abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 13:49:11 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_102258916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:44 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat moet je met een xbox live account als je toch geen xbox meer hebt?
Verkopen waarschijnlijk
pi_102259274
Ik had hem verkocht, en 2 dagen daarna ging ik op het e-mail adres kijken dat ik alleen voor mijn xbox account gebruik, en daar zag ik een mail tussen staan: Dat er een tijdje geleden een update was en dat daardoor sommige spellen het niet meer zouden doen op mijn xbox(niks van gemerkt overigens) en daarin stond dat ik daarom recht had op een XBOX Slim 250 GB en dat ik daarbij 1 jaar gratis live kreeg. Ik heb dit mailtje overigens ontvangen in Juli toen ik nog de eigenaar was van de console dus deze reparatie is alleen aan mij en niemand anders aangeboden en deze "actie" verloopt op 30 september.
pi_102259371
Ik zeg; alles is voor de huidige eigenaar. Hij zit nu met een Xbox die misschien niet alles netjes afspeelt. Ook heeft hij recht op het Live abonnement vind ik. Gierigaard. :{w
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_102259697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik zeg; alles is voor de huidige eigenaar. Hij zit nu met een Xbox die misschien niet alles netjes afspeelt. Ook heeft hij recht op het Live abonnement vind ik. Gierigaard. :{w
Ik heb er geen problemen van gehad dus wat nou niet alles netjes afspeelt ik heb de xbox zelf ook 1 maand in bezit gehad toen ik dit mailtje kreeg.
En dat jullie het even weten ik heb de koper al gemailt voordat ik dit topic geopend had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')