Wat een bullshit. Als messi een goede verdediger tegenover zich heeft, dan kan ie gewoon veel minder. Zeker niet als ze niet combineren omdat Valencia dat met aanvallend spel doorbreekt, waardoor de verdedigers niet naar het middenveld kunnen doorschuiven.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Messi speelt? Hoe hij passt? Hij hij mist? Hoevaak hij balverlies lijdt?
Daar heeft een 'prima' spelend Valencia niets mee te maken.
Maar het is nogsteeds hetzelfde liedje, als Messi niet in vorm is of een slechte dag heeft, dan wint Barcelona niet.
Z'n vrouw belde dat ie naar huis moet komen anders geen seksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
Blessuretijd van 4 minuten, in die 4 minuten nog een rode kaart en dus een redelijk oponthoud, en hij fluit na 3,5 minuut af.
Ach ik vond het arbitrage trio niet sterk vandaag, voor beide kanten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
Blessuretijd van 4 minuten, in die 4 minuten nog een rode kaart en dus een redelijk oponthoud, en hij fluit na 3,5 minuut af.
Het wattes?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach vond het abtrige trio niet sterk vandaag.
Hm een van m'n lievelingsspelers (+ Courtois) tegen m'n lievelingsploeg.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef Masterboy het volgende:
Zaterdag wacht Atletico Madrid met Falcao die in bloedvorm is.Pique is dan waarschijnlijk er ook weer bij.
Nu je het zegt, ben ook wegquote:Op woensdag 21 september 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Z'n vrouw belde dat ie naar huis moet komen anders geen seks
jaweetniet, in het donker typen is niet mijn sterkste puntquote:
Neutraal of niet neutraal, Messi is een genot om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:56 schreef Strani het volgende:
Ik keek op Amerikaanse GolTV en jezus, die commentator kreeg ook werkelijk een orgasme bij elke keer dat Messi de bal raakte. Die commentatoren vergeten echt totaal dat sommige mensen misschien wel voor het andere team zijn.
Dat begrijp ik, maar dit was gewoon niet neutraal meer. Aan het einde had hij het zelfs over 'twee onfortuinlijke goals' van Valencia.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:57 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Neutraal of niet neutraal, Messi is een genot om naar te kijken.
Dat Sport1 Barcelona fan is, is allang duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dit was gewoon niet neutraal meer. Aan het einde had hij het zelfs over 'twee onfortuinlijke goals' van Valencia.
Weet ik, maar dit was GolTV Amerika. Het is gewoon een wereldwijd probleem.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Sport1 Barcelona fan is, is allang duidelijk hoor
het is gewoon een ziekte.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit was GolTV Amerika. Het is gewoon een wereldwijd probleem.
Azijnpisserquote:Op donderdag 22 september 2011 00:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
het is gewoon een ziekte.
We weten nou wel dat ie goed is hoor, maar als je met samengeknepen billen zit te kijken of je team de 2-2 vasthoudt (Valencia dus) en je hoort zo'n commentator alleen maar 'Oh Messi, oh mijn god Messi wat geweldig, oh wat mooi Messi, oh Barcelona, zo fantastisch' roepen..dan wordt dat vermoeiend.quote:
Nou, het is nog vroeg maar vlak Valencia niet uit. Die hebben nou al twee grote wedstrijden overleefd.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig na al dat gezeur de laatste tijd dat het verschil tussen de twee topclubs en de rest te groot is dat Barca en Real beiden al in een vroeg stadium in meerdere wedstrijden punten verspelen
Toch wel zonde dat Real vandaag niet heeft gewonnen. Hadden ze mooi in kunnen lopen op Barcelona. Maar goed Real word toch wel kampioen daar twijfel ik niet aan, maar ze moeten het zichzelf niet te moeilijk maken natuurlijk
Stuur ze een brief.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten nou wel dat ie goed is hoor, maar als je met samengeknepen billen zit te kijken of je team de 2-2 vasthoudt (Valencia dus) en je hoort zo'n commentator alleen maar 'Oh Messi, oh mijn god Messi wat geweldig, oh wat mooi Messi, oh Barcelona, zo fantastisch' roepen..dan wordt dat vermoeiend.
Ik zou dat niet met alle zekerheid durven zeggen, het voetbal wat ze deze avond lieten zien was van Eredivisie niveau.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:11 schreef inZanity het volgende:
Maar goed Real word toch wel kampioen daar twijfel ik niet aan, maar ze moeten het zichzelf niet te moeilijk maken natuurlijk
Natuurlijk, mij is het trouwens niet opgevallen. Ik had niet echt het idee dat John zo geilde op Barca/Messi.quote:
Oh maar ik keek ook op een andere zender, vandaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Natuurlijk, mij is het trouwens niet opgevallen. Ik had niet echt het idee dat John zo geilde op Barca/Messi.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, van de week ff terugkijken. Maar ik blijf erbij dat ze 'gewoon' kampioen worden dit seizoen, al weet je het nooit zeker natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik zou dat niet met alle zekerheid durven zeggen, het voetbal wat ze deze avond lieten zien was van Eredivisie niveau.
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar ik keek ook op een andere zender, vandaar.
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:27 schreef tralalala het volgende:
Sierdje was weer in topvorm gisteren.
Zo snel als een tractor.
Sierd De Vosquote:Op donderdag 22 september 2011 11:27 schreef tralalala het volgende:
Zo snel als een tractor.
En die bril van de trainer van Racing was volgens Sierd van Foppe de Haan Fashion.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:27 schreef tralalala het volgende:
Zo snel als een tractor.
Zijn van die commentatoren die denken dat je continu moet praten, die weten niet dat je ook gewoon af en toe je muil mag houdenquote:Op donderdag 22 september 2011 12:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die bril van de trainer van Racing was volgens Sierd van Foppe de Haan Fashion.
Het is toch ook Sierd die van het Goal Goal Goal is ?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd mag van mij 90 min. lang onzin uitkramen, heerlijk.
Doet hij alleen bij Barca volgens mijquote:Op donderdag 22 september 2011 12:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is toch ook Sierd die van het Goal Goal Goal is ?Het juichen op zijn Spaans zeg maar
Jep.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is toch ook Sierd die van het Goal Goal Goal is ?Het juichen op zijn Spaans zeg maar
Mag ook wel een keer als je kijkt naar de selectie.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien, van de week ff terugkijken. Maar ik blijf erbij dat ze 'gewoon' kampioen worden dit seizoen, al weet je het nooit zeker natuurlijk
Beste commentator wat Nederland heeft momenteelquote:Op donderdag 22 september 2011 12:26 schreef Paul-89 het volgende:
Sierd mag van mij 90 min. lang onzin uitkramen, heerlijk.
Eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beste commentator wat Nederland heeft momenteel![]()
Sierd = Baas. Van hem kan ik al die onzin verhalen wel hebben.Van een ouwehoer zoals Grueter niet
Dat geeft jou een plezierig gevoel ?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef vincerusso het volgende:
Appelvlaai kan het nu helemaal vergeten bij Barca
Zal nooit vergeten dat die zielepoot Ajax meerdere malen belachelijk maakte.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat geeft jou een plezierig gevoel ?
Een sneer richting Amsterdam na een behaald kampioenschap bedoel je ?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten dat die zielepoot Ajax meerdere malen belachelijk maakte.
Afellay: ''Helemaal NIETS!''quote:Op donderdag 22 september 2011 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten dat die zielepoot Ajax meerdere malen belachelijk maakte.
onder andere . Ik hoop dat ie nooit meer zal kunnen voetballenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een sneer richting Amsterdam na een behaald kampioenschap bedoel je ?
Zo zo..quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
onder andere . Ik hoop dat ie nooit meer zal kunnen voetballen
Stoere boy, stoere boy...quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Internethooligan.. Afellay is zonder twijfel een beter persoon dan jij, hoewel die lat niet zo hoog zal liggen. Je wenst geen enkele atleet dat hij of zij nooit meer de sport kan beoefenen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Betis dus alleen koploper, knap, komen net uit 2e Divisie, volgende wedstrijden uit tegen Getafe en thuis Levante moet ook wel te doen zijnquote:
Als het zo blijft wel jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef DJWeisz het volgende:
[..]
Betis dus alleen koploper, knap, komen net uit 2e Divisie, volgende wedstrijden uit tegen Getafe en thuis Levante moet ook wel te doen zijn
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Internethooligan.. Afellay is zonder twijfel een beter persoon dan jij, hoewel die lat niet zo hoog zal liggen. Je wenst geen enkele atleet dat hij of zij nooit meer de sport kan beoefenen.
3 goals in 16 sec kan nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:02 schreef inZanity het volgende:
Rayo Vallecano 0-3 voor binnen 16 seconden..
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ajax gaat daar dus ook winnen.
zou leuk zijn iddquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:06 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ajax gaat daar dus ook winnen.
Daar hou ik je aan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:08 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zijn net 5 minuten onderweg, deze wint Real nog wel 'gewoon' ruim hoor.
Ja dat denk ik ook wel ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:08 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zijn net 5 minuten onderweg, deze wint Real nog wel 'gewoon' ruim hoor.
inZanity vast.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:36 schreef Leanishibe het volgende:
Er was toch iemand hier die zei dat Real met 100% zekerheid kampioen ging worden?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:36 schreef Leanishibe het volgende:
Er was toch iemand hier die zei dat Real met 100% zekerheid kampioen ging worden?
Tsja, Barca B won 3 maanden geleden nog van deze promovendus.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
6-2 gewonnen, met 10 man. Ruime overwinning dus..
Ze zijn inmiddels wel gewend met 10 man te spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
6-2 gewonnen, met 10 man. Ruime overwinning dus..
Klinkt niet helemaal goed, Sport1.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Klinkt het commentaar bij jullie ook zo schel ?
Zolang ie zn mond houdt mag ie blijven zittenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:05 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat Aad erbij zit.
In principe is dit een helft van 3 x 20 min - 15 min. omdat dat teveel is + extra tijd, dan kom je ongeveer op 30 min. En zulks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang ie zn mond houdt mag ie blijven zittenEn tot nu toe doet ie dat goed
Haagse Aad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Leanishibe het volgende:
wie is die andere flapdrop? Die andere commentator naast Sierd?
Hij praat geen poep hoor (maar wel veel te veelquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:49 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Laat hem alsjeblieft opstappen.
Zo ongeveer wel. Falcao heeft ook bijna geen bal gehad,quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:52 schreef DeMessias het volgende:
Oef, nog op tijd thuis voor de tweede helft van de Barcashow. Falcao is naar het schijnt onzichtbaar en Courtois zou er niet veel aan kunnen verhinderen hebben omdat Barca untouchable is.
Klopt deze resumé?
Waar kan ik Sierd horen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Sierd weer met een hoop onzin gelul
Zit je via een stream te kijken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij mij doet het Nl commentaar op Sport1 het niet
Nee UPCquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit je via een stream te kijken?
Bij Ziggo is wel alles normaalquote:
Het Spaans is voor mij verder geen probleemquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ziggo is wel alles normaal
Xavi/Iniestaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef onlogisch het volgende:
Ze spelen weer goed, toch mis ik Iniesta.
Atletico is geen Valencia héquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat wil Pep bereiken met 3-4-3? Nog meer controle @ middenveld? Ik blijf het gevaarlijk vinden, tegen Valencia werd pijnlijk duidelijk dat zelfs Barca moeite heeft om te verdedigen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat wil Pep bereiken met 3-4-3? Nog meer controle @ middenveld? Ik blijf het gevaarlijk vinden, tegen Valencia werd pijnlijk duidelijk dat zelfs Barca moeite heeft om te verdedigen.
Vooral over afkoopsommenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
Toch heeft Aad er wel verstand van.
De combi Aad/Sierd is alles behalve een gelukkige. Ik snap dat dubbele commentaar nooit. Sowieso vind ik Aad maar een saaie lul met ongelukkige opmerkingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
Toch heeft Aad er wel verstand van.
Alleen Engelsen kunnen ditquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De combi Aad/Sierd is alles behalve een gelukkige. Ik snap dat dubbele commentaar nooit. Sowieso vind ik Aad maar een saaie lul met ongelukkige opmerkingen.
Bij Sierd past het idd niet, maar Pascal Kamperman met Van Hintum bijv. vind ik wel prettig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De combi Aad/Sierd is alles behalve een gelukkige. Ik snap dat dubbele commentaar nooit. Sowieso vind ik Aad maar een saaie lul met ongelukkige opmerkingen.
8e in de competitie. 12e in totaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:51 schreef Masterboy het volgende:
8 goals dit seizoen alweer, Ronaldo volgt met 7 goals.
Wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
Valencia zakt alweer, Barca en Real gaan weer op grote afstand 1 en 2 worden.
Niks maar ik hoorde hier afgelopen week wat mensen die dachten dat Valencia dat niveau wat ze de afgelopen wedstrijden haalde wel kon vasthouden.quote:
Betis kampioen natuurlijk.quote:
Dan nog, selecties van Barca en Real zijn erg groot (en veel beter) en wat er op de bank zit is ook erg goed materiaal.quote:Op zondag 25 september 2011 00:16 schreef chufi het volgende:
Ach mensen allemaal, we hebben 5 wedstrijden gespeeld en de topclubs mpoeten daarnaast ook nog een in de Europeesche vompetities aan de slag... Er kan nog zoveel gebeuren
Leuk dat Betis nu al met een wedstrijd minder nog steeds leider isMaandag weten we meer wanneer ze tegen Getafe spelen
Ach, eind van de rit staat de nummer 2 (Real Madrid) weer 15 punten voor op de nummer 3. Alleen grootmachten houden dit een seizoen lang vol.quote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks maar ik hoorde hier afgelopen week wat mensen die dachten dat Valencia dat niveau wat ze de afgelopen wedstrijden haalde wel kon vasthouden.
15 maar? straks wordt het nog echt spannend in Spanjequote:Op zondag 25 september 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, eind van de rit staat de nummer 2 (Real Madrid) weer 15 punten voor op de nummer 3. Alleen grootmachten houden dit een seizoen lang vol.
Is het al een paar jaar niet meerquote:Op zondag 25 september 2011 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
15 maar? straks wordt het nog echt spannend in Spanje
Er is ook niet gezegd dat dat niet kan. Valencia heeft vandaag een penalty gemist en in de blessuretijd heeft de keeper van Sevilla nog een grote redding verricht, van wat ik begreep. Gaan die er alletwee in dan is iedereen nog steeds lyrisch over Valencia.quote:Op zondag 25 september 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niks maar ik hoorde hier afgelopen week wat mensen die dachten dat Valencia dat niveau wat ze de afgelopen wedstrijden haalde wel kon vasthouden.
Die Valencia verrichte Woensdag in blessuretijd ook nog een grote redding.quote:Op zondag 25 september 2011 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is ook niet gezegd dat dat niet kan. Valencia heeft vandaag een penalty gemist en in de blessuretijd heeft de keeper van Sevilla nog een grote redding verricht, van wat ik begreep. Gaan die er alletwee in dan is iedereen nog steeds lyrisch over Valencia.
Het is ook triviaal allemaal. Maar een team als Valencia kán een goede vorm wel vasthouden. Het is meer de vraag of de speler Soldado dat ook kan.quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Valencia verrichte Woensdag in blessuretijd ook nog een grote redding.
Ik betwijfel het, ik zie het meer als bijv. Napoli in Italië.quote:Op zondag 25 september 2011 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook triviaal allemaal. Maar een team als Valencia kán een goede vorm wel vasthouden. Het is meer de vraag of de speler Soldado dat ook kan.
Moah, ik snap je vergelijking maar Valencia heeft in elk geval iets recenter nog een kampioenschap gewonnen (2004). Wel allemaal andere spelers nu natuurlijk maar het is kwa instituut toch wel iets machtiger dan bijvoorbeeld Napoli nu.quote:Op zondag 25 september 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, ik zie het meer als bijv. Napoli in Italië.
Je houdt dat bij? Iig zijn 2de dit seizoen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef DeMessias het volgende:
Als 'ie in schietpositie komt, dan scoort hij.
12e hattrick voor Barça.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ren-in-hattricks.htmquote:Op maandag 26 september 2011 00:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Je houdt dat bij? Iig zijn 2de dit seizoen.
Had net nog even op wikipedia gekeken kwam ik die twee van vorig seizoen, drie van het seizoen daarvoor en ik wist van zijn hattrick tegen Madrid en dacht niet dat de 4 doelpunten tegen Arsenal als hattrick zou meetellen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ren-in-hattricks.htm
Idd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Prachtige verhalen over de vrouwen van de Harem van de Sheik
Elke goal gaf de Sjeik meer hahaquote:
Als Messi niet in vorm is, een slechte dag heeft, of gewoon niet goed speelt, is heel Barcelona zeer matig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Roffamannetje het volgende:
Ik vind Barca niet zo goed spelen, zie Gijon nog best gelijk maken
Onzin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Messi niet in vorm is, een slechte dag heeft, of gewoon niet goed speelt, is heel Barcelona zeer matig.
Dat zagen we ook tegen Valencia. Messi speelt slecht, direct puntverlies.quote:
Barca is wel beter maar gewoon niet scherp, dat kan in de slotfase nog lastig worden met maar 0-1 op het scorebord. Zonder Messi hebben ze nog steeds heel veel kwaliteit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Messi niet in vorm is, een slechte dag heeft, of gewoon niet goed speelt, is heel Barcelona zeer matig.
Tegen Valencia vond ik hem niet slecht ook niet goed. Wel 2 keer beslissend.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zagen we ook tegen Valencia. Messi speelt slecht, direct puntverlies.
Vorig jaar hadden ze ook gewoon flut potjes ertussen zitten. Ik vind het al heel wat dat ze zonder 3/4 vaste krachten alsnog ploegen wegspelen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een verschil met vorig seizoen zeg dat Barca....
Ze spelen erg matig ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef chufi het volgende:
Nou ik vind Barca niet echt bijzonder
Schwalbe Messi
Speelde erg stroef.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe kan een Barcelona nou maar met een magere 0-1 winnen van Gijon? Het is de nummer 20! Wat is voetbal toch vaag.
Jep, niet zo erg, afgelopen tijd was er een beetje overkill.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
De eerstvolgende Clasico is trouwens pas in December?
Welneeeeeeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, niet zo erg, afgelopen tijd was er een beetje overkill.
Ja het doelpunt van het weekend, volgens mij. Alhoewel er in de Bundesliga een soortgelijke viel schijntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even het hoogtepunt van het afgelopen weekend:
Over 30 min begint hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef onlogisch het volgende:
Nice, ben benieuwd naar Real - Betis
Sierd is een beetje slecht bij stem zij ie voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:10 schreef Morendo het volgende:
Ah, de coach heeft er een voetbalploeg van gemaakt. Wat waren ze eerst dan? Honkballers?
Klinkt inderdaad alsof 'ie gisteren met 3 negers op stap is geweest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Sierd is een beetje slecht bij stem zij ie voor de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |