SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierOp 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
Als Edarrawen niet liep te cockblocken had je gewoon normaal antwoord gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Lynthy het volgende:
[..]
wat doet dat er toe sinds wij toch allemaal spleetogen zijn?
zolang jij geen foto durft te posten ben je gewoon een lelijke kutkneus met een grote bek die teveel pua onzin heeft gelezen...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me vies tegen hoe moeilijk het is met alleen tekst. Toch wel een leuke uitdaging.
Wat jij wilt schat!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Lynthy het volgende:
[..]
zolang jij geen foto durft te posten ben je gewoon een lelijke kutkneus met een grote bek die teveel pua onzin heeft gelezen...
Mission accomplished!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog geen reden om de FOK! knokploeg erop af te sturen dus?
Niet nodigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nog wat gehosseld afgelopen weekend?
Zie hier een vrijwilliger.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Nog noembare stappen ondernomen in je aanrakingsprobleem?
Geen tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
Nog noembare stappen ondernomen in je aanrakingsprobleem?
Dan maak je maar tijd jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geen tijd
Dat project is nu af, wel bijna 30 minuten voor de deadline!
Voor de rest heb ik weinig ondernomen vandaag, helaas.
Ik begin jou steeds leuker te vindenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd jongedame
Maar ik ben nu moe!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd jongedame
Nee, ondanks dat vage moment op school dus.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar ik ben nu moe!
O nee, slowchat mocht niet
Iemand anders nog gewerkt aan zijn versierproblemen vandaag?
Sorry ik weet nog niet of ik wel of niet bi ben.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds leuker te vinden
Wie wil je nu dan nog aan gaan rakenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar ik ben nu moe!
O nee, slowchat mocht niet
Iemand anders nog gewerkt aan zijn versierproblemen vandaag?
Alleen als je een bruine langharige puik opzet en spleetogen trekt.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry ik weet nog niet of ik wel of niet bi ben.
Misschien palen als ik eruit ben?
Waarom benaderde je haar niet? Duidelijkere signalen ga je niet krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ondanks dat vage moment op school dus.
Omdat ik maar net kon bevatten dat er iemand daadwerkelijk naar mij aan het kijken was.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom benaderde je haar niet? Duidelijkere signalen ga je niet krijgen.
Nee inderdaad, lelijke jongen is net weggegaanquote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wie wil je nu dan nog aan gaan raken![]()
En nee. Eerder hebben mijn versierproblemen een extra schopje gehad
Tsk, Tsk...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee inderdaad, lelijke jongen is net weggegaan
En uitgaan doe ik toch niet meer vanavond.
Weer een dag vergooid
Spring dan gewoon voor de trein met zo'n houding, cmon....quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik maar net kon bevatten dat er iemand daadwerkelijk naar mij aan het kijken was.
Heb je die pruik nou al gekocht?, kom ik wel even langs morgenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsk, Tsk...
Ik kan morgen uitslapen. Maar blijf denk ik nog een daggie extra thuis, gewoon omdat ik me kut voel.
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Spring dan gewoon voor de trein met zo'n houding, cmon....
Bij iedere gedachte geef je vanaf nu jezelf een klap in je gezicht.
Win-win, geen negatieve gedachtes meer en je zal er niet lelijker op worden.
Nee met verdrinken in zelfmedelijden en alleen negatieve gedachtes noik je sjikkies aan de lopende band...quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingen
Heloef snapt wel dat ik het niet zo bedoeld hoor schat.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
Flepke. Serieus man. Dat was echt een beetje te. Iemand met problemen aanraden om voor de trein te springen. Niet te vergeten dat niet iedereen zelfverzekerd is. Er gebeuren dingen.
1 ik zei als ik eruit benquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heb je die pruik nou al gekocht?, kom ik wel even langs morgen
Hoezo, er zit wel wat in toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hou toch alsjeblieft een keer op met die kutopmerkingen
Ben ik toch nog ergens goed in, thx.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Newbie114 het volgende:
Flep, je bent verbijsterend irritant.
Hij wil geen chicks aan de lopende band neuken zoals jijquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee met verdrinken in zelfmedelijden en alleen negatieve gedachtes noik je sjikkies aan de lopende band...
Zo is het goed vormgegeven. Er zat wel wat in, maar de manier waarop die boodschap vertelt werd was gewoon kut.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo, er zit wel wat in toch?
Als je alles steeds negatief benadert ("oh ze kijkt toch niet naar mij, ik ben veels te lelijk/dom/kut/whatever) , kom je nooit met je piemel dichter in de buurt dan 2 meter bij een vrouwelijk vagijn.
Net ofdat de vrouw in kwestie zich moet "op offeren" zodat hij een vriendin heeft. Met een persoon die zo negatief is is het gewoon nooit "gezellig".quote:Op woensdag 21 september 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij wil geen chicks aan de lopende band neuken zoals jijHij wil gewoon een leuke vriendin zodat hij zich goed voelt, en gelukkig wordt,
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."quote:en jij raadt hem aan voor de trein te springen
Shockeren kun je leren!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zo is het goed vormgegeven. Er zat wel wat in, maar de manier waarop die boodschap vertelt werd was gewoon kut.
Zoals micson het zegt is het veel beter.
Echt humor manquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat de vrouw in kwestie zich moet "op offeren" zodat hij een vriendin heeft. Met een persoon die zo negatief is is het gewoon nooit "gezellig".
[..]
"De hyperbool is de stijlfiguur van overdrijving. Het tegenovergestelde is een parabool. Er zijn verschillende redenen om een hyperbool te gebruiken, meestal is het om iets sterk uit te drukken. Maar ook variatie in schrijfstijl en humor kunnen redenen zijn om de hyperbool te gebruiken. Veel staande uitdrukkingen zijn ook hyperbolen."
En waar zei ik dat deze trein bewoog?
Wie heeft je ooit verteld dat ik een man was?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Echt humor man
En zo gevarieerd!
Et voila.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
Je hoeft niet alles wat Flepke zegt letterlijk te nemen jongens.
Hij had wel een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |