:52 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als ik verhuis en de postcodeloterij valt op mijn oude huis waar nu andere mensen wonen, dan heb ik daar toch ook geen recht op?
Hem zullen ze hem wel niet geven omdat het zijn mailtje niet is, maar jou ook niet omdat het jouw Xbox niet meer is. Wat je wel kunt doen is een dealtje met hem sluiten dat jullie er allebei op vooruit gaan, dus ff doen alsof de Xbox nog van jou is, inruilen en dan overleggen wie wat krijgt
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef CHURCHILLNL het volgende:
(ik krijg de xbox live abonomment op een apart kaartje)
Ja maar ik kreeg de mail 1 maand geleden, en ik de console verkocht afgelopen zaterdag, snapje?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:12 schreef alexamsterdam het volgende:
TS het gratis jaar gebruik van Xbox live is onderdeel van het bezit van de console. Jij hebt de console verkocht en daarmee ook het recht op eventuele voordelen die daar uit voortvloeien.
Dan heb je helemaal pech! Je had dus een maand de tijd om iets met die mail te doen. Nu je de console verkocht is bestaat er geen enkele grond waarop jij nog recht kan claimen op die gratis maand op Xbox live (of de waarde in geld daarvan).quote:Op donderdag 22 september 2011 09:17 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg de mail 1 maand geleden, en ik de console verkocht afgelopen zaterdag, snapje?
Ik denk dat als jij voorstelt dat hij die nieuwe Xbox mag hebben en dat jij dan die Live neemt dat hij daar wel mee akkoord gaat hoor, anders issie gewoon gek.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:55 schreef CHURCHILLNL het volgende:
[..]
Nee maar als jij destijds ervoor betaalde dan wel toch? en ik beheerde toen de xbox, toen ik het mailtje ontving en ik betaalde xbox live voor die account.
Dus jouw vergelijking klopt niet, want jij zou er nog wonen als de postcode loterij viel op jouw huis.
En over dat laatste wat je zegt, dat was ook mijn enige vraag. Die xbox slim 250GB gun ik hem wel maar die xbox live jaar abonemment daar wil ik wel 50% korting opgeven.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom heet dit topic zoals het heet?
Ben je serieus? Waarom is iemand gek als hij na het kopen van die console ook die gratis periode xbox live wil houden?quote:Op donderdag 22 september 2011 10:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij voorstelt dat hij die nieuwe Xbox mag hebben en dat jij dan die Live neemt dat hij daar wel mee akkoord gaat hoor, anders issie gewoon gek.
Omdat de advertentie een xbox elite is en zoveel heeft die ook betaald, niet voor een xbox slim 250 GB die is veel meer waard en xbox live 1 jaar is ook 50 euro waard dus kom nou niet aanzetten dat alles vanzelfspreken is want dat is het niet ik denk dat we beide geluk hebben als hij een nieuwe xbox krijgt en ik 1 jaar xbox live.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:34 schreef alexamsterdam het volgende:
[..]
Ben je serieus? Waarom is iemand gek als hij na het kopen van die console ook die gratis periode xbox live wil houden?
Dit dus! Op dit soort momenten schaam ik me om Nederlander te zijn!quote:Op donderdag 22 september 2011 11:35 schreef Ebbao het volgende:
Nederlanders en hun gierigheidHet doet gewoon pijn aan de ogen!
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 08:41 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Ik heb mijn xbox elite vorige week verkocht, kom ik er nu pas achter dat ik een mailtje heb ontvangen dat ik hem gratis mag inruilen voor een xbox 250GB slim en dat ik 1 jaar lang gratis xbox live erbij krijg.
Wel, je mag oude postcodes aanhouden van de postcodeloterijquote:Op donderdag 22 september 2011 08:52 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als ik verhuis en de postcodeloterij valt op mijn oude huis waar nu andere mensen wonen, dan heb ik daar toch ook geen recht op?
Hem zullen ze hem wel niet geven omdat het zijn mailtje niet is, maar jou ook niet omdat het jouw Xbox niet meer is. Wat je wel kunt doen is een dealtje met hem sluiten dat jullie er allebei op vooruit gaan, dus ff doen alsof de Xbox nog van jou is, inruilen en dan overleggen wie wat krijgt
Verkopen waarschijnlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat moet je met een xbox live account als je toch geen xbox meer hebt?
Ik heb er geen problemen van gehad dus wat nou niet alles netjes afspeelt ik heb de xbox zelf ook 1 maand in bezit gehad toen ik dit mailtje kreeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik zeg; alles is voor de huidige eigenaar. Hij zit nu met een Xbox die misschien niet alles netjes afspeelt. Ook heeft hij recht op het Live abonnement vind ik. Gierigaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |