SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierOp 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
Als Edarrawen niet liep te cockblocken had je gewoon normaal antwoord gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat doet dat er toe sinds wij toch allemaal spleetogen zijn?
zolang jij geen foto durft te posten ben je gewoon een lelijke kutkneus met een grote bek die teveel pua onzin heeft gelezen...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me vies tegen hoe moeilijk het is met alleen tekst. Toch wel een leuke uitdaging.
Wat jij wilt schat!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zolang jij geen foto durft te posten ben je gewoon een lelijke kutkneus met een grote bek die teveel pua onzin heeft gelezen...
Mission accomplished!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog geen reden om de FOK! knokploeg erop af te sturen dus?
Niet nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nog wat gehosseld afgelopen weekend?
Zie hier een vrijwilliger.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Nog noembare stappen ondernomen in je aanrakingsprobleem?
Geen tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Nog noembare stappen ondernomen in je aanrakingsprobleem?
Dan maak je maar tijd jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geen tijd
Dat project is nu af, wel bijna 30 minuten voor de deadline!
Voor de rest heb ik weinig ondernomen vandaag, helaas.
Ik begin jou steeds leuker te vindenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd jongedame
Maar ik ben nu moe!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd jongedame
Nee, ondanks dat vage moment op school dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar ik ben nu moe!
O nee, slowchat mocht niet
Iemand anders nog gewerkt aan zijn versierproblemen vandaag?
Sorry ik weet nog niet of ik wel of niet bi ben.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds leuker te vinden
Wie wil je nu dan nog aan gaan rakenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar ik ben nu moe!
O nee, slowchat mocht niet
Iemand anders nog gewerkt aan zijn versierproblemen vandaag?
Alleen als je een bruine langharige puik opzet en spleetogen trekt.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry ik weet nog niet of ik wel of niet bi ben.
Misschien palen als ik eruit ben?
Waarom benaderde je haar niet? Duidelijkere signalen ga je niet krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat vage moment op school dus.
Omdat ik maar net kon bevatten dat er iemand daadwerkelijk naar mij aan het kijken was.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom benaderde je haar niet? Duidelijkere signalen ga je niet krijgen.
Nee inderdaad, lelijke jongen is net weggegaanquote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wie wil je nu dan nog aan gaan raken![]()
En nee. Eerder hebben mijn versierproblemen een extra schopje gehad
Tsk, Tsk...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, lelijke jongen is net weggegaan
En uitgaan doe ik toch niet meer vanavond.
Weer een dag vergooid
Spring dan gewoon voor de trein met zo'n houding, cmon....quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik maar net kon bevatten dat er iemand daadwerkelijk naar mij aan het kijken was.
Heb je die pruik nou al gekocht?, kom ik wel even langs morgenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsk, Tsk...
Ik kan morgen uitslapen. Maar blijf denk ik nog een daggie extra thuis, gewoon omdat ik me kut voel.
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Spring dan gewoon voor de trein met zo'n houding, cmon....
Bij iedere gedachte geef je vanaf nu jezelf een klap in je gezicht.
Win-win, geen negatieve gedachtes meer en je zal er niet lelijker op worden.
Nee met verdrinken in zelfmedelijden en alleen negatieve gedachtes noik je sjikkies aan de lopende band...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingen
Heloef snapt wel dat ik het niet zo bedoeld hoor schat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
Flepke. Serieus man. Dat was echt een beetje te. Iemand met problemen aanraden om voor de trein te springen. Niet te vergeten dat niet iedereen zelfverzekerd is. Er gebeuren dingen.
1 ik zei als ik eruit benquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb je die pruik nou al gekocht?, kom ik wel even langs morgen
Hoezo, er zit wel wat in toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingen
Ben ik toch nog ergens goed in, thx.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
Flep, je bent verbijsterend irritant.
Hij wil geen chicks aan de lopende band neuken zoals jijquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee met verdrinken in zelfmedelijden en alleen negatieve gedachtes noik je sjikkies aan de lopende band...
Zo is het goed vormgegeven. Er zat wel wat in, maar de manier waarop die boodschap vertelt werd was gewoon kut.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo, er zit wel wat in toch?
Als je alles steeds negatief benadert ("oh ze kijkt toch niet naar mij, ik ben veels te lelijk/dom/kut/whatever) , kom je nooit met je piemel dichter in de buurt dan 2 meter bij een vrouwelijk vagijn.
Net ofdat de vrouw in kwestie zich moet "op offeren" zodat hij een vriendin heeft. Met een persoon die zo negatief is is het gewoon nooit "gezellig".quote:Op woensdag 21 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij wil geen chicks aan de lopende band neuken zoals jijHij wil gewoon een leuke vriendin zodat hij zich goed voelt, en gelukkig wordt,
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."quote:en jij raadt hem aan voor de trein te springen
Shockeren kun je leren!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo is het goed vormgegeven. Er zat wel wat in, maar de manier waarop die boodschap vertelt werd was gewoon kut.
Zoals micson het zegt is het veel beter.
Echt humor manquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat de vrouw in kwestie zich moet "op offeren" zodat hij een vriendin heeft. Met een persoon die zo negatief is is het gewoon nooit "gezellig".
[..]
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."
En waar zei ik dat deze trein bewoog?
Wie heeft je ooit verteld dat ik een man was?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Echt humor man
En zo gevarieerd!
Et voila.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
Je hoeft niet alles wat Flepke zegt letterlijk te nemen jongens.
Hij had wel een punt.
Volgens mij viel het allemaal nog wel mee vanavondquote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef Daniel1976 het volgende:
klaar met de SC, anders volgen er meer.
Dat is inderdaad wat ik wil ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij wil geen chicks aan de lopende band neuken zoals jij
Hij wil gewoon een leuke vriendin zodat hij zich goed voelt, en gelukkig wordt, en jij raadt hem aan voor de trein te springen
Ik denk wel dat het mij gelukkig zou maken als ik een relatie hadquote:Op donderdag 22 september 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik wil ja.
Alleen ik word niet per se gelukkig van een vriendin.
Nee joh, een vriendje wil de hele tijd aan je zitten. Als het goed is tenminste.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mij gelukkig zou maken als ik een relatie had
Het lijkt me wel een toevoeging voor een leuk leven.
Ik ben nu al gelukkig.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mij gelukkig zou maken als ik een relatie had
Het lijkt me wel een toevoeging voor een leuk leven.
Dat wil ik ook wel hoor, alleen is het tot nu toe gewoon nog niet geluktquote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, een vriendje wil de hele tijd aan je zitten. Als het goed is tenminste.
Waarom wil je een vriendin dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu al gelukkig.
Ik geloof er niet in dat een vriendin mij gelukkig zou maken.
Ze zou wel een van de factoren kunnen zijn.
Sorry schat maar mag ik zeggen dat ik je een bitch vind?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee joh, een vriendje wil de hele tijd aan je zitten. Als het goed is tenminste.
Net ofdat je niet compleet bent zonder dat je het labeltje "vriendin" op een specifieke vrouw hebt geplakt.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom wil je een vriendin dan?
Nee dat mag niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sorry schat maar mag ik zeggen dat ik je een bitch vind?
Welterusten en beterschap!quote:Op donderdag 22 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Voel me nu even kut als vanochtend dus morgen wordt nog een extra dagje thuisblijven.
Maak elkaar niet dood als ik weg ben.
Welterusten schatjes
Oh goedzo, anders stond je nog wat te wachten qua (ongewenste) aanrakingen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel hoor, alleen is het tot nu toe gewoon nog niet gelukt![]()
Maar komt wel
Rawr.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 00:18 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Voel me nu even kut als vanochtend dus morgen wordt nog een extra dagje thuisblijven.
Maak elkaar niet dood als ik weg ben.
Welterusten schatjes
Ik vind opzich zoals het nu gaat eigenlijk wel prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:58 schreef Daniel1976 het volgende:
klaar met de SC, anders volgen er meer.
Ik dacht altijd dat je een relatie aanging omdat de ander je gelukkig maakt, maar dat zal dan wel naief van me zijn ofzoquote:Op donderdag 22 september 2011 00:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat je niet compleet bent zonder dat je het labeltje "vriendin" op een specifieke vrouw hebt geplakt.
Als je het goed doet maakt de ander je gelukkig ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een relatie aanging omdat de ander je gelukkig maakt, maar dat zal dan wel naief van me zijn ofzo
Jij wordt toch ook niet alleen gelukkig van een vriendje?quote:Op donderdag 22 september 2011 00:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom wil je een vriendin dan?
Ja, maar ik las in de post dat je niet gelukkig zou worden van een vriendin... Waarschijnlijk leesfout van mijn kantquote:Op donderdag 22 september 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wordt toch ook niet alleen gelukkig van een vriendje?![]()
Ik word van een heleboel dingen gelukkig en ik hoop een leuke vriendin na verloop van tijd ook op die lijst te kunnen zetten.
Mwa als je niet aan een relatie toe bent, als de relatie onevenwichtig is, als het meer problemen geeft dan oplost enz.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, maar ik las in de post dat je niet gelukkig zou worden van een vriendin... Waarschijnlijk leesfout van mijn kant
Natuurlijk zijn er veel meer dingen waarvan ik gelukkig wordt, hoewel op dit moment niet zo erg, maar ik kan me niet voorstellen dat je er niet gelukkig van zou worden
Voor opmerkingen over moderatie kun je terecht in de FB, de bedoeling van deze reeks is dat het over problemen bij het versieren gaat. Het is geen slowchat topic.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Ik vind opzich zoals het nu gaat eigenlijk wel prima.
Als de serieuze posts ook maar behandeld worden is het wat mij betreft goed.
Liever een actief topic waar iedereen wat aan heeft dan een niet actief topic.
Sowieso de gedachte alleen al dat iemand een soort van jou is.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:30 schreef debeterebob het volgende:
Zijn toch genoeg redenen waarom een vriendinnetje aantrekkelijk is?
Dat eerstequote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso de gedachte alleen al dat iemand een soort van jou is.
Dat je tegen je vrienden kan zeggen "dat is mijn meisje"
Dat er iemand is die op smart op je zit te wachten als je terug komt van vakantie
Dat er gewoon iemand is die jou verkiest boven iedere andere jongen op de wereld.
Moet toch een prachtig gevoel zijn.
Laatst was er hier iemand die het topic al inactief vond na 20 minuten geen posts.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:20 schreef Flepke het volgende:
Ik vind opzich zoals het nu gaat eigenlijk wel prima.
Als de serieuze posts ook maar behandeld worden is het wat mij betreft goed.
Liever een actief topic waar iedereen wat aan heeft dan een niet actief topic.
Leugens!quote:Op donderdag 22 september 2011 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laatst was er hier iemand die het topic al inactief vond na 20 minuten geen posts.![]()
Nogal tragisch. Er mag ook wel een half dagje niet gepost worden hoor.
Wat verwoord je dat toch mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat er iemand is die op smart op je zit te wachten als je terug komt van vakantie
Dat er gewoon iemand is die jou verkiest boven iedere andere jongen op de wereld.
Of andersom en dan heet het liefdesverdriet.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heloef, dat is allemaal prachtig, tot je beseft dat zij de enige is die dat zo voelt.
Hij is toch gewoon gekoppeldquote:Op donderdag 22 september 2011 09:16 schreef Catbert het volgende:
Ah, hier zijn jullie. Iemand heeft de reeks weer eens kapot gemaakt kennelijk
Mooi verwoord, en ik vind zelf vooral je 2de punt maar dan wel ietsjes anders.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg zelf ook wel eens tegen iemand: ken ik jou niet ergens van? Als ik denk dat ik die persoon ergens van ken.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef kedge het volgende:
Gisteravond een feestje gehad en daar was ook een meisje die ik zeker weten nog nooit in mijn leven heb gezien, die beweert dat ze mij kent. Goh wat een irritant meiske. Nu weet ik waarom openingszinnen als: "Ken ik jou niet ergens van", dus niet werken.
[..]
Wat verwoord je dat toch mooi
[..]
Of andersom en dan heet het liefdesverdriet.
Ja, maar dat heb je toch meer als je samenwoont met iemand.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi verwoord, en ik vind zelf vooral je 2de punt maar dan wel ietsjes anders.
Gewoon dat als ik wakker word ik mijn vriendin een kus kan geven voor ik naar mijn werk/school ga en als ik dan terugkom dat ik er dan een kus en een knuffel kan geven. En dat ze s'avonds heerlijk tegen me aan ligt.
Dat vind ik het mooiste aan een relatie hebben.
Ja ik ben ook heul romantisch.quote:
Heb jij al samengewoond?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi verwoord, en ik vind zelf vooral je 2de punt maar dan wel ietsjes anders.
Gewoon dat als ik wakker word ik mijn vriendin een kus kan geven voor ik naar mijn werk/school ga en als ik dan terugkom dat ik er dan een kus en een knuffel kan geven. En dat ze s'avonds heerlijk tegen me aan ligt.
Dat vind ik het mooiste aan een relatie hebben.
True, maar ik ben vaak altijd hele weekenden samen en dan maandagochtend weggaan ed. Doordeweeks wat nachten blijven slapen en dan de ochtend naar school enzquote:Op donderdag 22 september 2011 16:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zeg zelf ook wel eens tegen iemand: ken ik jou niet ergens van? Als ik denk dat ik die persoon ergens van ken.Simpelweg interesse, heeft niet eens met versieren te maken (aangezien ik het ook wel tegen mannen kan zeggen), dus hoezo is dat irritant?
Is toch eigenlijk doodnormaal. Of was 't gewoon in het algemeen een irritant meisje?
[..]
Ja, maar dat heb je toch meer als je samenwoont met iemand.
Nee maar wel zo'n beetje elke avond bij elkaar slapenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heul romantisch.
Maar ik heb alleen niemand om het mee te delen.
[..]
Heb jij al samengewoond?
Ah okee.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee maar wel zo'n beetje elke avond bij elkaar slapen
beetjequote:Op donderdag 22 september 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
Trouwens zou ik mijn vriendin niet elke dag willen zien.
Maar volgens ben ik nu vreemd of niet?
1 of 2 dagen totaal zonder elkaar zou ik wel lekker vinden.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
beetje
Ligt aan je behoeftes / leeftijd / hoe serieus je ermee bent enz.
Wacht maar tot je er eentje hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
Trouwens zou ik mijn vriendin niet elke dag willen zien.
Maar volgens ben ik nu vreemd of niet?
herkenbaar...quote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er eentje hebt.
Ik heb sinds een week een vriendin, en ik mis haar al op het moment dat ze de bus instapt.
Dat is omdat het nieuw is. Dan kom je ook bijna niet buiten omdat je baar aan het in neuken bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb sinds een week een vriendin, en ik mis haar al op het moment dat ze de bus instapt.
Nou bij mijn ex ging dat niet weg, en het was een 3 jarige relatiequote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is omdat het nieuw is. Dan kom je ook bijna niet buiten omdat je baar aan het in neuken bent.
Dat gaat van zelf minder worden
Ik snap het.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True, maar ik ben vaak altijd hele weekenden samen en dan maandagochtend weggaan ed. Doordeweeks wat nachten blijven slapen en dan de ochtend naar school enz
Nee dat verschilt per type mens. Daarom zijn die verschillen soms onoverkomelijk binnen een relatie.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is omdat het nieuw is. Dan kom je ook bijna niet buiten omdat je baar aan het in neuken bent.
Dat gaat van zelf minder worden
En toch denk ik dat je op een gegeven moment wel een beetje je eigen weg gaat. In het begin van een relatie is het allemaal toch spannender, leuker enzovoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee dat verschilt per type mens. Daarom zijn die verschillen soms onoverkomelijk binnen een relatie.
tuurlijk moet je een beetje je eigen weg gaan, je kan niet continue van elkaar verwachten dat je samen iets doet. Je moet ook je eigen dingen doen. Anders werkt een relatie nooit, je ziet je ouders bijvoorbeeld toch ook nooit elke dag alles samen doen?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
En toch denk ik dat je op een gegeven moment wel een beetje je eigen weg gaat. In het begin van een relatie is het allemaal toch spannender, leuker enzovoort.
Whehe.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen hebben genoeg aan een lat relatie van 10 jaar waarbij men elkaar alleen in het weekend ziet en voor anderen is een eigen weg gaan samenwonen en eens een keer per week met vrienden gaan poolen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
tuurlijk moet je een beetje je eigen weg gaan, je kan niet continue van elkaar verwachten dat je samen iets doet. Je moet ook je eigen dingen doen. Anders werkt een relatie nooit, je ziet je ouders bijvoorbeeld toch ook nooit elke dag alles samen doen?
Ja oké, ik zou dan zo'n 2de typ zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen hebben genoeg aan een lat relatie van 10 jaar waarbij men elkaar alleen in het weekend ziet en voor anderen is een eigen weg gaan samenwonen en eens een keer per week met vrienden gaan poolen.
(Dat ben ik ookquote:Op donderdag 22 september 2011 17:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja oké, ik zou dan zo'n 2de typ zijn.
Is ook veel leuker, je kan naar mijn mening niet verwachten dat als je samenwoont dat je continu dingen samendoet.quote:
Maar dat je moeder en vriend elkaar alleen int weekend zien kan ook komen doordat ze nog niet genoeg vertrouwen in hun relatie hebben dat ze een stap verder willen en samenwonen. Hoeft niet persé daarmee te maken te hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef Mpj het volgende:
Ja klopt. Mijn moeder ziet haar vriend alleen 's weekends en mijn vader en zijn vriendin wonen samen. Verschilt voor iedereen ja, logisch.
Nee, ze hebben heel veel vertrouwen in elkaar maar ze hebben allebei eigen werk en wonen ongeveer anderhalfuur rijden van elkaar. Hij wilt zijn baan niet opgeven en ook niet zo lang reizen, zij ook niet. Dat is 't. En het loopt wel lekker tussen die twee, bij mijn vader en zijn vriendin juist weer niet die constant bij elkaar zijn. Het is maar net waar je principes liggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat je moeder en vriend elkaar alleen int weekend zien kan ook komen doordat ze nog niet genoeg vertrouwen in hun relatie hebben dat ze een stap verder willen en samenwonen. Hoeft niet persé daarmee te maken te hebben
Als het een leuk meisje was geweest ipv een irritante dan had je het waarschijnlijk wel een goeie opening gevonden.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:49 schreef kedge het volgende:
Gisteravond een feestje gehad en daar was ook een meisje die ik zeker weten nog nooit in mijn leven heb gezien, die beweert dat ze mij kent. Goh wat een irritant meiske. Nu weet ik waarom openingszinnen als: "Ken ik jou niet ergens van", dus niet werken.
Wat heeft het met principes te maken?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ze hebben heel veel vertrouwen in elkaar maar ze hebben allebei eigen werk en wonen ongeveer anderhalfuur rijden van elkaar. Hij wilt zijn baan niet opgeven en ook niet zo lang reizen, zij ook niet. Dat is 't. En het loopt wel lekker tussen die twee, bij mijn vader en zijn vriendin juist weer niet die constant bij elkaar zijn. Het is maar net waar je principes liggen.
Omdat als jij een relatie hebt met iemand die ergens anders woont (verder weg) en jij daar wilt wonen, je sowieso dingen moet opgeven of heel anders moet gaan doen. In mijn moeder haar geval: iedere dag anderhalfuur rijden naar haar werk (heel vroeg weg en langer ivm file) dus ook laat thuis, huis verkopen, kinderen loslaten want die gaan sowieso niet mee, vrienden en kennissen minder zien.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heeft het met principes te maken?
Ja oke, nu klinkt je verhaal inniedergeval iets logischerquote:Op donderdag 22 september 2011 17:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ze hebben heel veel vertrouwen in elkaar maar ze hebben allebei eigen werk en wonen ongeveer anderhalfuur rijden van elkaar. Hij wilt zijn baan niet opgeven en ook niet zo lang reizen, zij ook niet. Dat is 't. En het loopt wel lekker tussen die twee, bij mijn vader en zijn vriendin juist weer niet die constant bij elkaar zijn. Het is maar net waar je principes liggen.
Nee uit principe met iemand niet gaan samenwonen klinkt meer alsof je het principe hebt nooit te zullen samenwonen met iemand. Wat jij beschrijft zijn meer logische voorkeuren. Laat ook maar.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Omdat als jij een relatie hebt met iemand die ergens anders woont (verder weg) en jij daar wilt wonen, je sowieso dingen moet opgeven of heel anders moet gaan doen. In mijn moeder haar geval: iedere dag anderhalfuur rijden naar haar werk (heel vroeg weg en langer ivm file) dus ook laat thuis, huis verkopen, kinderen loslaten want die gaan sowieso niet mee, vrienden en kennissen minder zien.
Is dat zo moeilijk te bedenken?
Dat is 1 ding wat zeker is voor mij!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou sowieso eerst samenwonen voordat ik ging trouwen, niet andersom.
QFT.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou sowieso eerst samenwonen voordat ik ging trouwen, niet andersom.
Zo vind jij dat klinken, maar uit principe doet ze het dus niet door die redenen (vooral voor mijn broertje en zusje van 14).quote:Op donderdag 22 september 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee uit principe met iemand niet gaan samenwonen klinkt meer alsof je het principe hebt nooit te zullen samenwonen met iemand. Wat jij beschrijft zijn meer logische voorkeuren. Laat ook maar.
Jullie eten niet samen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is 1 ding wat zeker is voor mij!
En ik wil als ik samen woon zelf dingen kunnen doen! Lekker weg zonder vriendin. Lekker ons eigen weg gaan en elkaar terug vind in bed. En niet smsen van hoe laat ben je thuis dit dat.
Toch juist goed om te horen waar je het allemaal voor doet?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Crutch het volgende:
Maar goed, we hebben het over versieren.
Is ook zo.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Toch juist goed om te horen waar je het allemaal voor doet?
Maar hoe versier je iemand dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En toch vind ik zoiets benauwend klinken. Iedere dag samen eten, samen veel dingen doen, bellen als je ergens heengaat. Niet mijn ding (op dit moment).quote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jullie eten niet samen?
Jullie gaan niet samen naar gemeenschappelijke vrienden op visite?
Hoe dan ook; reken maar dat je wel belt als je na het werk besluit om wat anders te gaan doen.
Bindingsangst?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
En toch vind ik zoiets benauwend klinken. Iedere dag samen eten, samen veel dingen doen, bellen als je ergens heengaat. Niet mijn ding (op dit moment).
Maar ik vind het wel logisch dat stel de vrouw kookt elke avond of zo, dat je dan laat weten wanneer je niet komt. Beetje rekening met elkaar houden. Als ze weet dat je niet komt, kan zij ook wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
En toch vind ik zoiets benauwend klinken. Iedere dag samen eten, samen veel dingen doen, bellen als je ergens heengaat. Niet mijn ding (op dit moment).
Dat zijn toch gewoon gedragsnormen?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel logisch dat stel de vrouw kookt elke avond of zo, dat je dan laat weten wanneer je niet komt. Beetje rekening met elkaar houden. Als ze weet dat je niet komt, kan zij ook wat anders gaan doen.
Jullie gaan van het ene uiterste naar het andere uiterste heb ik het idee.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jullie gaan van het ene uiterste naar het andere uiterste heb ik het idee.
Je zei van tevoren toch ook tegen je moeder of ze rekening moest houden met het eten of niet?
Kan ook zijn dat zij je opbelt om het te vragen omdat ze met het eten wil beginnen, maar omdat nou meteen als een last te zien...?
Ja, dat is ook normaal. Maar samenwonen sowieso al.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel logisch dat stel de vrouw kookt elke avond of zo, dat je dan laat weten wanneer je niet komt. Beetje rekening met elkaar houden. Als ze weet dat je niet komt, kan zij ook wat anders gaan doen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon gedragsnormen?
Exact en daarom vind ik dit zo'n rare post:quote:Op donderdag 22 september 2011 18:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon gedragsnormen?
Dan kun je net zo goed niet gaan samenwonen. Heb je de vrijheid, zelfs om te bepalen wanneer je haar wil zien. (mits zij tijd heeft)quote:Op donderdag 22 september 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende: Lekker ons eigen weg gaan en elkaar terug vind in bed. En niet smsen van hoe laat ben je thuis dit dat.
Dit topic gaat toch over versieren? Met samenwonen hoef je toch helemaal niet bezig te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is ook normaal. Maar samenwonen sowieso al.
Even weten waarvoor ze het doen hoor ik net.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Met samenwonen hoef je toch helemaal niet bezig te zijn.
Daar ben ik ook niet mee bezig, we hebben er nu alleen een discussie over en als ik over samenwonen nadenk dan benauwd het me. Is ook niet raar op mijn leeftijd, volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch over versieren? Met samenwonen hoef je toch helemaal niet bezig te zijn.
Ik denk dat we ons eerder druk moeten maken over een tweede date. Als er al een eerste van komt tenminstequote:Op donderdag 22 september 2011 18:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Exact en daarom vind ik dit zo'n rare post:
[..]
Dan kun je net zo goed niet gaan samenwonen. Heb je de vrijheid, zelfs om te bepalen wanneer je haar wil zien. (mits zij tijd heeft)
Er zijn gelukkig tal van vrouwen die jouw mening daarin delen, geloof me.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet mee bezig, we hebben er nu alleen een discussie over en als ik over samenwonen nadenk dan benauwd het me. Is ook niet raar op mijn leeftijd, volgens mij.
Over tien jaar, als ik 30 ben, denk ik er vast anders over.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig tal van vrouwen die jouw mening daarin delen, geloof me.
Mwah voor mij vergroot het het verlangen alleen maar.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als het echt serieus is, kan vier maanden best, vind ik... Bij elkaar intrekken betekent ook nog niet dat je voorgoed aan elkaar vast zit. Maar goed, ik ben ook best wel een impulsief persoon, dus het kan ook daaraan liggenquote:Op donderdag 22 september 2011 18:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Over tien jaar, als ik 30 ben, denk ik er vast anders over.
Om het ontopic te maken; je hebt mensen die elkaar een paar maanden kennen (dus net na elkaar versieren e.d.) meteen bij elkaar intrekken. En dan heb ik het over bijvoorbeeld vier maanden, wat vinden jullie daarvan? Zouden jullie zoiets doen?
Zag trouwens laatst op een reportage dat er een Nederlandse man in Thailand een vrouw zocht om mee te trouwen en ze zijn binnen één weekend getrouwd. Goede versierskills of wanhoop? Ik denk het laatste.
4 maanden? Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Over tien jaar, als ik 30 ben, denk ik er vast anders over.
Om het ontopic te maken; je hebt mensen die elkaar een paar maanden kennen (dus net na elkaar versieren e.d.) meteen bij elkaar intrekken. En dan heb ik het over bijvoorbeeld vier maanden, wat vinden jullie daarvan? Zouden jullie zoiets doen?
Zag trouwens laatst op een reportage dat er een Nederlandse man in Thailand een vrouw zocht om mee te trouwen en ze zijn binnen één weekend getrouwd. Goede versierskills of wanhoop? Ik denk het laatste.
Waarde moneyfornothing,quote:
Een jaar, toen waren mijn ouders al getrouwd.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
4 maanden? Nee.
Minimaal een jaar.
Maar goed ik ben benieuwd als ik daar nog zo over denk als ik verliefd ben.
Het is nogal wat verschoven en uitgerekt in de loop der jaren.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een jaar, toen waren mijn ouders al getrouwd.
Vind ik ook wel heel kort trouwens.
Het is mij een eer hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarde moneyfornothing,
Het is mij een waar genoegen om u in deze discussie op deze heugelijke dag van ganser harte welkom te heten.
Mwah, zit nogal flink in de boekhouding de laatste tijd. Chaos.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is mij een eer hoor.
Nog wat versierd de afgelopen tijd?
Ah voorzichtig polsen naar haar situatie, heel goed.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, zit nogal flink in de boekhouding de laatste tijd. Chaos.
Dus niet echt tijd om wat anders te ondernemen, maar ben laatst even op Paiq geweest.![]()
Om toch maar eens een beeld te krijgen van dat online daten enzulks.
Eindstand: niet mijn ding, ik kijk liever iemand recht in de ogen.
Ben jij al bij je vriend weg....?![]()
Nee, voorzichtig zou zijn: "En hoe gaat het met jou en je vriend?"quote:Op donderdag 22 september 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah voorzichtig polsen naar haar situatie, heel goed.
Ah vandaar dat ik je niet zo vaak meer zag hier.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah, zit nogal flink in de boekhouding de laatste tijd. Chaos.
Dus niet echt tijd om wat anders te ondernemen, maar ben laatst even op Paiq geweest.![]()
Om toch maar eens een beeld te krijgen van dat online daten enzulks.
Eindstand: niet mijn ding, ik kijk liever iemand recht in de ogen.
Ben jij al bij je vriend weg....?![]()
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, voorzichtig zou zijn: "En hoe gaat het met jou en je vriend?"
Mijn ouders zijn nooit getrouwd.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een jaar, toen waren mijn ouders al getrouwd.
Vind ik ook wel heel kort trouwens.
Dus je moeder was al zwanger van je vader voordat ze elkaar hadden ontmoet?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit getrouwd.
Er er zat 16 jaar tussen de eerste ontmoeting en mijn geboorte.
Ik snap de grap niet mijn beste Crutch.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus je moeder was al zwanger van je vader voordat ze elkaar hadden ontmoet?
Tijd voor een welverdiende pauze dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:48 schreef Crutch het volgende:
Ow, wacht. Ik moet maar even stoppen met mijn liquiditeitsprognose.![]()
Kan niet meer rekenen.
Nee bedoel in het weekend. Samen eten enz wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jullie eten niet samen?
Jullie gaan niet samen naar gemeenschappelijke vrienden op visite?
Hoe dan ook; reken maar dat je wel belt als je na het werk besluit om wat anders te gaan doen.
Dan had ik waarschijnlijk wat meer geduld iddquote:Op donderdag 22 september 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het een leuk meisje was geweest ipv een irritante dan had je het waarschijnlijk wel een goeie opening gevonden.
Uiteraard, dat doe ik ook en is niet perse irritant.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zeg zelf ook wel eens tegen iemand: ken ik jou niet ergens van? Als ik denk dat ik die persoon ergens van ken.Simpelweg interesse, heeft niet eens met versieren te maken (aangezien ik het ook wel tegen mannen kan zeggen), dus hoezo is dat irritant?
Is toch eigenlijk doodnormaal. Of was 't gewoon in het algemeen een irritant meisje?
Had je btw al een gesprek gevoerd met je date voordat je haar uit vroeg?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb samengewoond. Leuk en aardig allemaal, maar ik zou er niet zo snel meer aan beginnen.
Mijn ouders ook niet. Eigenlijk zijn wij dus bastardsquote:Op donderdag 22 september 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nooit getrouwd.
Er er zat 16 jaar tussen de eerste ontmoeting en mijn geboorte.
En er trots op ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. Eigenlijk zijn wij dus bastards
Veel plezier.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef minibeer het volgende:
iedereen in de stad? mooi zo! ik ga zo ook
Veel plezier!quote:
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Edarrawen het volgende:
Veel plezier ja! Wij blijven hier wel wachten op je verhalen
Gadverdamme.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Micson het volgende:
Wow iedereen naar de kroeg, morgen genieten van alle verhalen over kloppende penisaders en zompige tienermeisjes-vagina's
Liever houden ze het netjes, anders ga ik weer meepraten en wordt ik weer genotedquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Micson het volgende:
Wow iedereen naar de kroeg, morgen genieten van alle verhalen over kloppende penisaders en zompige tienermeisjes-vagina's
Tsk tsk je libido is gewoon veuls te hoog.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Liever houden ze het netjes, anders ga ik weer meepraten en wordt ik weer genoted
je meent hetquote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsk tsk je libido is gewoon veuls te hoog.
Had ik een paar maanden last van.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
Een hoog libido kan tegen je werken als je wil versieren. Dan kom je gefrustreerd over.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1 trouwens met te hoog libido
Je merkt dat de puberclan het weer roerend met elkaar eens is.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik een paar maanden last van.
Je moet ook niet met een geladen pistool gaan stappen of naar een date gaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik een paar maanden last van.
Wat had je tegen haar gezegd dan ?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een geladen pistool gaan stappen of naar een date gaan.![]()
Gisteren op Paiq gechat met een meisje die ik een oneliner had gestuurd.Nu hopen dat ze snel weer online komt wat ze ziet er leuk uit.
Eigenlijk alleen nog over werk gehad. En wat je zou doen met een miljoen. Oh dat vind ik zeker een pluspunt ze vindt het milieu ook belangrijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat had je tegen haar gezegd dan ?
Dit. Het is gewoon waar.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een geladen pistool gaan stappen of naar een date gaan.![]()
Nee joh daar lag het niet aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met daten?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh daar lag het niet aan.![]()
Ik heb toen niet eens geprobeerd te hosselen.
En aan dates doe ik niet.
Volgende keer een beavershot? Ja dat lijkt mij zeker een garantie op succesquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Newbie114 het volgende:
Hoe gaat het met je bever lijkt me een goede oneliner. Als ze iets van (brits) engels weet dan
Niks.quote:
Ga op een datingsite dan!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks.
Alleen ik heb niemand om mee te daten.
Dat overweeg ik pas als ik überhaupt meerderjarig ben.quote:
En Fok! is geen datingsite. Heel veel mensen durven niet op een datingsite vanwege het stigma wat over die sites heerst.quote:
Waaromquote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat overweeg ik pas als ik überhaupt meerderjarig ben.
Oh ja dat is ook een datingsite he.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom![]()
Je zit toch ook op FOK!
Maar jij komt best wel over als een relaxte kerel. Niet de stereotype R&P FOK!-autist.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook een datingsite he.![]()
In dat geval: Daten?
Ik ben ook geen autist.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar jij komt best wel over als een relaxte kerel. Niet de stereotype R&P FOK!-autist.
Dan moet het toch best te doen zijn om een date te regelen ?
Je hebt Stephan ontmoet? Je hebt Faye ontmoet?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
FOK! is toch zeker geen datingsite?
Inderdaad, je doet veel leuke dingen zoals naar festivals gaan, hebt veel vrienden en je bent ook helemaal niet lelijk ofzo. Ik zou het raar vinden als je geen date kon krijgenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar jij komt best wel over als een relaxte kerel. Niet de stereotype R&P FOK!-autist.
Dan moet het toch best te doen zijn om een date te regelen ?
heloef zei van wel gisterenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
FOK! is toch zeker geen datingsite?
Je wil niet weten hoeveel stellen ik ken die elkaar via FOK! elkaar hebben ontmoet.quote:
Het schuilt hem allemaal in mijn lafheid eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad, je doet veel leuke dingen zoals naar festivals gaan, hebt veel vrienden en je bent ook helemaal niet lelijk ofzo. Ik zou het raar vinden als je geen date kon krijgen
Is dat ergens op gebaseerd? Of gewoon puberale onzekerheid waar iedereen last van heeft (evt. in een iets ergere vorm) ?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het schuilt hem allemaal in mijn lafheid eigenlijk.
Je groeit er wel overheenquote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Het schuilt hem allemaal in mijn lafheid eigenlijk.
Er is meer voor nodig dan alleen leuke dingen doen en een leuk koppie te hebben. Je moet ook zelfvertrouwen hebben en dat uitstralen. Als je dat niet doet. Dan krijg je ook geen dates.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Inderdaad, je doet veel leuke dingen zoals naar festivals gaan, hebt veel vrienden en je bent ook helemaal niet lelijk ofzo. Ik zou het raar vinden als je geen date kon krijgen
Zelfvertrouwen moet groeien. Je wordt niet op een dag wakker met een flinke dosis zekerheid. Belangrijk is dat je bepaalde negatieve gedachten die je hebt over jezelf uit de weg moet ruimen. In feite is iedereen op zoek naar zekerheid, zelfs terwijl ze in een relatie zijn. Teveel zekerheid kan ook weer in je nadeel werken heb ik gemerkt. De eerste indruk is toch erg bepalend en als die al negatief is vis je gauw achter het net.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is meer voor nodig dan alleen leuke dingen doen en een leuk koppie te hebben. Je moet ook zelfvertrouwen hebben en dat uitstralen. Als je dat niet doet. Dan krijg je ook geen dates.
En hoe je meer zelfvertrouwen krijgt daar praten wij hier nu al 275 topics over
Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef Micson het volgende:
[..]
Is dat ergens op gebaseerd? Of gewoon puberale onzekerheid waar iedereen last van heeft (evt. in een iets ergere vorm) ?
Gisteren op Paiq met een match had ik het daar ook over.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen moet groeien. Je wordt niet op een dag wakker met een flinke dosis zekerheid. Belangrijk is dat je bepaalde negatieve gedachten die je hebt over jezelf uit de weg moet ruimen. In feite is iedereen op zoek naar zekerheid, zelfs terwijl ze in een relatie zijn. Teveel zekerheid kan ook weer in je nadeel werken heb ik gemerkt. De eerste indruk is toch erg bepalend en als die al negatief is vis je gauw achter het net.
Dan heb je er in elk geval meer dan ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
En veel vrienden valt ook wel reuze mee hoor.
Hoogstens 10 waarvan de meeste niet eens zo close.
Als je gaat studeren wordt dat wel meer, en je hosselskills verbeteren dan ook vanzelf.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
En veel vrienden valt ook wel reuze mee hoor.
Hoogstens 10 waarvan de meeste niet eens zo close.
+1quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan heb je er in elk geval meer dan ik.
Oh maar ik heb er maar 4 waar ik daadwerkelijk wat aan heb om het maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan heb je er in elk geval meer dan ik.
Oh dan is het 0 bij mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik heb er maar 4 waar ik daadwerkelijk wat aan heb om het maar zo te zeggen.
Waar ik ook goed mee kan praten, ook over dingen die mij dwars zitten.
Ik heb wel veel oppervlakkige vrienden, maar eentje maar vertrouw ik genoeg om mijn problemen aan te vertellen. Dat is voor de meeste mensen wel zo denk ik, je gaat niet iedereen vertellen wat je dwarszit, de rest is tegen de vervelingquote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar ik heb er maar 4 waar ik daadwerkelijk wat aan heb om het maar zo te zeggen.
Waar ik ook goed mee kan praten, ook over dingen die mij dwars zitten.
Als je haar echt niet leuk vind: niet doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik zoek weer eens advies/goede raad/iets dergelijks. Ik had dit in het Datingsite-topic kunnen plaatsen, maar het gaat me meer om de date op zich, niet om het medium dat de date tot stand heeft doen komen. Dus toch maar even hier.
Ik heb nu contact met een dame op Paiq en we hebben voor volgend weekend een ontmoeting geregeld. Maar sinds we dat hebben afgesproken hebben bepaalde dingen die ik van haar hoor me toch aan het twijfelen gebracht. Ik weet dus eigenlijk niet of ik het wel zie zitten om deze dame te ontmoeten.
Nu is het bepaald niet zo dat ik de dames van me af moet slaan (ik dacht niet voor niets eerst aan dit topic). Zelfs op Paiq is dit pas de tweede keer dat er een date gepland wordt (de eerste is door de andere partij afgezegd), dus de vraag is: moet ik haar nu maar meteen zeggen dat ik toch maar niet kom, of moet ik toch gaan en zien wat het is?
Ik zou niet afzeggen. Geef haar een kans. Ik weet niet wat voor dingen het zijn dat je gaat twijfelen. Andersom zou je het ook niet leuk vinden als een meid dat zou doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik zoek weer eens advies/goede raad/iets dergelijks. Ik had dit in het Datingsite-topic kunnen plaatsen, maar het gaat me meer om de date op zich, niet om het medium dat de date tot stand heeft doen komen. Dus toch maar even hier.
Ik heb nu contact met een dame op Paiq en we hebben voor volgend weekend een ontmoeting geregeld. Maar sinds we dat hebben afgesproken hebben bepaalde dingen die ik van haar hoor me toch aan het twijfelen gebracht. Ik weet dus eigenlijk niet of ik het wel zie zitten om deze dame te ontmoeten.
Nu is het bepaald niet zo dat ik de dames van me af moet slaan (ik dacht niet voor niets eerst aan dit topic). Zelfs op Paiq is dit pas de tweede keer dat er een date gepland wordt (de eerste is door de andere partij afgezegd), dus de vraag is: moet ik haar nu maar meteen zeggen dat ik toch maar niet kom, of moet ik toch gaan en zien wat het is?
sorry, was nogal saai qua versierenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Micson het volgende:
Ik heb 2 vrienden met wie ik alles deel, een 5-tal mensen daaromheen waar ik graag dingen mee doe en een hoop kennissen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
+1
Ik heb eigenlijk maar 1 vriend. En verder een paar kennissen. En wat is een vriend eigenlijk?
Wat hierboven gezegd wordt, klopt wel. Je vindt haar een leuke vrouw, want anders kwam je niet op het idee om haar te ontmoeten en een gezellige avond is toch ook leuk ! Je leert hiervan voor evt. volgende dates en misschien kijk je wel over haar minpunten en word je stiekem toch verliefdquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:49 schreef Mpj het volgende:
Je hebt toch een date met haar omdat je haar een leuke vrouw vindt? Dan zie ik ook niet in waarom je het zou moeten afzeggen? Gewoon een kans geven en het hoeft toch niet tot iets uit te lopen, als je het maar leuk hebt. En je geeft zelf ook aan dat je moeilijk aan dates komt.. ik zeg doen.
Is helemaal afhankelijk van de mensen waar je mee omgaat en waar je je door laat beïnvloeden. Dat is enkel mijn mening, schiet me niet meteen af omdat ik dat zeg.quote:
Nee hoor nee, je groeid er echt over heenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Is helemaal afhankelijk van de mensen waar je mee omgaat en waar je je door laat beïnvloeden. Dat is enkel mijn mening, schiet me niet meteen af omdat ik dat zeg.
Fabeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor nee, je groeid er echt over heen
Wel origineelquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrienden met wie ik alles deel, een 5-tal mensen daaromheen waar ik graag dingen mee doe en een hoop kennissen.
Meisje van de Coffee Company gebeld, date in't verschiet ergens volgende week. Ik hoop geen koffiedate
Ik deel die mening. Ben lang omgegaan met zeer introverte mensen en dat heeft echt z'n weerslag op hoe je zelf bent. Pas later ontdekt dat ik veel extraverter ben. Dat sterkte mijn zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Is helemaal afhankelijk van de mensen waar je mee omgaat en waar je je door laat beïnvloeden. Dat is enkel mijn mening, schiet me niet meteen af omdat ik dat zeg.
Dit heb ik dus ook gehad. Ik snap alleen niet hoe dat zo ineens is gekomen bij mij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel die mening. Ben lang omgegaan met zeer introverte mensen en dat heeft echt z'n weerslag op hoe je zelf bent. Pas later ontdekt dat ik veel extraverter ben. Dat sterkte mijn zelfvertrouwen.
Maar nee, het is inderdaad niet zo dat ik op een dag door Jezus ben aangeraakt en me toen een koning voelde. Dat gaat langzaam.
Ik tot half twaalf..quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
Mensen die vanavond nog uitgaan, veel plezier. Ik ga de avond en nacht werken
Waar werk jij? In een restaurant ofzo>quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik tot half twaalf..
maar daarna denk ik niet dat ik nog ergens zin in heb
Snackbarquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waar werk jij? In een restaurant ofzo>
Dat is mijn minimum tijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik tot half twaalf..
maar daarna denk ik niet dat ik nog ergens zin in heb
Fijn dat er nog iemand blij is dat mijn werk bestaatquote:
Maar dan moet je er wel goed uitzien toch? Dus dan zie je er goed uit? Neem ik aan.quote:
Ik had het over de sexy serveersters die in het restaurant waar ik werk werken eigenlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand blij is dat mijn werk bestaat
Afwasserquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar dan moet je er wel goed uitzien toch? Dus dan zie je er goed uit? Neem ik aan.
Kan je ook goed flirten trowuens.
Daar mag jij niet naar kijken, jij moet de afwas doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik had het over de sexy serveersters die in het restaurant waar ik werk werken eigenlijk
Mag ik heul wel. Ze gaan zelfs met me pratenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daar mag jij niet naar kijken, jij moet de afwas doen
Ik ben best wel extravert merk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik deel die mening. Ben lang omgegaan met zeer introverte mensen en dat heeft echt z'n weerslag op hoe je zelf bent. Pas later ontdekt dat ik veel extraverter ben. Dat sterkte mijn zelfvertrouwen.
Maar nee, het is inderdaad niet zo dat ik op een dag door Jezus ben aangeraakt en me toen een koning voelde. Dat gaat langzaam.
Baasquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mag ik heul wel. Ze gaan zelfs met me praten![]()
Mooi mijn leeftijd ook. En na afloop met z'n allen een biertje (nouja, ik, terwijl ik hen uitlach dat zij nog tot 300 moeten werken).
quote:
Allebei horeca he?quote:
Trouwens ga jij nog mee morgen naar Walibi?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Baas![]()
Alleen met leedvermaak versier je geen vrouwen
Maar het is een goede vorm van entertainment voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Baas![]()
Alleen met leedvermaak versier je geen vrouwen
Misschien moeten wij ze koppelenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Allebei horeca he?![]()
Ik zie een band.
Sorry, ik kan nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens ga jij nog mee morgen naar Walibi?
Want anders ben ik echt alleen.
Stelletje wijvenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ze koppelen
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ze koppelen
Ah okee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet
Ben naar een verjaardag overdag
Je moet ook subtiel doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.
Het was ook strontvervelend toen 4 mensen mij aan Enderrawen probeerde te koppelen.
Ik heb hier nog weinig subtiliteit gezien andersquote:
Wat moet ik subtiel doen?quote:
Ik ben een man wat verwacht je anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog weinig subtiliteit gezien anders
Newby aan Edar koppelen.quote:
Waarom zou ik ze koppelen?quote:
Ja blijkbaar hebben ze geen hulp nodig. Toch al wat relaties uit dit topic voortgekomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze koppelen?
Ze kunnen het prima zelf af.
Eerder uit die slowchats dan daadwerkelijk hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja blijkbaar hebben ze geen hulp nodig. Toch al wat relaties uit dit topic voortgekomen
slowchat? waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerder uit die slowchats dan daadwerkelijk hier.
En waarom zou edaw niks voor heloef zelf zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja blijkbaar hebben ze geen hulp nodig. Toch al wat relaties uit dit topic voortgekomen
Radio 49, Koffie Slowchat enzovoort moet je maar eens kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:04 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
slowchat? waar heb je het over ?
En dat is nummertje 5 die mij aan haar probeert te koppelen.quote:[r bb]Op vrijdag 23 september 2011 18:05 schreef kedge het volgende:[/b]
[..]
En waarom zou edaw niks voor heloef zelf zijn
Werk ze!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:14 schreef Edarrawen het volgende:
Ik ga ook werken trouwens
Tot vanavond he!
Ze nemen sowieso geen lelijke draken aan voor in de bediening. In een restaurant moet je er wel een beetje goed uitzien. Kledingwinkels net zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
Moet je knap zijn om in een restaurant te werken?
Dat wist ik trouwens niet.![]()
Okee in een restaurant als ober kom ik dus niet aan de bak.
Okee dus het wordt ook geen kledingwinkel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze nemen sowieso geen lelijke draken aan voor in de bediening. In een restaurant moet je er wel een beetje goed uitzien. Kledingwinkels net zo.
Praktijk wijst anders uit. Ik zie ook wel minder mooie mensen in restaurants of kledingwinkels.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze nemen sowieso geen lelijke draken aan voor in de bediening. In een restaurant moet je er wel een beetje goed uitzien. Kledingwinkels net zo.
Ik ook. Alleen bij kledingwinkels zijn de mannen die daar werken vaak of homo of metroseksueel, en zijn dus meer bezig met hun uiterlijk. Daar zal dat idee wel vandaan komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praktijk wijst anders uit. Ik zie ook wel minder mooie mensen in restaurants of kledingwinkels.
Nee, als jij echt lelijk bent word je echt niet aangenomen in de bediening of een kledingwinkel (lelijk in; onverzorgd). Je moet er gewoon goed verzorgd uitzien in het algemeen en goede kleding dragen. Misschien wel bij slechte restaurants en kledingwinkels (wibra ofzo) maar bij mij in de kledingwinkel worden echt geen lelijkerds aangenomen, door heel Nederland niet. Je moet wel verkopen. Andere goede kledingwinkels net zo, goede restaurants net zo. Uiterlijk is nou eenmaal belangrijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Praktijk wijst anders uit. Ik zie ook wel minder mooie mensen in restaurants of kledingwinkels.
Waar ga jij eerder heen: een restaurant met hele mooie serveersters of één waar allemaal lelijke trollen bedienen? Onbewust trekt die eerste jou echt wel aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen bij kledingwinkels zijn de mannen die daar werken vaak of homo of metroseksueel, en zijn dus meer bezig met hun uiterlijk. Daar zal dat idee wel vandaan komen.
Naar de ene waar ze het lekkerste eten hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waar ga jij eerder heen: een restaurant met hele mooie serveersters of één waar allemaal lelijke trollen bedienen? Onbewust trekt die eerste jou echt wel aan.
Ik vind onverzorgd wat anders dan lelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, als jij echt lelijk bent word je echt niet aangenomen in de bediening of een kledingwinkel (lelijk in; onverzorgd).
Dat is wel heel zwart/wit, vind je niet? Er kunnen ook knappe en minder knappe mensen werken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:43 schreef Mpj het volgende:
Waar ga jij eerder heen: een restaurant met hele mooie serveersters of één waar allemaal lelijke trollen bedienen? Onbewust trekt die eerste jou echt wel aan.
Ik ga naar een restaurant voor het eten, niet voor de bediening. Ik ben in de VS een keer voor de lol naar Hooters geweest, maar het eten was daar echt niet te doen. Daar zul je me dus ook niet meer terug zien.quote:Waar ga jij eerder heen: een restaurant met hele mooie serveersters of één waar allemaal lelijke trollen bedienen? Onbewust trekt die eerste jou echt wel aan.
Dat ook nog eens. En wat kledingzaken betreft let ik op de kleding...quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik ga naar een restaurant voor het eten, niet voor de bediening. Ik ben in de VS een keer voor de lol naar Hooters geweest, maar het eten was daar echt niet te doen. Daar zul je me dus ook niet meer terug zien.
Als je onverzorgd bent, word je ook lelijk. Maar goed, als je echt lelijk bent in het algemeen word je echt niet aangenomen, tenzij het voor winkels zoals de wibra geldt. Daarom staan lelijke mensen trouwens ook vaker in de keuken af te wassen enzovoort ipv in de bediening (vaak dan).quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind onverzorgd wat anders dan lelijk.
Het is een voorbeeld. De meeste mensen stappen nou eenmaal naar dat eerste restaurant toe.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwart/wit, vind je niet? Er kunnen ook knappe en minder knappe mensen werken.
Ik heb het niet over de wibra en van wat mij is opgevallen valt dat selecteren op uiterlijk wel mee. Het is bewezen dat je makkelijker een baan krijgt als je knap bent, dat klopt. Maar vaak genoeg zie ik er ook lelijke mensen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je onverzorgd bent, word je ook lelijk. Maar goed, als je echt lelijk bent in het algemeen word je echt niet aangenomen, tenzij het voor winkels zoals de wibra geldt. Daarom staan lelijke mensen trouwens ook vaker in de keuken af te wassen enzovoort ipv in de bediening (vaak dan).
Eens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef TheGame het volgende:
Het voelt een beetje als verkapte "ik werk in een kledingzaak, dus ik moet wel een lekkere vent zijn" validatie posts.
Maar om het weer ontopic te draaien poneer ik deze stelling: Uiterlijk is in het versieren van ondergeschikt belang, persoonlijkheid is waar het allemaal om draait.
Nou nee, dat is wat jij ervan maakt. Als ik dat wil laten zien, post ik wel foto's.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef TheGame het volgende:
Het voelt een beetje als verkapte "ik werk in een kledingzaak, dus ik moet wel een lekkere vent zijn" validatie posts.
Maar om het weer ontopic te draaien poneer ik deze stelling: Uiterlijk is in het versieren van ondergeschikt belang, persoonlijkheid is waar het allemaal om draait.
Ik zei ook niet dat je ons wilt overtuigen, maar dat je jezelf wilt overtuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou nee, dat is wat jij ervan maakt. Als ik dat wil laten zien, post ik wel foto's.
Uiterlijk is wel heel erg van belang tijdens versieren.
Dat ik knap ben? Nee, want ik ben niet knap maar ik zie er wel goed uit in het algemeen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:09 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je ons wilt overtuigen, maar dat je jezelf wilt overtuigen.
En verklaar u nader over waarom het van groot belang is.
Voor vrouwen en mannen ligt het ook een beetje anders. Vrouwen zijn vaak kritischer over hun eigen uiterlijk dan de mannen die hier over oordelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eens.
Voor het versieren wel, daar is een actieve, gezellige en scherpe houding vooral belangrijk, maar om versierd te worden is uiterlijk wel wat belangrijker denk ik
(maar dit zou ook weer een onbewuste validatiepost kunnen zijn hoor)
Gesprek, gesprek. We hadden wat aardigheden uitgewisseld.quote:Had je btw al een gesprek gevoerd met je date voordat je haar uit vroeg?
Maar lelijk is vrij relatief he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:12 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat ik knap ben? Nee, want ik ben niet knap maar ik zie er wel goed uit in het algemeen.![]()
Wil jij lelijke vrouwen versieren?
Oke, maar als iemand echt lelijk is, is diegene ook gewoon echt lelijk in het algemeen. Schele ogen, heel dik, hazentanden enzovoort. Ikzelf vind mensen heel erg snel lelijk (te snel volgens mijn omgeving).quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar lelijk is vrij relatief he.
Je moet wel echt heel afzichtelijk zijn voordat ik je echt lelijk vind.
Maar het punt is meer alles valt en staat met het innerlijk ik wil een leuke meid als vriendin, geen barbiepop.
Ja dat zijn de uitzonderings gevallen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Oke, maar als iemand echt lelijk is, is diegene ook gewoon echt lelijk in het algemeen. Schele ogen, heel dik, hazentanden enzovoort. Ikzelf vind mensen heel erg snel lelijk (te snel volgens mijn omgeving).
Harrry potterquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Zo iedereen is stappen/werken/TV kijken zie ik.
Harry Potterquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Harrry potter![]()
Gister wel een leuk meisje tegen gekomen, maar verder niks als alleen een beetje gepraat.
Ja prima gepraat, was familie van iemand waar ik op de bruiloft was.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Harry Potter
Nou mooi toch, goed gesprek?
Wel faalquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Edarrawen het volgende:
Nou ik ben ook weer terug van werk, wat een kutavond![]()
Mijn motoriek werkte weer eens niet mee dus ik heb twee frikandellen, een schep patat en een bord laten vallen. Offtopic, klopt, maar moest het even kwijt
Jij gaat dit weekend weg toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Harry Potter
Nou mooi toch, goed gesprek?
Misschien.quote:
Waarom nou weer alleen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien.
Ik heb opeens last van mijn voet en ik moet dus alleen daarheen.![]()
Denk eerder dat ik niet ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |