* Drommeldaris luisterd de bovenstequote:Op donderdag 22 september 2011 02:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zeer zekerRadical face ken je wel van de nikon reclame
iron and wine trapeze swinger
En dan de onderstequote:Op donderdag 22 september 2011 02:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris luisterd de bovenste
* Drommeldaris vond de eerste wel heel erg traag, niet zo'n fraaie songquote:Op donderdag 22 september 2011 02:20 schreef Boterbartje het volgende:
* Boterbartje luistert de bovenste ook, fraaie song
Boterige knul vond het wel een fraaie song, traag is wel ok grquote:Op donderdag 22 september 2011 02:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris vond de eerste wel heel erg traag, niet zo'n fraaie song
Vooral als je moet slaapjedoenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boterige knul vond het wel een fraaie song, traag is wel ok gr
ok...quote:Op donderdag 22 september 2011 02:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook niks tegen trage muziek, als je net die 3 nummers kijkt die ik net linkte is dit turbo. Gewoon niet helemaal mijn ding, de 2e overigens ook niet
Welterustenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Doei drommeltje
lekker slapie doen![]()
Ik ken alleen dat nummerquote:Op donderdag 22 september 2011 02:25 schreef Boterbartje het volgende:
Air luisteren![]()
Ik heb moonsafari cd1 en 2
paolo nutini!quote:
Ja en meerdere liedjes daarvan hequote:Op donderdag 22 september 2011 02:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
I said hey, I put some new shoes on
die?
Good reminderquote:Op donderdag 22 september 2011 02:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja en meerdere liedjes daarvan he
Is wel een goeie he!
ow ow ow sorryquote:Op donderdag 22 september 2011 02:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart, kap met fappen en reply eens!
Al gelistenedquote:Op donderdag 22 september 2011 02:38 schreef Boterbartje het volgende:
Eh ik kijk en film dus daarom!
Last request is ook een goei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |