Wat een bullshit. Als messi een goede verdediger tegenover zich heeft, dan kan ie gewoon veel minder. Zeker niet als ze niet combineren omdat Valencia dat met aanvallend spel doorbreekt, waardoor de verdedigers niet naar het middenveld kunnen doorschuiven.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Messi speelt? Hoe hij passt? Hij hij mist? Hoevaak hij balverlies lijdt?
Daar heeft een 'prima' spelend Valencia niets mee te maken.
Maar het is nogsteeds hetzelfde liedje, als Messi niet in vorm is of een slechte dag heeft, dan wint Barcelona niet.
Z'n vrouw belde dat ie naar huis moet komen anders geen seksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
Blessuretijd van 4 minuten, in die 4 minuten nog een rode kaart en dus een redelijk oponthoud, en hij fluit na 3,5 minuut af.
Ach ik vond het arbitrage trio niet sterk vandaag, voor beide kanten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
Blessuretijd van 4 minuten, in die 4 minuten nog een rode kaart en dus een redelijk oponthoud, en hij fluit na 3,5 minuut af.
Het wattes?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach vond het abtrige trio niet sterk vandaag.
Hm een van m'n lievelingsspelers (+ Courtois) tegen m'n lievelingsploeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef Masterboy het volgende:
Zaterdag wacht Atletico Madrid met Falcao die in bloedvorm is.Pique is dan waarschijnlijk er ook weer bij.
Nu je het zegt, ben ook wegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Z'n vrouw belde dat ie naar huis moet komen anders geen seks
jaweetniet, in het donker typen is niet mijn sterkste puntquote:
Neutraal of niet neutraal, Messi is een genot om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef Strani het volgende:
Ik keek op Amerikaanse GolTV en jezus, die commentator kreeg ook werkelijk een orgasme bij elke keer dat Messi de bal raakte. Die commentatoren vergeten echt totaal dat sommige mensen misschien wel voor het andere team zijn.
Dat begrijp ik, maar dit was gewoon niet neutraal meer. Aan het einde had hij het zelfs over 'twee onfortuinlijke goals' van Valencia.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Neutraal of niet neutraal, Messi is een genot om naar te kijken.
Dat Sport1 Barcelona fan is, is allang duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dit was gewoon niet neutraal meer. Aan het einde had hij het zelfs over 'twee onfortuinlijke goals' van Valencia.
Weet ik, maar dit was GolTV Amerika. Het is gewoon een wereldwijd probleem.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Sport1 Barcelona fan is, is allang duidelijk hoor
het is gewoon een ziekte.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was GolTV Amerika. Het is gewoon een wereldwijd probleem.
Azijnpisserquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is gewoon een ziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |