oei sterkte ermee en slaap lekker xxquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
hmm sounds good nomnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 03:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
[..]
Ik moet weight gainen. Nu is het zo dat ik een frituurpan heb. Wanneer eten we met zn 2en 2,5 kilo patat en 20 frikandellen op?
Die fiets van mij gaat eerder kapot dan dat last van mijn heupen of knieen krijgquote:Op donderdag 22 september 2011 03:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn heupen en knie. Heb ietsje te fanatiek op de fiets gezeten vandaagjes
Ik weet niet waar je woont toch enzo, ik weet nietman en alles!quote:
Schil ze dan, deed mijn moeder ook voor me toen ik een beugel hadquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kan geen appels eten want met ongelukje tanden kwijtgeraakt, zit nu van dat neppe spul in waar ik geen harde dingen mee mag bijten.. die echt goede implantaten waar ik staal mee door mag bijten komen volgendjaar.. tot die tijd geen appels.
Heb toch liever druiven
ja maar zoveel moeite, vind ze niet eens te vreten.. ik eet best veel appeltaart, zit ook appel inquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schil ze dan, deed mijn moeder ook voor me toen ik een beugel had
Beste stad van Nederland met minimaal 2 mensen gerepresent op het moment in deze NBquote:Op donderdag 22 september 2011 03:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont toch enzo, ik weet nietman en alles!
tja dunno ?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beste stad van Nederland met minimaal 2 mensen gerepresent op het moment in deze NB
Huh, mijn training is al afgelopen, ik kan helemaal geen trauma helikopters meer veroorzaakt hebben!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
als ik sliep was ik wel wakker geworden de trauma heli komt nu precies over. Vraag me af wie er in levensnood is
* Drommeldaris heeft geen suiker noch kaneelquote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
magnetron appel. Schil hem en hol uit. Boter suiker kaneel er in. In een bakje doen deksel los er op. 2Minuten erin. En geniet...
Ik stop mezelf niet in een appel?!quote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
magnetron appel. Schil hem en hol uit. Boter suiker kaneel er in. In een bakje doen deksel los er op. 2Minuten erin. En geniet...
Beter ga je hier ook studerenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:12 schreef Boterbartje het volgende:
ik kom wel eens in grunn, veel maatjes vanmij studeren daar ook en alles!
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
oké ik ga nu naar beneden lopen. Als ik binnen tien minuten niet gepost heb bel dan 112 dan lig ik met me muil tegen de voordeur
Ja volgend jaar ofzo denk ik, dit jaar geen studie en chillen en alles. Volgend jaar studeren weet alleen niet wat en niet waarquote:Op donderdag 22 september 2011 03:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter ga je hier ook studeren
Ik heb wel eens op strand, voortuin, badkamer, vloer, bank, tafel, kookeiland, douche geslapenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapen
Wat heb je gedaan, havo/vwo? Wat vond je leuke vakken?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja volgend jaar ofzo denk ik, dit jaar geen studie en chillen en alles. Volgend jaar studeren weet alleen niet wat en niet waar
Ik heb een keer op een trap geslapen met van die stalen randenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op strand, voortuin, badkamer, vloer, bank, tafel, kookeiland, douche geslapen
ahw meanie ik bedoeld dat ik dan van de trap af viel. Best lastig met een krakende knie de trap op. Af is niet zo'n probleemquote:Op donderdag 22 september 2011 03:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet nodig joh, ik heb ook wel eens tegen mijn voordeur aangeslapen
Ik heb niet eens pijnstillers, neem ze overigens ook nooit. Gewoon een beetje bikkelen als iets pijn doet hoewel ik eigenlijk nooit ergens last van hebquote:Op donderdag 22 september 2011 03:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ahw meanie ik bedoeld dat ik dan van de trap af viel. Best lastig met een krakende knie de trap op. Af is niet zo'n probleem
Vwo met duits, spaans bio, economie en aardrijkskunde. als enige 2 extra vakken bij onze school.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, havo/vwo? Wat vond je leuke vakken?
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond manquote:Op donderdag 22 september 2011 03:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een keer op een trap geslapen met van die stalen randenHeb een halve week mank gelopen.
FUUU WHISKEY FUUUU
Overigens ook de 4e dag opeenvolgend tot 7 uur, dat vond mijn body niet zo fijn en toen werd ik wakker op de trap.
Niet klachtwaardig want ik heb mijn huis gehaald natuurlijk
you give me sad puppy eyesquote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja ik heb dan ook meerdere belemmeringen waaronder dus pijn aan m'n gewrichten hè. Ik heb maanden geen pijnstiller aangeraakt. Maar heb teveel gedaan voor met en na de verhuizing. Gigantische backlash. echt had laatst zo erg pijn terwijl ik in m.e stoel wat dat ik moest huilen. En ik huilen niet snel. Ben wel wat gewend.
Ziet er naar uit dat je vrijetijdsbesteding moet gaan doenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vwo met duits, spaans bio, economie en aardrijkskunde. als enige 2 extra vakken bij onze school.
Ik vond alles geen flikker aan, alleen pauze
Ik was meer het rel kind, lekker elk uur koffie drinken, geen boeken mee, gameboy en ipod in de les en 2x geschorst laatste jaar
vette avond?quote:Op donderdag 22 september 2011 03:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond man
Had ons dan al het werk laten doenquote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ja ik heb dan ook meerdere belemmeringen waaronder dus pijn aan m'n gewrichten hè. Ik heb maanden geen pijnstiller aangeraakt. Maar heb teveel gedaan voor met en na de verhuizing. Gigantische backlash. echt had laatst zo erg pijn terwijl ik in m.e stoel wat dat ik moest huilen. En ik huilen niet snel. Ben wel wat gewend.
Ik heb een keer bloed gekotst, come at me broquote:Op donderdag 22 september 2011 03:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
1x huis niet gehaald, wakker geworden in ziekenhuis met alcoholvergiftiging, dat was ehct een vette avond man
leve de codeinequote:Op donderdag 22 september 2011 03:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
you give me sad puppy eyes
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandigquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
vette avond????
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat je vrijetijdsbesteding moet gaan doenof sport & beweging ofzo als je zoiets leuk vind
Haha ik heb nieks uitgeladen toch.quote:Op donderdag 22 september 2011 03:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Had ons dan al het werk laten doen
Ik ben ook hoogbegaafd man. Ik weet hoe het voelt... de enige downside is dat er totaal geen zelfdiscipline bij pastquote:Op donderdag 22 september 2011 03:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoogbegaafd ditdat, ik moet denken niet doen enzo
wilde je hersenscellen uitmoorden en niet meer zo slim zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 03:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man, de grens van 10 liter bier gepasseerd en ik leef nog, teven tequila en die troep erbij.. oh zo onverstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |