leve de codeinequote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
you give me sad puppy eyes
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandigquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vette avond????
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je vrijetijdsbesteding moet gaan doenof sport & beweging ofzo als je zoiets leuk vind
Haha ik heb nieks uitgeladen toch.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ons dan al het werk laten doen
Ik ben ook hoogbegaafd man. Ik weet hoe het voelt... de enige downside is dat er totaal geen zelfdiscipline bij pastquote:Op donderdag 22 september 2011 03:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzo
wilde je hersenscellen uitmoorden en niet meer zo slim zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 03:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandig
Ook hoogbegaafd ?:P Op FOK! is iedereen hoogbegaafd toch, gewoon je IQ keer 2quote:Op donderdag 22 september 2011 03:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
de club van hoogbegaafden hier serieus....
Haha 142 netjes. Ik krijg binnenkort een officiële test nog. Maar mijn psycholoog heeft al wat markers enzo vastgesteld.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook hoogbegaafd ?:P Op FOK! is iedereen hoogbegaafd toch, gewoon je IQ keer 2
Ik heb 284
Oja?Ik snap er geen zak van eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
de club van hoogbegaafden hier serieus....
Ook nog wakker?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja?Ik snap er geen zak van eigenlijk.
internet IQ test? 142 maar niet naar havo 3 over kunnen?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moest een IQ-test doen om te kijken of ik wel naar havo 3 over mocht![]()
quote:
Nee, toen had ik 132, ik was nooit op school enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 03:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
internet IQ test? 142 maar niet naar havo 3 over kunnen?
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik word eindelijk slaperig. pijn gaat langzaam weg. Slaap lekker slimpies!
nee man kijk toch filmpje bro!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart, neger, ben je nu alweer aan het fappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |