Slaap lekker knapperd die houd van investeren en vrij zijn! hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga slapen want dat vind ik fijn om te doen. Trusten.
Waarom zo duur op eBay? Zeldzaam stuk?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links bovenaan. Vandaag ontvangen. 16 euro voor betaald. Op Ebay te koop voor 40-70 dollar per stuk
Maar 1 keer gedrukt.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom zo duur op eBay? Zeldzaam stuk?
Leuk, hij tourt nog steeds? Dacht dat hij alleen zong maar hij neemt blijkbaar ook een gitaarpartij voor zijn rekeningquote:Op donderdag 22 september 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
HIER GA IK ZO HEEEN OH MIJN GOD
http://www.cultuurpodiumb(...)/Itemid,66/catids,17|14|15/
[Pokedexmode] Een slang die ratelt, ook wel een ratelslang wordt gevonden in het wild. Het is een grassoort en moet gevangen worden met een great ball [/pokedexmode]quote:
dittequote:Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is deze, gisteren was het zo druk.
Kleine opleving in deze donkere dagen.
Vooral kleine shows en 80s revival heel soms. Hij wil niet bekend worden als vergane glorie. Veel interviews gezien. Toffe kerel met veel zelfkennis en zelfspot en weet ook precies hoe en wat hij fout gedaan heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 01:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk, hij tourt nog steeds? Dacht dat hij alleen zong maar hij neemt blijkbaar ook een gitaarpartij voor zijn rekening
Nu ben ik er officieel weer, nog erg druk zo te zienquote:Op donderdag 22 september 2011 01:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Het is dood hier.
Grassoort? Great ball?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[Pokedexmode] Een slang die ratelt, ook wel een ratelslang wordt gevonden in het wild. Het is een grassoort en moet gevangen worden met een great ball [/pokedexmode]
Niet goed?quote:Op donderdag 22 september 2011 01:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grassoort? Great ball?
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kutterflutter verkeerde smiley.
Denken dat je mij kan evenaren met je rapsquote:Op donderdag 22 september 2011 02:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb geen winterpeen
Ik ben zo alleen
Ik heb geen babyspeen
Ik ben zo alleen
Ik ben die ekte rapper
Zie me gaan naar de kapper
Holland in da hood
Ik schop je met mn voet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga slapen lieve drommel die mij heeft geholpen met verhuizenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
oh hoi
Okequote:Op donderdag 22 september 2011 02:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Wacht even ik zing die slaaprap
Mijn thee is op en ik loop niet naar benedenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Iedereen gaat slapen
Vieze kankerapen
Bart zeurt over zijn thee
Jij gaat niet meet met mij mee
Excuses voor mijn taalgebruik
Het is dat ik belasting ontduik
Ik flow als een harp
Dit is echt geen garp
iel ik schrok een beetje ineensquote:
Ik wil geen engelquote:Op donderdag 22 september 2011 02:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn thee is op en ik loop niet naar beneden
Maar voor jouw taalgebruik is dat nog geen reden
Ik gun jullie allemaal een fijne nachtrust
En dat een engeltje op jullie hoofdjes kust
Slaaplekker!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 02:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
iel ik schrok een beetje ineens
wel sloompjes
Ik bedoelde sloompjes positiefquote:Op donderdag 22 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu niet meer zeuren over slome nummers
Iel.quote:Op donderdag 22 september 2011 02:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wil geen engel
Ik wil jou
Die echte bengel
Ik houd van jou
Welterusten!
Aanraders?quote:Op donderdag 22 september 2011 02:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik bedoelde sloompjes positief
Ik slaap altijd wel lekker van iron&wine en radical face en zuks
Drommel valt op vrouwenquote:Op donderdag 22 september 2011 02:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Iel.
Drommel valt op mannen
zouden ze hem daar niet voor moeten bannen?
We accepteren zijn keuze
ook al is het een tumultueuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |